עמוד הבית » אורית שחף, סולנית להקת "היהודים", חושפת קולקציית אופנה

אורית שחף, סולנית להקת "היהודים", חושפת קולקציית אופנה

אורית שחף, צילום ציפורה עוזיאל
אורית שחף – הקול, התלתלים והלב מלהקת הרוק 'היהודים', משיקה קולקציית ביגוד וההנעלה שעיצבה בהשראת הסטייל הייחודי שלה, אשר תימכר בחנות חדשה שפתחה בפלטפורמת הסחר המקוון eBay

לרגל השקת החנות, מציעה הזמרת האייקונית למכירה פומבית גיטרה מעוצבת על ידיה מהאוסף הפרטי שלה אשר שימשה אותה בצילומי הקליפ "אין לך מקום".שחף מספקת פתח לטאצ' האישי והייחודי שלה במגוון פריטים החל מחולצות וסווטשירטים, שמלות קיץ ועד תיקים ונעלי סניקרס מעוצבות.

את החנות שמושקת בימים אלו וכוללת מאות רשומות, עיצבה שחף בליווי ובתמיכה של החטיבה העסקית של eBay בישראל אשר מסייעת לעסקים ישראלים בהקמת חנות אינטרנטית ומכירה ללקוחות בכל העולם.

צילום ציפורה עוזיאל

שחף: "אני מאוד מתרגשת. לרוב אני מעצבת בעצמי את בגדי ההופעות. אני תופרת או מציירת על הבגדים, משתמשת ביצירות אומנות שיצרתי ובציורים שציירתי לאורך השנים שחלקם גם הפכו לעטיפות באלבומים שלנו. הפעם שילבתי את כל הדברים יחד לקולקציה של בגדים שהייתי שמחה שיהיו במלתחה שלי גם להופעות וגם ליום יום. הבחירה בחנות מקוונת גם מתאימה לרוח התקופה וגם פותחת בפני את האפשרות לפנות לשוק הבינלאומי במקביל לשוק המקומי".

צילום חנות

 

דניאל בירן, מנהלת פיתוח עסקי ב-eBay ישראל ושווקים מתפתחים: “אנחנו נרגשים ללוות יוצרת מוכשרת ומוערכת כאורית שחף בכניסתה לעולם האונליין, ושמחים שמעתה מיליוני קונים ברחבי העולם יוכלו להנות מהעיצובים המיוחדים של אורית, אשר מטביעה את חותמה וכישרונה בכל פריט. eBay היא פלטפורמת סחר לעשרות אלפי מוכרים בישראל אשר מוצריהם חשופים בכל רגע נתון ל-185 מיליון לקוחות ברחבי העולם. אנו גאים לתמוך בעסקים ישראלים, ביזמים וביזמיות בצעדיהם הראשונים בעולם האיקומרס ומאחלים לאורית הצלחה רבה!”.