עמוד הבית » אדם וחווה"- מגשימים לכם חלום

אדם וחווה"- מגשימים לכם חלום

צילום יחצ
מתחם האירועים "אדם וחווה" מציב רף קולינרי חדש ומרענן בתחום האירועים. בימים אלה משיק המתחם קונספט של מסעדה- הראשון מסוגו בארץ

מתחם "אדם וחווה" הממוקם במבואות העיר חיפה בסמוך למרכז הקונגרסים,

כולל גן ירוק ופורח ומבנה אורבני עכשווי ומרהיב אשר עוצב על ידי האדריכל שוקי בגים.

בימים אלה משיק המתחם קונספט של מסעדת שף בסגנון "המטבח הפתוח", בו הכנת המנות מתרחשת ממש מול קהל האורחים. הרעיון הייחודי מאפשר לצוות המטבח לתפקד כמסעדה איכותית לכל דבר- כמו במסעדה גם פה מוצבים תפריטים על השולחנות, האורחים יכולים ליהנות ולהזמין כל מנה שיחפצו ללא הגבלה של כמות וזמן, צוות המטבח פעיל כל הערב ובונה מנות בכל רגע נתון מחומרי גלם איכותיים וטריים.

היתרונות ברורים: לא צריך להמתין לשעה מאוחרת למנה העיקרית, אין הפסקות מרובות והאירוע זורם באופן טבעי, כשכל אורח מקבל שירות אישי על פי רצונו.

שוקה (שוקי קדוש) הוא השף של המתחם, בעל רזומה עשיר ונסיון קולינרי רב בענף האירוח והאירועים, השף אמון על תפריט גורמה ייחודי, פרודוקטים טריים ומובחרים מרחבי העולם וסגנון הגשה מעודכן ואופנתי, כאשר התפריט מגוון ומתעדכן לעיתים תכופות.

המתחם מאפשר אירוח של 2 אירועים בערב- ב-2 גנים נפרדים המציעים חופה ומתחם קבלת פנים בסגנון – open market וזאת בזכות מחיצות מודולריות דקורטיביות ואקוסטיות, שמאפשרות לכל ארוע להתנהל באופן עצמאי, סה"כ עד 1400 מוזמנים בערב אחד. מערכות הטכנולוגיה, התאורה וההגברה במתחם, הינן מהמובילות והמתקדמות בעולם.

בנוסף, מתחם אדם וחווה מהווה רקע מושלם להצגת מסרים עסקיים, במקום מתקיימים אירועי גאלה והשקות, כנסים, קונגרסים וימי עיון.

הצוות ב"אדם וחווה", מקצוען ובעל נסיון רב בתחום האירוח, מסעדנות, חיי הלילה והאירועים, צוות תוסס ויצירתי שמונע מאהבה לאנשים ולאירוח.

הצוות מלווה את בעלי האירוע עד להגשמת פרטי הפרטים של החלום, עיצוב המתחם, החופה, תפריטי קבלת הפנים וחווית האירוח בקונספט של מסעדת שף.

צילום יחצ
צילום יחצ
צילום יחצ
צילום יחצ
צילום נעמה משיח כהן
צילום נעמה משיח כהן

הוספת תגובה

הוספת תגובה