עמוד הבית » אור בקצה המנהרה – תוצאות מעודדות

אור בקצה המנהרה – תוצאות מעודדות

צילום: pexels
יומן מסע, סיפורי הבראה יוצאי דופן, פגישה עשרים.

גאיה הגיעה עם מצב רוח טוב. גם נראתה הרבה יותר טוב. נראה היה שהכוחות מתחילים לחזור אליה. התיישבה על הכורסא בחיוך. יש לי חדשות טובות אמרה בחיוך קורן.  תוצאות הסי.טי הן ממש טובות. הגידולים קטנו באופן משמעותי אחרי 2 טיפולי כימו. צד אחד השתפר ב50 אחוז. צד שני ב25 אחוז. הרופא אמר שהתוצאות הן פנטסטיות. וואו, אלו חדשות ממש טובות, אמרתי בחיוך של הקלה. ממש שמחתי שיש שיפור במצב הגידולים. שהסבל של תופעות הלוואי של הכימו, לא היה לשווא.

במדיטציה, התחלנו כרגיל בהרפיה עמוקה. כשגאיה הגיע להרפיה, ביקשתי ממנה להתבונן בגידול. הגידול נראה כמו אליפסה שחורה, סיפרה גאיה. ביקשתי מגאיה שתשאל את הגידול אם יש משהו שהוא רוצה לומר לה.
תשובת הגידול הייתה: השיעור שלך הוא להוריד הילוך. לא לקחת כל דבר בקיצוניות. לא צריך תמיד להצטיין. את צריכה זמן, כדי להפנים את השיעור הזה. לכן, אני עדיין כאן. זה ייקח זמן, עד שתפנימי את השיעור הזה באמת.
צילום: pexels

הגידול כנראה לא יודע לדבר. התשובה היא כמובן, מסר מחוכמת הגוף של גאיה אל עצמה. היכולת להקשיב לחוכמת הגוף שלנו, מתאפשרת יותר במצב של הרפיה עמוקה. כאשר המודע שלנו נח קצת ולא מפריע. ביומיום שלנו, אנחנו רב הזמן במצב של עשייה = דואינג (doing). כשאנחנו במצב של הרפיה עמוקה, אנחנו במצב הווייתי של ביאינג (being).
של להיות בכאן ועכשיו. זה מצב שמאפשר הקשבה פנימה. הקשבה אל מי שאנחנו באמת. אל מה שנכון לנו. מצב שמאפשר חיבור פנימי. סוג של ידיעה פנימית. שהיא שלנו. מתוכנו. זה המצפן שלנו אל מה שנכון לנו, מעבר למה שמקובל. או למה שנהוג. או למה שהאחרים אומרים לנו. או "יודעים" מה נכון לנו. זאת ידיעה פנימית, סוג של תחושה של חיבור לעצמנו. זאת תחושה שיש בתוכה גם אומץ וגם הקלה. תחושה שהגענו הביתה. אל עצמנו האמתי. בסוף המדיטציה גאיה אמרה: הגידול בא ללמד אותי, להעריך את כל מה שיש לי בחיים. ובאמת, יש לי כל כך הרבה דברים טובים. אני מתחילה לחלום, שניסע כל המשפחה לחו"ל, ואני אהנה מכל הדברים הקטנים שלא הערכתי אותם עד היום והיום אני מעריכה אותם הרבה יותר.

צילום: pexels

אני הכותבת שמחתי שעלה לגאיה החלום הזה. זה חלום שמדבר על מצב שבו גאיה מרגישה טוב, בריאה ונהנית מהדברים הקטנים – שכרגע נראים רחוקים. זה נהדר לחלום ולדמיין. כאשר אנחנו מדמיינים, ומרגישים איך זה מרגיש, כשהחלום/דמיון מתגשם, זה מה שעוזר לדמיון שלנו להתממש במציאות. לפעמים, לוקח לו זמן, עד שהוא מתממש. אבל, כדאי ורצוי לדמיין, את המציאות הטובה שאנחנו רוצים. זה עוזר למציאות שאנחנו רוצים להתממש במציאות שלנו. החלום תפקידו מסמל שגאיה כבר נמצאת בתהליך של הבראה פנימית, אופטימיות וחיוביות. מה שכרגע נראה רחוק מהמצב במציאות, בחלום, המציאות הזאת אמתית, החלום סולל למציאות את הדרך להגשמת החלום במציאות.

צילום: pexels

לכן, טוב לחלום, לדבר, לפנטז על הדברים הטובים שאנחנו רוצים. ולהרגיש איך זה מרגיש כשזה קורה. בלי להתעכב על איך זה ייקרה. או על זה שזה בלתי אפשרי, או שזה חלום שלא יתגשם.
כשתאמינו שזה אפשרי, שזה ייקרה, שמגיע לכם שזה יתגשם. זה יהיה אפשרי, זה ייקרה, זה יתגשם.

מה החלום שלכם?