עמוד הבית » איך להתחיל לבשל ? מנות בסיסיות שאתם חייבים להכיר

איך להתחיל לבשל ? מנות בסיסיות שאתם חייבים להכיר

צילום FREEPIK
אנשים צעירים רבים מתחילים את חייהם הבוגרים מבלי שיהיה להם ידע בסיסי בבישול. זה קורה בדרך כלל מפני שבבתים רבים רק ילדים שמתעניינים בבישול לומדים להכין מאכלים שונים מההורים שלהם. לעומת זאת, יש ילדים רבים שאינם מתעניינים בבישול ויוצאים לחייהם הבוגרים מבלי שהם יודעים להכין אפילו חביתה. בדרך כלל, הצעירים האלה נאלצים ללמוד לבשל כמה מנות בסיסיות, ובמקביל נהנים גם מסירים עמוסים של אוכל מאמא בכל סוף שבוע.

למרבה המזל, עידן האינטרנט הוא עידן שבו ניתן למצוא כל בדל של מידע על כל נושא בעולם וגם מידע רב ומעשיר הנוגע להכנה קלה של מתכונים טעימים. כך שאם אתם מחפשים מתכונים קלים ומהירים להכנה, כאן תוכלו למצוא כמה כאלה.

אומלט משודרג

האומלט, שהוא בעצם חביתה, הוא אחד המאכלים המהירים והקלים ביותר להכנה. הוא מצריך רק כמה ביצים, מחבת ושמן או חמאה. עבור מי שאינו בקיא בחומר, כל מה שצריך לעשות כדי להכין חביתה הוא להרתיח מעט שמן על מחבת ולשבור לתוכה את כמות הביצים שרוצים (בדרך כלל 2-4). אך מה שכיף בהכנת אומלט משודרג, הוא שקל מאוד להוסיף תוספות טעימות לחביתה. ניתן להתחיל על ידי טיגון של מעט בצל ושום, ולאומלט ניתן גם להוסיף תוספות כמו פטריות טריות חתוכות, רצועות פסטרמה או גבינה מלוחה. השילובים האלה יוצרים מנה טעימה מאוד, שניתן להכין בתוך מספר דקות, וכמעט ללא עבודה.

הכנת פירה

פירה תפוחי אדמה הוא מנה מנחמת ומפנקת, שקל מאוד להכין. ההכנה מצריכה רק בישול של תפוחי אדמה שחתוכים לרבעים עד שהם רכים. לאחר שתפוחי האדמה מתרככים, ניתן להוסיף להם שמנת, חמאה או חלב, תיבול בסיסי של מלח ופלפל ורק למעוך אותם עד שמתקבל קרם חלק יחסית.

לזניה צמחונית

לזניה היא דבר שנשמע סבוך ביותר להכנה. מאכל איטלקי ידוע שהקסם שלו הוא בשכבות נוטפות הגבינה והרוטב. אך למעשה, כאשר משתמשים בעלי לזניה מוכנים, מדובר במלאכה קלה מאוד. לשם ההכנה של תבנית ממוצעת, יש צורך בדפי לזניה קנויים, ברוטב עגבניות מוכן, בשני קוטג'ים, בשתי ביצים, ובגבינה צהובה מגורדת. שיטת ההכנה היא פשוטה מאוד. מניחים שכבה של עלי לזניה, מעליה מורחים רוטב עגבניות בעזרת כף. לאחר מכן מערבבים את הקוטג', הביצים והגבינה הצהובה עד שנוצרת תערובת סמיכה. את התערובת הזו מורחים מעל רוטב העגבניות, ואז מניחים שכבה נוספת של עלי לזניה. כך בונים את הלזניה שכבה אחר שכבה, ומכניסים אותה לפרק זמן של 30 עד 40 דקות בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות. התוצאה טעימה מאוד ותהליך ההכנה אורך רק כמה דקות.

ירקות אפויים בתנור

ירקות אפויים בתנור מהווים תוספת נהדרת לכל ארוחה, וקל מאוד להכין אותם. יש לקנות כמה ירקות אהובים, כמו קישואים, גזרים, בטטות, תפוחי אדמה וכדומה – לקלף ולחתוך אותם, לזלוף מעליהם שמן זית ולהכניס לתנור לחצי שעה. כך מתקבלת תוספת שהיא גם בריאה וגם טעימה מאוד, וניתן להכין אותה ממש בקלות.

סלמון אפוי

גם אם אתם לא יודעים לבשל, והכנת מנה עם דג נראית לכם סבוכה, הכנה של סלמון אפוי בתנור היא פשוטה מאוד. כל מה שצריך לעשות זה לקנות סלמון קפוא בסופר מרקט ואתם מוכנים להתחיל. אם הסלמון היה בפריזר, יש להפשיר אותו במקרר או על השיש לפני ההכנה. כאשר הוא מופשר, כל מה שצריך לעשות זה למרוח עליו מיץ לימון, להוסיף מלח, פלפל ותבלינים (ניתן להשתמש בתערובות מוכנות לתיבול דגים) ולהכניס לתנור על גבי נייר אפייה ל-20 דקות בחום בינוני. זה הכל. מנת הסלמון שלכם מוכנה. בתאבון!

הוספת תגובה

הוספת תגובה