עמוד הבית » איך לתכנן חתונת קיץ מושלמת

איך לתכנן חתונת קיץ מושלמת

צילום: unsplash
זוגות רבים מחכים להינשא במהלך העונה החמה – השמש, תחושת החופש, הפניות של האנשים. לקיץ יש הרבה מאוד יתרונות במיוחד בכל הנוגע לצילומים, לבגדים ולסטייל.עם זאת, אין ספק שתכנון חתונת קיץ דורש התייחסות מיוחדת לאתגרים הייחודיים שמזג האוויר החם עלול להציב במיוחד באקלים של מדינת ישראל. אך עם תכנון קפדני, ניתן ליצור חוויה מרעננת ובלתי נשכחת עבור זוג האוהבים וכמובן האורחים.

אולם שמתאים לעונה החמה

ההמלצה היא לבחור מקום המשלב חללים פנימיים סגורים לצד שטחים פתוחים. כך, תוכלו בקלות לנייד את האירוע בין האזורים השונים על פי הצורך – למשל לערוך אתה הטקס בחוץ ואת הקבלת הפנים והריקודים בתוך החלל הבנוי והממוזג.

גמישות זו מאפשרת לכם לא רק להתאים את האירוע לתנאי מזג האוויר הספציפיים, אלא גם לנצל באופן מקסימלי את מגוון האזורים ולחלק את החגיגה לשלבים שונים עם אופי ייחודי. כך, תוכלו ליהנות מחוויה עשירה ומגוונת לאורך כל היום המרגש, בזכות מרחבים מרהיבים השזורים זה בזה.
בנוסף, חשוב לשלב אזורים ממוזגים, יריעות צל, מאווררים וכן אטרקציות מצננות כמו מזרקות מים ומכלי התזה רטובים.

בחירת עיתוי האירוע משמעותית – חתונות אחר הצהריים או ערב עדיפות על אירועי שעות היום החמות. בנוסף, יש להתחשב בהפקה הלוגיסטית – לספק משקאות קרים ומלאי קרח בשפע, ארוחות וכיבוד קלילים ומצננים, מגבות קרירות וריהוט המתאים לחשיפה לשמש.

יש לבחור לוקיישן מתאים שמבטיח הצללה וקירור במהלך האירוע. אולם אירועים במרכז שיהיה מתאים לחגיגה בעונה החמה. כלומר, חלל ממוזג ופתרונות אוורור לקבלת הפנים ולשלב החופה.

עיצוב קליל ומרענן מהבגדים ועד התפאורה
מבחינה אסתטית, נכון יותר להעדיף פריטי עיצוב וטקסטיל בגוונים קלילים וקרירים -. אפשר לשלב בעיצוב צבעי קיץ שמחים ורעננים כמו בז', טורקיז וסגול בהיר בשילוב עם ירוק עדין ולבן נקי. גם הקונספט הפרחוני בא בחשבון, עם שילובים של פרחים טריים בגוונים צבעוניים ותוספת ירק טרי.
זכרו גם את הבגדים שלכם – שמלת כלה קלילה ונושמת מבדים אווריריים או חליפת חתן מבדים רפויים, חולצת או מכנסי פשתן. הדריכו גם את האורחים לקוד לבוש א-פורמלי או ספקו להם אפילו טישרטס ממותגים ומגבות מצננות, כובע רחב שוליים ומשקפי שמש. כנ"ל לגבי איפור כדאי לבחור איפור עמיד בפני לחות או להצטייד בספריי מקבע איפור גם לכם וגם לאורחים.

אטרקציות קיציות מדליקות
בכל הקשור לשירותים וספקים, חשוב לבחור באלה שיכולים להתמודד עם האתגרים הלוגיסטיים של חתונת קיץ. הצלם צריך להיות מיומן בצילומי שמש וחוץ, כך למשל, אפשר מלכתחילה להעדיף להקות וDJ בעלי ניסיון עם ריקוד וחגיגות חוץ, ולבחור במפעילי פעילויות וסדנאות שמותאמות לקיץ ולמזג האוויר החם. מומלץ לתת הנחיות למאפרות ולמעצבות השיער כיצד לעבוד עם האקלים הקיצי.

מפרגנים לאורחים

מחפשים מתנות לאורחים? מומלץ לארגן שקיות קולינריות ובהן דגשים מצננים כמו מאווררים מיניאטוריים, מגבוני קירור וג'ל קר. כמו כן, לשקול מתנות שימושיות כגון שמשיות קטנות, קרם הגנה ומטליות לחות לניגוב זיעה. בצורה כזו, תוכלו להעניק לאורחים שלכם חוויה קלילה, נעימה ונוחה לחלוטין בחתונת הקיץ המושלמת.

קולינריה תוצרת קיץ
התאימו את התפריט להלך הרוח של העונה כולל מרכיבים עונתיים טריים, תחנות של קוקטיילים ושייקים צוננים, שילוב של פירות ועשבי תיבול, בר סלטים, מרקים צוננים, ארטיקים וגלידות. חשבו על מתאבני פינגר פוד כמו קוביות אבטיח ופטה עם נענע שאנשים יוכלו להסתובב עמם. אל תשכחו אפשרויות צמחוניות ומנות קלילות בשריות על שיפוד שאפשר גם להחזיק בקלות והן לא מעמיסות יתר על המידה.