עמוד הבית » תערוכת התיירות הבינלאומית 2020 IMTM

תערוכת התיירות הבינלאומית 2020 IMTM

תערוכת התיירות צילום יחצ
תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית,IMTM 2020- International Mediterranean Tourism Market, שמהווה אירוע דגל של ענף התיירות הבינלאומית, בעצם גודלה וכמות המשתתפים הגבוהה, צפויים להשתתף בה השנה 23 שגרירים ועשרות בכירים מכל העולם.

23 שגרירים ועשרות בכירים מכל העולם, יפקדו את תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית,IMTM 2020 – International Mediterranean Tourism Market  שתתקיים בפעם ה-26 בשבוע הבא בין התאריכים 11-12 בפברואר ב'אקספו' תל אביב. לתערוכה יגיעו נציגים מכל מדינות העולם, אשר ייקחו חלק באירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל.

מבין השגרירים שצפויים להגיע לתערוכת IMTM 2020: שגריר ויאטנם, שגריר אלבניה, שגריר רפובליקת סרביה, שגריר רפובליקת קזחסטאן, שגריר רפובליקת רואנדה, שגריר סקי לנקה, שגריר פיליפיניים, שגריר רפובליקת קפריסין ובכירים נוספים, שגריר סלובניה, שגריר שוודיה, שגריר בולגריה, שגריר קרואטיה, שגריר לטביה, שגריר של הרפובליקה הסלובקית, שגריר בלרוס, שגריר זמביה ובכירים נוספים, שגריר גאנה, שגריר צ'כיה, שגריר ליטא ובכירים נוספים, שגריר סלובניה, שגריר ספרד, שגריר אוסטריה מישראל, שגריר רפובליקת אקוודר בישראל. בנוסף, צפויים להגיע עוד מגוון בכירים משגרירויות: בורמה, סין, ניגריה, יפן, קולומביה, אוזבקיסטן, נפאל, קוסטה ריקה ופורטוגל.

צילום יחצ

IMTM הוא האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל, ונערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת אל-על והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.

 IMTM מיועד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת  תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "השנה בתערוכת התיירות ,IMTM 2020 ישתתפו עשרות שגרירים ובכירים מכל מדינות העולם, כאשר המספר הגבוה של המשתתפים מצביע על הצלחתה וחשיבותה של התערוכה בתור נקודת המפגש המרכזית של ישראל עם העולם בענף התיירות. מדובר על ערך משמעותי וחשוב עבור ישראל, שכן התערוכה מקדמת את התיירות על כל גווניה: תיירות פנים, תיירות חוץ וגורמים מחו"ל, כשהמספר הגבוה של נציגויות העולם, מדגיש את מדינת ישראל בעולם התיירות ואת חשיבותו של התייר הישראלי בפרט".

התערוכה שתתקיים בשבוע הבא, 11-12 בפברואר ב'אקספו' תל אביב בפעם ה-26, יוצרת את נקודת המפגש בין ישראל לעולם כולו

הוספת תגובה

הוספת תגובה