עמוד הבית » אין גבול גם לא השמיים

אין גבול גם לא השמיים

ימין חלי וכנרת צילום: אלי זנתי
חלי גבעתי הגיעה מבית של מחסור לשפע כלכלי והיום בגיל 33 היא בעלת עסק מהחלומות ואת כל זה לדבריה הגשימה חלי רק באמצעות שימוש נכון בתודעה, נשמע הזוי נכון? עוד מעט יפוזר הערפל... חכו

לא רק הזוי, אולי גם מעט מפחיד כאילו מדובר בכישוף או משהו שקרוב לכך, להפיח חיים במחשבה ולהפוך אותה למציאות? היי חברים, דמיינו לעצמכם שזה באמת אמיתי? דמיינו רק לרגע את הכוח הזה שיכול להיות שלכם, כמו קוסם רק בלי טריקים ושטיקים, חלי נשמעת רגועה ובטוחה לחלוטין, שום דבר במינוח "מוזר" לא נכנס כאן וזאת מציאות יום יומית בחייה, האם מדובר בקוסמת? מכשפת? כי אם כן, אז גם אני רוצה.

לדברי חלי, והיא חותמת על כך,"לכל אחת ואחד מאיתנו יש את היכולת הזאת, את הכוח הזה, הכוח שבפנים" ולא במקרה העסק שלה ושל שותפתה כינרת, נקרא "הכוח שבפנים", אז תשמעו… קבעתי עם שתיהן פגישה, בכדי להכיר את הסיפור שנשמע כמו "סיפור מהאגדות",האם יש בכלל דבר כזה? להפיח חיים במחשבה? אם רק חלק מתוך שלל האמירות שלהן נכון, אז אני בפנים, בתוך המסע הזה, או דווקא "טיול" כפי שחלי מעדיפה לכנות, חוץ מכל אלה חלי נראית  לי האדם הכי לא הזוי, היא רהוטה, נשמעת שפויה לחלוטין.

חלי צילום: אלי זנתי

ובכל זאת… הרי אני בגילי המתקדם 58 הולך לפגוש שתי "ילדות" שגילו משהו שאני לא הצלחתי לגלות, לכן, אני יודע שזאת לא הולכת להיות כתבה רגילה, זה מעניין אותי באופן אישי, אז שמתי את האגו במגירה הפשלתי שרוולים שפשפתי עיניים הכנתי את כל הריכוז המצוי באמתחתי על מנת לא לפספס שום פרט, הסרתי את כל ההתנגדויות שבי ואת אותו האיש הקטן במוחי שיודע לפסול לבקר לתת דעות לזלזל ולדבר בתוכי ללא הרף "טוק טוק טוק" כן, הזזתי אותי הצידה, הוא עושה רעש… לפחות רק לפגישה, הוא בטח יחזור לאחר שאסיים את הראיון, עקבו אחרי, הנה אני מעביר אליכם את הפגישה הכי שפויה, מיוחדת ואמיתית יותר מכל חלום שלא הוגשם, כאן מדובר בהגשמה הלכה למעשה, מוכנים?

הסיפור

אני יושב מולה, מביט בה ישר לתוך העיניים, מנסה להבין מה היא רואה שאני לא, הרי גם אני קראתי את כל הספרות הזאת, "חשוב והתעשר", "כוחו של התת מודע", "הנזיר שמכר את…"  וכו', קראתי את זה שתיתי את זה חפרתי בזה ולא הגעתי (עדיין..) לאן שרציתי ומולי יושבת חלי צעירה 33 נעימה ובעלת חיוך מרגיע והיא יודעת משהו שאני לא יודע וזה מרתק אותי "נו, אז מה זה, איך זה, למה, כמה, ספרי לי הכל" אני אומר בחוסר סבלנות… מנומסת.

חלי עסוקה מאוד עסוקה, הרי שמתי לב כמה זמן לקח לי להשיג אותה וכמה זמן עד שמצאה מקום פנוי ביומן על מנת להיפגש איתי, אך כל זה לא ניכר בפגישה ומלוא תשומת הלב הופנתה אלי ואל הסקרנות שבי.

חלי מרגיעה ומשתפת גם לה זה לא עבד בהתחלה, הכוונה להגשמה הזאת שחקרה ובאה מתוך נבירה באותם ספרים סרטים אתם וודאי יודעים על מה אני מדבר על הסרט "הסוד" ועל "חשוב והתעשר" ועל "כוחו של תת המודע" ועוד… היא קראה את כל הספרות הזאת ניסתה בכל הכוח והייתה ממש תלמידה טובה אפילו השתתפה בכל כך הרבה הרצאות וסדנאות ובכל זאת זה לא עבד.

לדברי חלי, אני בהחלט לא היחיד כל כך הרבה אנשים אכן קראו את הספרות הזאת ועדיין תקועים ועדיין חוזרים לפחדים הישנים למרות שהם מאוד רוצים ומאוד משקיעים. חלי מספרת כי בתחילת דרכה זה לא "עבד" בזמן שהיא עשתה לטעמה כל שנדרש וזה די תסכל אותה "מדוע זה לא עובד?" שאלה שוב ושוב עד שיום אחד… חכו, דווקא כאן אני מעדיף לחזור לאחור על מנת שתכירו ממש את חלי גבעתי.

בימים בהם כשחלי עוד הייתה חיילת היא קראה את הספר "חשוב והתעשר" של נפוליאון היל הספר שווה את ליבה מדובר בספר אשר עוסק כולו בתורת ההצלחה וכן, גם בהתעשרות המיוחלת רק שזאת מגיעה תמיד בעקבות שינוי תודעה ולא להפך, אז הנה רמז ראשון נזרק כאן לאוויר באמצעות חלי סתם ככה בחינם חכו יש עוד. מיד עם שחרורה מצה"ל חלי חיפשה את דרכה רק שזה איך אומרים, לקח זמן…

צילום: אלי זנתי

חלי קראה שוב ושוב את הספר המדהים הזה ובכל פעם שקראה מצאה עוד דבר וגילתה הארה נוספת ואכן חלי נשבתה בקסם, משהו בלבה אמר לה שזה נכון, רק בהמשך חלי הבינה שבעצם הכל מבוסס על מדע. זה הדבר אשר העסיק אותה מאז חלי הפכה להיות "פריקית" של "הדבר" הזה, לא הרפתה התעקשה והייתה חייבת לגלות את הסוד הזה באופן ברור וחד משמעי לא ליד קרוב  אולי בערך חלי רצתה לדעת בדיוק כי אם מדובר במדע אז הכל חייב להיות מדויק, אם אחרים גילו אנשים רגילים אז וודאי שגם היא יכולה ואפילו חייבת לגלות נראה לה אפשרי והיא עשתה כל שיכלה על מנת לגלות את הסוד הזה שמקופל היטב בספרות הזאת והאמת שדי חומק מהקוראים אני מודה כי גם אני ביניהם ו"הדבר" הזה חמק ממני יותר מדי שנים.

חלי מספרת שלאחר שתיים עשרה שנה של התפתחות וחקירה, שתים עשרה שנה לא הרפתה ולאחר שנברה בעולם ההגשמה הזה בכל זווית וכיוון, מלמעלה למטה ולהפך אלכסון ומימין לשמאל ומתוך כמיהה סקרנות והתרגשות בכדי להבין מה עומד מאחורי הספרות הזאת והתאוריה של מחשבה יוצרת מציאות חלי התרגשה להיווכך שוב ושוב שאכן הכל מבוסס על מדע וזה מה שעשה את השינוי כשהמוח שהוא פיזי לא מקבל "הוכחות" קשה לו לעכל מידע כזה ולהאמין במידע הזה וליישם אותו.

אין לנו באמת גבולות אנחנו יכולים להגשים הכל! מבחינתה היו אלה חדשות נהדרות אך, במקביל חלי מצאה את עצמה יותר מבולבלת ובעיקר מתוסכלת איך עושים זאת בפועל ואם הכל אפשרי אז מדוע חלי אינה מצליחה להגשים את מה שהיא רוצה? כן, גם אני סקרן (אני חושב בלב…), גם אני רוצה תשובות זאת הסיבה שבאתי עד למשרדי החברה של חלי וכנרת (שותפתה) בתל אביב אז נו כבר אני באמת לא עומד בזה, אני צריך תשובות עכשיו, מהר, בבת אחת, הנה הקול הזה מאיץ בי והסתנן למוחי, אני מיד מוציא אותו שוב מהמחשבות ומופתע ש"התחמן" הזה שב למוחי מבלי שארגיש קדימה אבי אני מעודד את עצמי יש בי עוד כמה קולות הנה הקול המרגיע שבי אומר לי כעת ש"הסבלנות היא הדרך הקצרה ביותר", אגב הקול הזה ציטט את שמעון פרנס מתוך תכנית הרדיו המיתולוגית שלו, אני חושב ששמעון ציטט גם הוא מישהו אחר על כל פנים, הנה אני בגילי, יושב "רגוע" וסבלני, ממש ילד טוב, תשובות בבקשה ומהר…!

