עמוד הבית » אוניית הספיריט המחודשת

אוניית הספיריט המחודשת

צילום : נורוויג'ן קרוז ליין.
נורוויג'ן קרוז ליין (NCL) חושפת את אוניית הספיריט המחודשת, לאחר ששודרגה בלמעלה מ-100 מיליון דולר

חברת ההפלגות הבינלאומית נורוויג'ן קרוז ליין (NCL), החדשנית בתחום הפלגות הנופש, עם 53 שנות פעילות בתחום השַׁיִט ופריצת הגבולות המסורתיים, חשפה את השיפוץ המקיף והנרחב ביותר בהיסטוריה של החברה המשתרע על כל מקומות האוכל והאזורים הציבוריים.

צילום : נורוויג'ן קרוז ליין.
צילום : נורוויג'ן קרוז ליין.

אוניית נורוויג'ן ספיריט תעגון בנמל פיראוס שבאתונה, יוון – שיהיה נמל הבית שלה, ובפעם הראשונה תציע מסלול של שבעה ימים לאיים היוונים, טורקיה וישראל החל מה-19 באפריל, 2020.

החברה חשפה את אוניית נורוויג'ן ספיריט, שעברה שיפוץ של יותר מ-100 מיליון דולר כחלק מתוכנית Norwegian Edge®, המהווה אישור מחודש למחויבותה של החברה לסטנדרט גבוה ולמצוינות בכל צי אוניותיה.

אוניית נורוויג'ן ספיריט, יצאה מהמספנה במרסיי, צרפת, בה שהתה במבדוק יבש 43 ימים, והגיעה לסיביטצ'יה שבאיטליה. האונייה מתגאה ב-14 איזורים חדשים, חדרי אירוח נוספים ומחודשים, שטחים ציבוריים משודרגים וכן בשיפוץ בעיצוב המעטפת החיצונית. האונייה תפליג בסדרת מסעות אקזוטיים של 17, 20 ו 28 יום, המשתרעים על שלוש יבשות, ויצאו מסיביטצ'יה, (איטליה) ב-14 בפברואר 2020; דובאי, (איחוד האמירויות הערביות) ב-2 במרץ 2020; וקייפטאון, (דרום אפריקה) ב- 22 במרץ 2020, לפני שתעגון בנמל הביתה שלה באתונה (פיראוס) ביוון לראשונה ב-19 באפריל 2020.

האונייה תציע מסעות של שבעה ימים לאיים היוונים, טורקיה וישראל עד ה-8 בנובמבר 2020. ההפלגות יפתחו למכירה ב-15 בפברואר 2020, המסלולים החדשים ומרובי היעדים יכללו ביקור בשבעה או שמונה נמלים בשבעה ימים, ויתחברו ליעדים מבוקשים כמו רודוס, מיקונוס; סנטוריני וקורפו, (יוון); קוסדאסי ואיסטנבול, (טורקיה); אשדוד וחיפה, (ישראל); לימסול, (קפריסין), כמו גם שני נמלים חדשים בהם תבקר החברה לראשונה – פטמוס ווולוס, (יוון).

כחלק מהשיפוץ הנרחב ביותר של אונייה שהתקיים בתולדות החברה, השיפורים של אוניית נורוויג'ן ספיריט כוללים את ספא מנדרה (Mandara) כפול בגודלו, עם סוויטה תרמית חדשה ואזור הרפיה; מרכז הכושר "Pulse" מורחב; ומסעדת "Onda by Scarpetta" השנייה בים.

מקומות אוכל חדשים ללא תוספת תשלום נפתחו, הכוללים חדר אוכל ראשי נוסף, מסעדת "Taste";  מזנון "the 24-hour eatery", בר הגריל "The Local Bar and Grill"; מסעדת "the all-day dining outlet", בית הקפה "Garden Café"; בר "The Great Outdoors Bar"; ובר "Waves Pool Bar". המקומות החדשים שהושקו הם הטרקלינים "Bliss Ultra Lounge" ו-"Spinnaker Lounge", הכולל את "Humidor Cigar Lounge", כמו כן גם את טרקלין יום "Spice H2O" הכולל שני ג'קוזיים חדשים ובר, ולא מאפשר כניסת ילדים.

The Local Bar & Grill, Norwegian Spirit
צילום: נורוויג'ן קרוז ליין.

אוניית נורוויג'ן ספיריט תצא להפלגה ממבדוק יבש, נקייה מבקבוקי פלסטיק לשימוש חד פעמי, כחלק ממאמץ משמעותי לספק לאאוניית הספיריט המחודשתורחים אפשרויות ידידותיות יותר לסביבה בים. החל מה-1 בינואר 2020, נורוויג'ן קרוז ליין היא חברת ההפלגות הגדולה הראשונה שמבטלת שימוש בבקבוקי פלסטיק בכל צי אוניות החברה, מאמץ המתאפשר באמצעות שיתוף הפעולה שנערך לאחרונה עם חברת JUST Goods, Inc.

"זה בהחלט מרגש לחגוג את הפלגת הבכורה של אוניית ספיריט ליעדים מדהימים, לאחר השיפוץ והשדרוג המקיף שעברה".

הארי סומר, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין. "אירופה היא היעד מספר אחד עבור כניסות בינלאומיות ואנו מאוד גאים להציב את אוניית ספיריט בהפלגתה הראשונה לאחר השיפוץ ביעדים מבוקשים אלו. המותג שלנו זכה 12 פעמים ברציפות בתואר חברת ההפלגות המובילה באירופה על ידי World Travel Awards, ואנו נרגשים להציע לאורחים שלנו מסלולים מעולים נוספים באזור, ולאפשר להם לחקור מספר יעדים בחופשה אחת".

החידוש של אוניית נורוויג'ן ספיריט מחזקת את נוכחות החברה באירופה, איפה שימוקמו במהלך שנת 2020 שבע אוניות החברה: Norwegian Spirit, Escape Norwegian, Getaway Norwegian, Dawn Norwegian, Star Norwegian, Norwegian Epic ו- Norwegian Jade.

Spice H2O, Norwegian Spirit
צילום: נורוויג'ן קרוז ליין.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה