עמוד הבית » איך בוחרים תנור למטבח?

איך בוחרים תנור למטבח?

צילום FREEPIK
מתלבטים לגבי תנור אפייה חדש למטבח? במדריך זה נציג את כל הפרמטרים החשובים ביותר לצורך בחירה מדויקת של תנור מטבח איכותי.

מהם הפרמטרים החשובים ביותר בעת רכישה של תנור למטבח?

מבין כל מוצרי החשמל אשר קיימים בבית, אחד מהמכשירים החשובים ביותר הוא ללא ספק תנור. כיום ניתן לבצע רכישה של תנור אפייה משולב עם גז, ולכן חשוב קודם כל לבדוק את הצרכים שלכם ורק לאחר מכן להחליט על סוג התנור אותו תרכשו. נוסף לכך, צריך לשים לב למספר פרמטרים בעת הרכישה:

מידות מדויקות

לפני הרכישה של התנור, בדקו היטב את המידות המדויקות של הגומחה או את הארון בו תתקינו את הארון. בדקו כי אתם לוקחים מספר מרחק גם בעבור אוורר, אשר הוא חיוני בעבור ניקוז האוויר החם אשר נוצר. במידה ולא נוצר תהליך של אוורר, עשוי להיגרם נזק לתנור עצמו וגם למטבח. לכן, מדובר בחלק משמעותי אשר משפיע מאוד על בחירת התנור המתאים ביותר בעבורכם. נוסף לכך, חשוב לקחת בחשבון גם את המסגרת החיצונית של התנור וזאת בכדי שהתנור ישתלב באופן מושלם ולא יפריע להתנהלות הכללית בחדר המטבח.

תוכנית הפעלה

תנור אפייה אשר נמכר ביום דרך חברות מקצועיות הוא תנור מקצועי לחלוטין אשר לו מספר רב של תוכניות הפעלה. לרוב, ישנן ארבע אפשרויות עיקריות: אפייה רגילה, טורבו, טורבו אקטיבי וגריל. לכן, חשוב לבחון את תוכנית ההפעלה של התנור שלכם ולבחור בתנור אשר תואם את הצרכים שלכם. כך לדוגמא, אם אתם אופים לא מעט מומלץ לבחור בתנור אשר לו אפשרות הפעלה מתקדמות או לדוגמא תנור עם שני תאים, כך שתוכלו להכין במקביל מספר תוצרים. תנור כזה מתאים גם בעבור משפחות אשר שומרות על כשרות, באמצעות שינוי הטמפרטורה בכל תא.

נוחות תפעול התנור

תנור אפייה חייב להיות נוח לתפעול, ולכן מומלץ לרכוש תנור עם צג דיגיטלי אשר מאפשר לשלוט על הטמפרטורות כמו גם לווסת אותן. נוסף לכך, ישנו טיימר אלקטרוני אשר מאפשר פעילות רצופה או זמן מוגבל, כך שפעולת האפייה תהיה מדויקת יותר. נוסף לכך, אם אתם משפחה שומרת שבת תוכלו להתקין גם שעון שבת, אולם לעיתים מתבלבלים בין טיימר לבין שעות שבת. משום כך, בדקו היטב את נוחות התפעול של התנור כך שתוכלו להיות בטוחים כי רכשתם תנור אשר הוא נוח להפעלה וכן מותאם לצרכים שלכם.

בטיחות

אלמנט חשוב עליו יש להקפיד הוא בטיחות תנור אפייה. בדקו כי התנור אותו אתם רוכשים הוא בעל דלת זכוכית כפולה, גוף חימום מוגן וכן מנגנון נעילה אשר מאפשר לנעול את התנור ובכך להימנע מפתיחה מקרית של התנור ע"י ילדים קטנים. נוסף לכך, בדקו כי אתם מקבלים אחריות מלאה בגין הרכישה.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה