עמוד הבית » תכירו את המלאכית אינדה – האישה שתכניס פלפל לזוגיות שלכם

תכירו את המלאכית אינדה – האישה שתכניס פלפל לזוגיות שלכם

צילום: יולי שינדלר
אינדה הלמן היא יועצת מוסמכת לייעוץ מיני, יועצת זוגית ומגשרת, מנחה למיניות בריאה וחדש, ומרצה בקורס יעוץ מיני לאנשי מקצוע.

היא בעלת תואר במדעי החברה, עברה הכשרה בתחום הייעוץ המיני במכון "פתרונות", ולמדה פסיכולוגיה חיובי באונ' בן גוריון בנגב. היא מוסמכת במיינדפוליס, NLP, אימון אישי, וטיפול רגשי בבני נוער.

הלמן היא חוקרת ותיקה ומומחית בתחומי הפנטזיה, קשרים אלטרנטיביים ומיניות, ובשנים האחרונות פיתחה והטמיעה את שיטה "המעבדה" ככלי ייעוצי וטיפולי ליועצים.

צילום: יקיר שוקרון

היא מלווה את מטופליה החל משלב המודעות, הבחירה וההעצמה, ופועלת מתוך אמונה שלמה שמינות בריאה אינה כוללת תחושות בושה ואשם, אלא עונג, כבוד הדדי, צחוק מתגלגל והרבה פתיחות.

"זו דרך לא פשוטה, אבל מהנה ומרתקת. על מנת ליצור מרחב זוגי מעצים ומיטבי, אני מכוונת לשינוי תבניות עבר הקיימים אצל כל אחד מבני הזוג. אני מנחילה גישה אופטימית וייחודית כמפתח להצלחה. העקרונות המנחים הם יצירת תקשורת טובה בין בני הזוג, שיח מחודש וקשוב, הבנה והכלה מלאים, הכל על מנת להביא את הזוג לשינוי תפיסה וקבלת האחר, על אף כל השינויים שנוצרו במהלך השנים".

צילום: יקיר שוקרון

הלמן ממשיכה בלהט גדול לדבר על התהליך הטיפולי, ואפשר להתרשם כמה היא אוהבת את העבודה שלה, "מטרת העל במפגשים היא להעביר את המטופלים מסע של גילוי, אהבה ופיתוי, מסע שיעזור ליצור עולם מלא בחושניות והנאה ויביא למיצוי היחסים עד תום. זה לא קורה ברגע, אבל זה קורה והתחושה היא באמת קסומה. לרוב זה מגיע בעזרת כלים מעשיים תוך עידוד תקשורת וורבאלית ולא וורבאלית, תקשורת ויזואלית ותקשורת של מגע".

אינדה חברה ב- “אגודה הישראלית לייעוץ זוגי”, ובעלת קליניקות באשדוד, באר שבע, תל אביב ונס ציונה, שם היא מקבלת מגוון מטופלים מכל קשת החברה הישראלית.

"אני רוצה להביא את עולם הפנטזיות, מתובל בקצת קינקיות והרבה הומור לתוך הזוגיות של המטופלים, ליצור תחושת הרפתקנות והתחדשות ולהתחיל להביא לתוך המרחב הזוגי תבלינים וטעמים חדשים כדי לפלפל את היחסים ולהפוך אותם למלהיבים".

בימים אלו מקימה אינדה הלמן מרכז למערכות יחסים למטפלים ולקהל הרחב, ויוצאת בהרצאה חדשה על זוגיות ומיניות. בטוח שיהיה מעניין!