עמוד הבית » אטרקציות באילת! בהתאם להנחיות…

אטרקציות באילת! בהתאם להנחיות…

happy-man-dives-among-corals-fishes-ocean צילום freefix צילום
תקופת הקורונה הובילה לשינויים רבים בחיינו, אך גם בתקופה זו אפשר לנפוש באילת ולבלות בחופים שטופי השמש, במלונות האיכותיים ובשלל האטרקציות שהעיר מציעה.

העיר אילת חוותה סופה קשה ומשבר הקורונה גרם לסגירת המלונות, המסעדות, מרכזי הקניות והאטרקציות הרבות בעיר, ורק לאחרונה העיר החלה לחזור לשגרה.

אגב, בתי המלון באילת הורידו משמעותית את המחירים והחלו לשווק דילים מעולים כדי למשוך את הנופשים הישראלים מאחר והשמיים סגורים וכמעט ואין תיירים מחו"ל.

חופשת קיץ באילת – מקפידים על הנחיות משרד הבריאות

כאמור, לא מעט רשתות מציעות דילים לחופשת קיץ באילת ובהחלט כדאי להשוות מחירים בין המלונות ולמצוא בקלות דיל אטרקטיבי במלון יוקרתי. כך תיהנו מאירוח אקסקלוסיבי במלון שביום רגיל גובה מחיר גבוה מאוד. לאחר פיילוט מוצלח בחג שבועות נפתחו מרבית המלונות באילת וכעת העיר מוכנה לקראת הקיץ. ישראלים רבים מתכננים לנפוש בקיץ הקרוב בעיר הדרומית ושטופת השמש לכן גם מרבית אתרי התיירות והאטרקציות נפתחו. חופי הים נפתחו מחדש והנופשים מוזמנים לבלות בהם ולהשתמש במתקנים השונים, ובמהלך החופשה אפשר לשחות בים, לצלול, לגלוש, לצאת להפלגות וכמובן לאכול במסעדות החוף הפופולריות.

חשוב לציין כי עקב הסופה שפקדה את אילת בשילוב משבר הקורונה, החופים בעיר נסגרו ועברו שיקום מסיבי. כל החופים נפתחו מחדש והנופשים במלונות מוזמנים לבלות בהם בדיוק כמו פעם, אך יש להישמע להנחיות משרד הבריאות ולהפקיד על היגיינה, מרחק של 2 מ' בין אנשים וכדומה.

גם מרכזי הקניות האהובים נפתחו מחדש, הנופשים באילת יכולים לנצל את הפטור ממע"מ כדי לרכוש בגדים, מוצרים לבית, מוצרי חשמל במחיר אטרקטיבי ושלל פריטים נוספים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי אנו עדיין בתקופת הקורונה לכן בכניסה לקניונים ולחנויות יש לעבור בדיקת חום, לעטות מסכות על הפנים, להקפיד על היגיינה ולשמור על מרחק.

אטרקציות מומלצות באילת בתקופת הקורונה

מרבית האטרקציות באילת נפתחו מחדש לרווחת הנופשים ותושבי העיר, אך יש עדיין עסקים שלא התאוששו והם טרם נפתחו. האטרקציות הפופולריות באילת מוכנות לקראת גל הנופשים הצפוי בחודשי הקיץ, והאורחים במלונות מוזמנים לבקר באטרקציות חובה בעיר כמו פארק המצפה התת ימי המבטיח חוויה נפלאה וצבעונית לכל המשפחה עם הפעלות מקוריות לילדים.

במהלך חופשת הקיץ באילת אין לוותר על אטרקציות חובה נוספות כמו ריף הדולפינים, זהו חוף מטופח ויפהפה בו תוכלו לשחות ו/או לצלול יחד עם להקת דולפינים, לשכשך בבריכות הסתלבט על המים, להשתזף, לנוח, ללגום בירה קרה ולאכול במסעדה. בנוסף, כדאי לכם לצאת להפלגה עם יאכטה מפוארת וליהנות משחייה במים העמוקים.

אילת מציעה שלל אטרקציות לתיירים גם בימי הקורונה, אפשר לתאם מראש טיול ג'יפים או טרקטורונים בלב המדבר וההרים מסביב לעיר, ואם לא חם מידי אל תוותרו על טיול רגלי בפארק תמנע, בקניון האדום ובשמורת הטבע של הרי אילת.

אטרקציות מדהימות גם במלון

חופשה באילת בצל הקורונה מחייבת אותנו לתכנן את הנופש בצורה מעט שונה לאור ההנחיות של משרד הבריאות, החשש מהידבקויות והאטרקציות שטרם חזרו לשגרת הפעילות הרגילה. לכן, מומלץ לחפש דילים שווים במלונות היוקרה המציעים מחירים אטרקטיביים מאוד, מתקנים רבים, בריכת שחייה מרווחת, מסעדות טובות, חנויות ללא מע"מ והרבה אוכל טעים.

למעשה, אפשר לנפוש במלון במהלך כל החופשה באילת ולבלות במתקנים הרבים כמו בריכת שחייה, חדר כושר, משחקיה, לובי ועוד. חשוב לציין כי מרבית המלונות שנפתחו מחדש מציעים הפעלות ואטרקציות לנופשים כדי לאפשר לישראלים לבלות ללא חשש מקורונה ובלי לקחת סיכונים מיותרים.

העיר אילת חוזרת לשגרה ואתם יכולים למצוא דילים חמים במחירים משתלמים וליהנות מחופשה מהנה ומבילוי בחופים היפים, באטרקציות השוות, בקניות ובמתקני המלון.

הוספת תגובה

הוספת תגובה