חלי היתה מבולבלת ומתוסכלת- מצד אחד למדה וקראה בספרים שאין לנו גבולות ושאפשר להגשים הכל, מצד שני החיים דוחקים וצריך למצוא עבודה/עיסוק/לימודים ללכת בתלם כמו שחינכו אותנו חלי הבינה שאם תלך באותה הדרך שהלכה בה בעבר, היא תגיע לתוצאות בינוניות ופחות מרגשות ומצד שני, היא עדיין לא ידעה בדיוק איך לעשות זאת אחרת.

אך ליקום יש את השעון שלו והוא יודע בדיוק (טוב מאיתנו) מתי הזמן המתאים לתת לחלי את שחפצה כל כך, את יכולת המימוש כי הכל כל כך מדויק וחלי ראויה מעצם היותה כעת חלי הייתה בשלה לקבל את שרצתה כל כך. רק שכאן קרה משהו שנסתר היה מחלי ונראה שליקום הייתה תכנית מתוחכמת יותר עבורה, חלי ביקשה "סקרנות" והיקום נתן לה "סקרנות" חלי ביקשה "מידע" והיקום נתן לה המון "מידע" חלי ביקשה "לחקור" ואכן היקום נתן לה לחקור, שתים עשרה שנה של לימוד וחקירה לעומק הפכו את חלי למומחית ובעלת ידע עצום בסודות היקום. בואו נמשיך עוד קצת…ולגבי המימוש? את זה נראה שהיקום שמר דווקא לסוף וזה הפרק המעניין בסיפור.

חלי החליטה שהפעם היא הולכת להצליח בכוחות עצמה בלי לשים את העתיד שלה בידי אף אדם וזה לא משנה אם הוא אח או הורה, מעסיק או כל אדם אחר. היא החליטה להבין מה עומד מאחורי כל הספרות שנחשפה אליה במשך שנים, מה עומד מאחורי "מחשבה יוצרת מציאות?" האם באמת לכל אחד מאיתנו יש יכולת יצירתית להגשים כל דבר שהוא רוצה ללא גבולות?" חלי החליטה לקבל תשובות לשאלות האלה ובכל מחיר להצליח להטמיע וליישם את השימוש בחוקי היקום בחייה. היא למדה כמו שלא למדה מעולם קראה כל ספר שיכלה שמעה כל הדרכה ורכשה כל קורס בנושא. ההתלהבות שוב חזרה אליה, זה חזק ממנה מסתבר וחלי הרגישה שהיא חייבת להצליח, חלי חייבת לממש את יעודה.

"מימוש" זוכרים? זה הפרק האחרון בחקירה של חלי

הביטחון אט אט חזר ונבנה שוב, חלי לא עצרה, היא חקרה והגיעה לפילוסופיות העמוקות ביותר, גילתה פיסה ועוד פיסה, נכנסה לעומק של סודות הבריאה והצליחה לחבר את הכל לתמונה אחת.כאן כבר הרגישה חלי שיש לה אוצר שאינה יכולה לשמור רק לעצמה.

בינתיים, חלי ממשיכה להתעצם ורואה ניסים שמתרחשים בחייה, כאילו שהיקום רומז לה, זהו עלית על הדרך הנכונה תמשיכי אני איתך, אך טרם גילה לה את סוד המימוש. היא הייתה מלאה בידע יקר מכל כסף עצום מכל דבר שאפשר לתאר, כאילו שקיבלה מהיקום את שרביט הקסם, אותו שרביט אשר מממש כל דבר שהיא תבחר, וכשהרצון בוער היקום מספק את הדרך (רמז נוסף…)

צילום: אלי זנתי

 ואז…. בדיוק אז זה קרה.

במקרה חלי פגשה את כנרת… תודו שכעת אנו יודעים ואולי גם מאמינים שאין "מקרה" והכל מתוכנן, חלק על ידנו וחלק על ידי היקום, את זה אני כבר יודע לאחר שיחה ארוכה עם חלי שבה היא מראה לי שלב אחר שלב, כן, ברור לי שיש כאן סדר קוסמי ואם פועלים לפיו ההגשמה מתרחשת, הייי אני חייב לכם את המשך הסיפור…

חלי וכנרת התאהבו, בדיוק כמו באגדות, "עד שיום אחד…. חלי פגשה בכנרת" נקודת ההשקה הזאת היוותה את המפץ הגדול התאהבות עצומה הובילה את שתיהן לעשות הכל יחד מאותו הרגע  פלאים ונפלאות הופיעו בחייהן, קסמים מתרחשים להן מול עיניהם והן שתיהן יודעות את הסוד, יודעות את הסודות של חוק המשיכה, יודעות את מה שלא היה כתוב במפורש בספרים.(אנא, האכילו אותי בכפית, גלו לי הכל). בדיוק עכשיו כנרת נכנסת למשרד גם כאן העיתוי מפתיע כן, אני מודה אני נרגש הסרט כולו נמצא מולי.

כנרת בחורה לבבית בהיריון מציגה את עצמה ומצטרפת לפגישה לחיי כבר סמוקות כולן, מזל שבגילי המתקדם מבחינים פחות בסומק על הלחיים. שתיהן כמעט באותו הגיל חלי בת 33 וכנרת בת 34.

מסתבר כי בזמן שחלי שרתה בצבא וקראה שוב ושוב את "חשוב והתעשר" זה בדיוק הספר שכנרת קראה במהלך השירות הצבאי שלה שנעשה כמעט במקביל לחלי בזמן ההוא הן טרם הכירו אך ברשותכם… אכתוב כאן משהו שישמע לכם מוזר ובכל זאת אני עומד מאחוריו, חלי וכנרת התאהבו אחת בשנייה הרבה לפני שנפגשו, כל אחת זימנה לחייה את השנייה וזה קרה בזמן הנכון ביותר כשזה קרה הכל טס, איך אני יודע? אני בא מהעתיד אז ראיתי.

זוכרים שכתבתי לכם שיש ליקום יש את השעון שלו? נראה שהיקום החליט להעניק לאחת את השנייה ואף לתת להן את היכולת המידית למימוש ומכאן כבר באמת הכל התגלגל ובכל יום הופיע קסם חדש קסם אמיתי, בלי… הטריקים…. אתם כבר יודעים.

שתיהן באו מאותו התחום שתיהן צברו את אותו הידע היקר הזה וכל אחת הלכה בדרכה המפותלת עד שנפגשו ונחשו מה? שתיהן החליטו לפתוח עסק יחד.

ומהו העסק?

"הכוח שבפנים" כן זה היה מתבקש חלי כבר הבינה את הרמזים של היקום, התכנית של היקום לגביה נחשפה והרי כל כך ברור שזה בדיוק מה שחלי רוצה לעשות הרי שתים עשרה שנה של גילויים כל כך מדויקים היה ברור לחלי וכנרת שאי אפשר להשאיר זאת אצלהן, הן הרי נפגשו בעיתוי מדהים לאחר כל החקירה המעמיקה של חלי אנשים חייבים להכיר את המדע הזה ומכאן שתיהן יחד החלו לאגד את כל הידע שחלי צברה וכאמור הידע שכנרת הכירה ואהבה כל כך, הן עשו זאת בצורה פשוטה ונגישה במטרה לעזור לאנשים לגלות ולהביא לידי ביטוי את הכוחות היצירתיים שקיימים בהם, להפסיק את הסבל והמאבק ולהתחבר לכוח שהוא גדול מהם אך קיים בהם. – וכך נולדה תכנית מדע ההגשמה- תכנית עמוקה של מס' חודשים שמכילה את הידע היקר ביותר שאדם זקוק לו על מנת להבין כיצד להגשים באמצעות חוקי היקום. וזה קורה ע"י תהליך עמוק של "הרחבת התודעה" כפי שחלי מגדירה.

אם כך, שם העסק הוא "הכוח שבפנים" ומדע ההגשמה הוא פרי יצירתם של חלי וכנרת, התכנית שמאפשרת לאנשים להכיר את הסודות הכמוסים של היקום והתודעה מדובר בתכנית מפורטת אשר מכילה צעד אחר צעד את כל השלבים הבדוקים והמדויקים ליצירת מציאות.

טוב, רגע… אני לוקח אוויר לנשום זה הכרחי אך לנשום ברווחה זה כבר תענוג. כמה הגיוני לפעמים נראה לי שליקום הזה יש גם חוש הומור וסוג של קריצה חביבה כזאת שפשוט עושה טוב על הלב מאוד הגיוני שזה יהיה תחום העיסוק של שתיהן, הרי זה התחום שהן הכי אוהבות וכמה הגיוני שיעסקו בתחום שהכי אוהבים לפעמים לא צריך לחפש את גן הוורדים רחוק כשהוא נמצא ממש מעבר לעדן החלון או במילים אחרות צריך להביט כאן ממש מתחת לאף.

לשתיהן סיפור דומה בהבדלים מסוימים, כנרת נולדה לתחום ולא היה קשה לה לאמץ תפיסות פורצות דרך, חלי עשתה הרבה יותר עבודה בתחום כיוון שהיא הייתה צריכה לשנות פרדיגמות ולהיפטר מתפיסות עולם ישנות ולהחליף בחדשות אך שתיהן עלו על אותו טיול בדיוק, טיול ההגשמה וכששתיהן נפגשו היה להן ברור שעסק חדש עומד להיוולד. כנרת חייכנית נעימה מבוישת מעט שתיהן כובשות ואי אפשר להתעלם מנוכחותן ובהחלט אפשר להבין את היקום מדוע הוא אומר להן "כן" כי הרי איך אפשר לסרב להן? הכל "כן" הן הרי עשו את הדרך.

כיום שתיהן חיות יחד ומתגוררות בגוש דן הזוגיות כבר משפחה במהלך כתיבת שורות אלה כנרת נמצאת כבר לאחר לידה ועולם חדש התווסף אל חייהן, המשרדים בתל אביב, הקורסים באוויר ותכניות חדשות נרקמות להן.

והנה היא נקודת המפנה, כששתיהן נפגשו משהו בחלי התרכך ונרגע הכל פעל באופן טבעי וללא מאמץ זוכרים קודם שחלי ניסתה בכוח להגשים? היא השתדלה מאוד? כאן חלי הרפתה ופעלה מתוך אהבה חלק מהסוד שששששש הכל בנחת. התדר כאן ליקום פועל באופן צלול, נקי, פשוט, בהיר וקל ליקום לזהות, אין כאן התלבטיות ושאלות אין כאן תקיעות ותהומות יש כאן זרימה נהדרת ורוח קלה ונעימה נושבת ניקח את עץ הברוש למשל, מה הוא צריך על מנת לחיות, אדמה, מים, עונות השנה זהו הוא לא שואל שאלות הוא לא נכנס לתהומות ולדיכאונות הוא חי. ככה פשוט.

ימין חלי וכנרת צילום: אלי זנתי

אז… מה אני אומר לכם כאן, אני כל כך אוהב סיפורים כאלה אני אוהב אנשים שמגשימים לעצמם את החלום, חלי וכנרת מגשימות לעצמן ואת עצמן ומאפשרות לעוד רבים אחרים לממש ולהגשים שמעתי המון סיפורי הגשמה של תלמידים שלהן, הן יודעות שמידע כזה צריך להפיץ אני באופן אישי חושב שלעסוק בתחום שעושה כל כך הרבה "טוב" לאחרים הוא עיסוק מבורך ובעל השגחה קוסמית.

חלי וכנרת משלימות אחת את השנייה, יש להן צוות שתומך בתלמידים וכולן יחד מלוות באחריות ורגישות רבה את אלה שהחליטו באומץ להצטרף לתכנית שלהן שנמשכת שלושה חודשים. חלי מנחה את התכנית ומעבירה את התכנים והיום "חלי גבעתי" הוא שם "חם" מאוד ברשת, שתיהן צברו נכסים שתיהן יחד עם הצוות מאפשרים גם לנו לעשות את זה. זהו אני סיימתי את הפגישה אני יוצא מהמשרדים והולך עם חיוך ותחושה שמשהו טוב הולך לקרות.

הייייי, זוכרים את האיש הקטן והצעקן הזה במוחי? הוא לא חזר נראה שגם הוא הבין משהו…

 

תגובה

הוספת תגובה

  • בנות מהממות, הכול אמת,מכירה אותן מקרוב גם זכיתי להשתתף בקורס שלהם,אין גבול לתועלת שניתן להפיק מידע שנחספים ואז גם אי אפשר לעצור..