עמוד הבית » אוזניות תוך אוזן מבית Anker 

אוזניות תוך אוזן מבית Anker 

צילום: יחצ חול

אוזניות True Wireless תוך-אוזן מבית Anker דגםA3908H21 עד 40 שעות האזנה עם קייס הטעינה, 2 מקרופונים בכל אזניה, הפחתת רעשי רקע, התחברות קלה וטעינה מהירה. לכל אוזניה יש שני מיקרופונים (סה"כ 4) עם מפחית רעשים וטכנולוגיית cVc 8.0 לשיפור קול ודיכוי רעשי רקע. טכנולוגיה זו מבטיחה שהקול שלכם יישמע בבירור בצד השני – ללא הפרעה. אוזניות האלחוטיות של Life Note מתגאות בעמידות בתקן IPX5 מפני נוזלים.

צילום: יחצ חול
  • עד 40 שעות עבודה: טעינה יחידה מעניקה לכם 7 שעות האזנה מלאות, ואילו מארז הטעינה מאריך את זה עד 40 שעות. כשאתם ממהרים וזקוקים להטענה במהירות, פשוט טענו למשך 10 דקות וקבלו עד שעה של זמן עבודה.
    4 מיקרופונים לשיחות צלולות
    • צליל מדהים: הדרייברים הגרפיים של Life Note מדויקים ביותר כדי להעניק למוזיקה שלכם soundstage רחב יותר עם דיוק ובהירות יוצאי דופן בכל טווח התדרים. הבס משופר עוד יותר עד 43% על ידי טכנולוגיית BassUp הבלעדית שמנתחת תדרים נמוכים בזמן אמת ומעצימה אותם באופן מיידי. aptX מאפשר לכם להזרים מוסיקה באיכות שמע דמוית תקליטור הודות לתעבורת lossless בין המכשיר שלכם לבין האוזניות.
  • עמידות במים: אוזניות אלחוטיות של Life Note מתגאות בהגנה IPX5 מפני נוזלים. המעטפת העמידה במים מאפשרת לכם להמשיך בשיחה שלכם ולנגן מוזיקה – גם אם אתם נקלעים לגשמים כבדים.
צילום: יחצ חול
מפרט טכני
עמידות למים: IPX5
קישוריות: Bluetooth 5.0
זמן נגינה: 40 שעות
יציאות/כניסות: Usb-C

מחיר: 379 ש"ח ניתן להשיג ברשת KSP

נסיינית המערכת: פתחתי את האריזה, הוצאתי את האוזניות והכבל הטענתי לחשמל כ 3 שעות, התחברתי לפלאפון, שמתי את האוזניות לתוך אוזני בדקתי עם הגודל מתאים, היה לי גדול אז בקופסא קיים כמה גדלים מצאתי את הגודל המתאים ביותר עבורי לאוזן האישית שלי שמתי פליי למוזיקה קאברים של ג'אז על מנת לשמוע את טיב הצלילים. הסאונד נשמע נפלא, הבס "נקי" באיכות גבוהה, נוח לזוז ולתפקד עם האוזניות.  שיחה קולית היא ווקלית ואיכותית. המוזיקה נשמעת בווליום גבוה הצלילים נשמעים היטב. המחיר שווה לכל כיס. תהנו !

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה