עמוד הבית » אוזניות ספורט True Wireless

אוזניות ספורט True Wireless

TRUE SPORT PINK BACK, צילום: באדיבות ביקונקט
ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים משיקה את ליין האוזניות של המותג השוודי DeFunc אשר בסיסו בשטוקהולם והמבוסס על מורשת של איכות, עיצוב וסאונד משובח

Defunc TRUE SPORT מגיע עם עמידות למים וזיעה IPX5 וציפוי ננו בעיצוב ארגונומי MultiTip, האוזניות מעניקות נוחות לאורך זמן וסאונד רב עוצמה.יש את הגרסה העדכנית ביותר של Bluetooth 5.2 ותואמות באופן מלא לכל המכשירים התומכים בטכנולוגיית Bluetooth (סמארטפון, שעון חכם, טאבלט, מחשב נייד, מחשב וכו'), ללא קשר ליצרן ומערכת ההפעלה.

האוזניות מציעות 5 שעות עבודה רצופות ללא נרתיק טעינה, ו-30 שעות עם נרתיק טעינה. זמן הטעינה של המארז הוא 1.5 שעות ובעל מצב טעינה מהירה.

בקרת מגע – לאוזניות יש בקרת מגע ותמיכה בעוזרת קולית. בלחיצה משולשת על האוזנייה השמאלית ניתן להפעיל את העוזרת הקולית ומבלי להוציא את הסמארטפון, היא תבצע כל פעולה. הן עמידות במים בתקן IPX5 – מושלמות עבור פעילות גופנית, ריצה, רכיבה על אופניים, חדר כושר וספורט בחוץ. עיצוב עמיד בפני התזות. בעלות  ציפוי ננו אשר מונע מחיידקים ולכלוך להידבק למשטח, שומר על ניקיון האוזניות לא משנה באיזו פעילות עוסקים.

צילום: באדיבות ביקונקט

האוזניות משתלבות היטב באוזניים ולא יזוזו אפילו במהלך פעילות גופנית אינטנסיבית. מיועד לשימוש ארוך ונוח במהלך פעילות גופנית. הסט כולל שלושה ראשי סיליקון בגדלים שונים. מומלץ לבחור מידה שתתאים היטב לאוזן כדי לספק גם בידוד מרעשים מבחוץ.

מחיר: 299 ₪

 אוזניות True Wireless איכותיות עם שליטה בסאונד Defunc TRUE AUDIO

Defunc TRUE AUDIO מתאים הסאונד עם אפליקציית השליטה. ניתן להתאים בין שלושה גדלי מתאמים מסיליקון, ולהתחבר לאודיו עוצמתי שמתאפשר על ידי דרייבר 13 מ"מ. יש את הגרסה העדכנית ביותר של Bluetooth 5.3. האוזניות תואמות כמעט לכל הסמארטפונים אשר מתחברים באמצעות Bluetooth.

הגדרות EQ נשלטות על ידי אפליקציית DEFUNC TWS – חווית סאונד נהדרת עם היכולת לכוונן את הסאונד כך שיתאים לטעם ולביצועים האישיים. ניתן להוסיף את המכשיר ולבחור הגדרות אקולייזר על ידי שימוש בהגדרות המוגדרות מראש או יצירת הגדרה אישית. נרתיק טעינה מהירה – האוזניות מגיעות עם נרתיק טעינה, המתפקד כבסיס טעינה, ומאפשר טעינה מהירה של האוזניות לעד 5 שעות של זמן דיבור ומוזיקה באוזניות, ועם נרתיק טעינה אלחוטי אשר מספק 30 שעות של זמן שימוש.

בקרת מגע – לאוזניות יש בקרת מגע ותמיכה בעוזרת קולית. בלחיצה משולשת על האוזנייה השמאלית ניתן להפעיל את העוזרת הקולית,ומבלי להוציא את הסמארטפון, היא תבצע כל פעולה. עמידות במים בתקן IPX4 – מושלמות עבור פעילות גופנית, ריצה, רכיבה על אופניים, חדר כושר וספורט בחוץ. עיצוב עמיד בפני התזות.

התאמה רכה ונוחה – קצה האוזנייה בעיצוב חדשני עגול להתאמה מעולה לאוזן ללא מאמץ .נאחז באוזן באופן טבעי, יוצר אטימה הדוקה לשליטה מרבית ברעש והתאמה רכה ונוחה לאורך כל היום שלא תחליק החוצה.

מחיר:  299 ₪

 אוזניות True Wireless עם סאונד תלת מימדי – Defunc TRUE ENTERTAINMENT

 Defunc True Entertainment- אוזניות אלחוטיות המותאמות לסטרימינג ולמשחקים. האוזניות מצוידות בצליל סאונד תלת מימדי, חביון נמוך ומיקרופונים כפולים.צליל סאונד תלת מימדי מביא את העולם הווירטואלי שבו צופים חי עוד יותר. מצב אחזור נמוך מבטיח תזמון חזותי ואודיו. מה שאומר שהסאונד לעולם לא מתעכב, כך שמקבלים תמונה וסאונד מסונכרנים בצורה מושלמת.2 מיקרופונים המשולבים באוזניות משפרים את איכות הקול ושל הצד השני במהלך השיחות.

לאוזניות Defunc True Sport יש את הגרסה העדכנית ביותר של Bluetooth 5.2 ותואמות באופן מלא לכל המכשירים התומכים בטכנולוגיית Bluetooth (סמארטפון, שעון חכם, טאבלט, מחשב נייד, מחשב וכו'), ללא קשר ליצרן ומערכת ההפעלה.האוזניות מציעות 7 שעות עבודה רצופות ללא נרתיק טעינה, ו-30 שעות עם נרתיק טעינה. זמן הטעינה של המארז הוא 1.5 שעות ובעל מצב טעינה מהירה.

בקרת מגע – לאוזניות יש בקרת מגע ותמיכה בעוזרת קולית. בלחיצה משולשת על האוזנייה השמאלית תוכלו להפעיל את העוזרת הקולית, ומבלי להוציא את הסמארטפון, היא תבצע כל פעולה.עמידות למים IPX4, במזג אוויר גשום או במהלך פעילות גופנית.

מחיר: 299 ₪

 נסיינית המערכת: התנסתי באוזניות Defunc TRUE SPORT הן אוזניות איכותיות שמיועדות במיוחד לשימוש ספורטיבי. הן מציעות סאונד באיכות גבוהה וביצועים מעולים, כך שתוכל להנות מחוויית האזנה מעולה בזמן שאתה מתאמן או עוסק בפעילות ספורטיבית. עיצוב האוזניות  מיוחד ומתאים לשימוש ספורטיבי. הן מתאימות בצורה ארגונומית לתוך האוזן ומספקות נוחות מרבית במהלך השימוש. האוזניות מגיעות עם מגוון סיליקונים בגדלים שונים, כך שתוכל למצוא את הגודל המתאים עבורך. וודא שהאוזניות מותאמות בצורה נכונה לתוך האוזן. הן צריכות להיות מורכבות בצורה תקינה ומותאמות לצורת האוזן שלך, כך תוכל להנות מהשימוש בהם.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה