עמוד הבית » אומנים בעלי מוגבלויות בתערוכה ייחודית

אומנים בעלי מוגבלויות בתערוכה ייחודית

צילום יחצ
בערב חמיש ינפתחה תערוכה ייחודית של גלריית 'פינות עיגול' המציגה יצירות אומנות שיוצרו בידיהן של אמנים עם מוגבלות.

עם השקיעה התכנסו בחדר הישיבות עשרות עורכי דין ושותפים כדי לשמוע את אלדד שושתרי, יוזם הגלריה הייחודית מספר על עצמו, על המיזם ועל האומנים שלוקחים בו חלק. עוד במהלך הערב נחשפו אנשי המשרד לעשרות יצירות ואף רכשו כמה מהן.

את גלריית "פינות עיגול" הקים אלדד הסובל משיתוק מוחין מגיל צעיר, מתוך אהבתו לאומנות ורצון עז לסייע לאומנים בעלי מוגבלות לחשוף את יצירותיהם באופן רחב ככל שניתן ולקדם את מכירתם. "לאומנות הכוח לסייע בהמון מובנים ואני מבין עד כמה קשה לאומנים לחשוף את יצירותיהם  – קל וחומר אומנים בעלי מגבלה", אומר אלדד. כאמור, בסוף השבוע שעבר נפתחה במשרד עורכי הדין 'גולדפרב זליגמן' בתל אביב, תערוכה של יצירות 'פינות עיגול' ובה מוצגות בין השאר יצירותיהם של אליאור, יוסי, שרה, חגית,  אמנון ורועי.

"נחשפנו לאלדד ולמיזם הייחודי שלו ברשת והחלטנו להזמינו אלינו לטובת חשיפתו לאנשי המשרד. יש בו השראה עבור רבים ואנחנו גאים לתת לו במה", אומרים במשרד.

"האפשרות להציג את המיזם שלי בפני חברות ומשרדים כמו גולדפרב זליגמן מהווה כבוד אדיר עבורי ועבור האומנים הלוקחים חלק בפרויקט 'פינות עיגול'. אני מזמין את הציבור להכנס ל'פינות עיגול' ברשת ולחזות בפלא המתקיים יום יום שעה שעה – עת פועלים מאות בעלי מוגבלות ביצירה" אומר אלדד שושתרי