עמוד הבית » תרומה לעמותת ילדים בסיכון

תרומה לעמותת ילדים בסיכון

מימין יוסי שלו חגי שלום ואודי ריגאי צלם אסף לב
בכירי רשת טיב טעם, בראשם חגי שלום, יוסי שליו ורוני גרין, הגיעו בחמישי האחרון, לפי הנחיות החדשות של משרד הבריאות, מצויידים במסכות, לטקס מצומצם שנערך בסניף הדגל ברמת החייל בתל-אביב, במסגרתו העניקה תרומה למען עמותת ילדים בסיכון, עבור המרכז לטיפול וחקר באוטיזם.

במסגרת התרומה קיימה רשת טיב טעם ב- 40 סנפיה ברחבי הארץ, פעילות מיוחדת של מכירת   איורים וציורים יחודיים של ילדי העמותה ונמכרו  כ- 4,772 יחידות בעלות של 47,720 ₪ – כל ההכנסות קודש לעמותה.

אודי ריגאי – גיוס משאבים בעמותה, פתח את הטקס ואמר: "התגייסותה של רשת טיב טעם למען הקהילה, היא דוגמא ומופת לעזרה וסיוע באופן מידי בתקופה כאוטית וקשה זו. החברה הושיטה לנו גלגל עזרה נפלא ובכך סייעה לנו לטפל ב-  2,500 פעוטות על הספקטרום האוטיסטי אשר גניהם נסגרו. תודה לכם על עזרתכם תמיכתם ובעיקר על אנושיותכם. אנו מקווים ומייחלים להמשך שיתוף פעולה עמכם".

חגי שלום יו"ר מנכ"ל קבוצת טיב טעם חתם ואמר: "כגוף קמעונאי מוביל בתחום המזון בישראל,  רואה עצמה הנהלת הרשת כמו גם עובדיה, מחויבת לפעול למען הקהילה כחלק מחזון הקבוצה,  להיות שותפה בהגנה על שלומם של ילדים ולסייע לפי כך. אנו  נמשיך לפעול בגיוסי כספים למען עמותות שונות בישראל, העושות עבודת קודש".

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה