עמוד הבית » איזה תרומה קיבלו ניצולי שואה ?

איזה תרומה קיבלו ניצולי שואה ?

תרומות מסכות צילום עמוס גזית
עמותת "עמך" סניף תל אביב קיבלה תרומה יוצאת דופן של מסכות מיוחדות למניעת חיידקים ושמירה מפני הקורונה. חברת "עמוס גזית בע"מ" תרמה 8,000 מסיכות לניצולי השואה הפועלים בסניפי "עמך" ברחבי הארץ.את המסכות החברה מייצרת בשוויץ.

לדברי עודד גזית: חשוב לנו שהחברה שלנו תצליח ותשגשג, אבל יחד עם זה, מאוד חשובה לנו התרומה לקהילה בכללה ולציבור הקשישים בפרט. בדקנו ומצאנו כי בעמותת "עמך" עושים עבודה נפלאה עם ניצולי השואה, עבודה המשלבת הרבה אהבה עם הרבה כבוד. לכן החלטנו להעניק להם את המסיכות כתרומה. הבוקר הגעתי לארוע בו חולקו המסיכות לאנשי סניף "עמך" בתל אביב והתרגשתי עד דמעות, הביקור היה מקסים ומרגש, מצאתי במקום אנשים ועובדים שעושים מלאכת קודש וניצולים מלאי חיים ושמחה".

לדברי יעקב ברודר מנכ"ל "עמך": "התרומה מחממת את הלב, כל כך נעים לפגוש במציאות של ימינו, חברה כמו "עמוס גזית בע"מ" שהרצון והנכונות לתרום לחברה עומדת בראש מעייניה.  במציאות חיינו המורכבת והמאתגרת חברה כזו שמשתמשת  בערך הערבות הדדית הלכה למעשה , החליטה לעשות  מעשה , דבר שריגש אותנו ואת ניצולי השואה בהם אנו מטפלים. אנו מודים להם מקרב הלב וכבר בימים הקרובים נדאג לכך שכל המסיכות יגיעו אל הניצולים".

התרומה, 8000 מסיכות.