עמוד הבית » אוזניות גיימינג XPG PRECOG

אוזניות גיימינג XPG PRECOG

צילום: נעמה משיח כהן

XPG PRECOG הן האוזניות המקצועיות הראשונות בעולם עם דרייברים כפולים, מצוידות בדרייברים אלקטרוסטטיים דינמיים, מצבי שמע מוגדרים מראש ועיצוב ארגונומי במיוחד. הן מיועדות לאיכות צליל אפית ונוחות לאורך זמן ומצוידות בדרייברים אלקטרוסטטיים דינמיים כפולים. הם נועדו לכסות תדרים גבוהים ונמוכים, מה שמאפשר לכם שמע ברור ונקי מעיוותים.קיימים גם מצבי Virtual 7.1 Surround Sound ו-Music.

מיקרופון הניתן להסרה המצויד בטכנולוגיית ביטול רעש סביבתי (ENC), כך שחבריכם ישמעו אתכם בקול רם וברור ללא רעש סביבתי לא רצוי.

עיצוב ארגונומי לנוחות לאורך זמן
כריות אוזניים מקצף זיכרון בזווית להתאמה טבעית יותר.
כוסות אוזניים מסתובבות ב-180° כך שהן לא חותכות את צווארכם בהפסקות.
כוונון רצועה אוטומטי מספק בדיוק את הכמות הנכונה של הידוק.

אימות חוצת פלטפורמות
חברו את האוזניות באמצעות חיבור USB-C או 3.5 מ"מ. לנוחיותכם מסופק כבל USB-C ל- USB-A. החל מ-Switch, מחשב, PS4, ל- Xbox, תיהנו מתאימות חוצת פלטפורמות!

צילום: נעמה משיח כהן

נסיינית המערכת: שליח הגיע לביתי עם קופסא ובו האוזניות המיוחדות למשחקי מחשב, קראתי לבני שאלוף במשחקים פתחנו יחדיו את האריזה לוודא שהכול נמצא שריר, הוא חיבר את האוזניות לאקסבוקס והתחיל לשחק, יצאתי מהחדר ולאחר דקות ארוכות אני שומעת צרחות עולה לקומה העליונה של החדר מתבוננת בבהלה האם קרה משהו ולהפתעתי אני רואה את בני צורח ומשחק כאשר האוזניות על אוזניו והוא בתהליך של המשחק לקחתי אויר הסתדרתי נשימה ויצאתי מהחדר. וכל יום כמעט אותו סיפור ואני התרגלתי לצרחות. לדברי בני האוזניות נעימות לאוזן נעימות למגע ובעלת נוחות על הראש. לא היססתי ולקחתי את האוזניות וביקשתי שיפעיל לי משחק וכך הבנתי על מה הוא מדבר. משחק המלחמה יוצר אשליה בשמיעה כאלו אתה נמצא בשדה קרב אמיתי הנשק היריות, הריצות של החיילים בסאונד כמו סראונד להעניק את חוויית השמיעה הכי מדויקת ואמתית לאמת שאנו מכירים בחיים. האשליה של המוזיקה באוזניות יוצרת אינטגרציה עם המשחק מעין שכחו אותי בבית. עיצוב האוזנייה במראה הייטקי שחור בעל קווים נקיים. לא יודעת מה אתכם אני עפתי על זה, פשוט איכותי והרבה כיף.

 

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה