עמוד הבית » אינו מתחמצן ואינו נשרף בטיגון, הדבר הבא על המדף

אינו מתחמצן ואינו נשרף בטיגון, הדבר הבא על המדף

השף צחי בוקששתר צילום אבי מזרחי EYECON הפקות
שמן המטבח החדש קטו-אויל הנו שמן MCT המכיל חומצות שומן רוויות בינוניות שרשרת. זהו שמן צמחי מזוקק המופק מליבת אגוזי דקל וקוקוס* מהם ממצים רק את החומצה הקפרית והקפרילית הרצויות

קטו-אויל אינו מתחמצן ונשרף בחימום וטיגון לעומת שמני מאכל צמחיים אחרים כדוגמת זית וקנולה. אינו יוצר שומן טראנס, וניתן לטגן בו יותר סבבי טיגון מבלי להחליפו, לבשל ולטגן באופן בטוח.

נותן כבוד לחומרי הגלם – צלול וניטרלי כמו מים, ללא טעם וריח. לחציל מטוגן יש טעם של חציל, ולביצה יש טעם של ביצה ולא טעם של שמן שרוף.

תמיד נוזלי, גם בקור – אינו קופא כשמן קוקוס, ומעולה לשימוש גם באפיה ושומר על מרקמם של המאפים.

מסייע להפגת הרעב ולתחושת אנרגיה – זאת בזכות חומצות השומן הבינוניות הייחודיות לו, המייצרות רמה גבוהה של קטונים בדם בזמן קצר, דבר שתורם לעליה ברמות האנרגיה והגברת תחושת השובע.

שמן קטו-אויל. צילום- אסף רונן

כשר פרווה למהדרין – בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים – מתאים גם למאכלי חלב וגם למאכלי בשר.

סלט בטטה נפלא
צילום אבי מזרחי EYECON הפקות

על השמן :

קטו-אויל (שמן MCT) – השמן החדש והאידיאלי לטיגון ובישול חם במטבח ולתזונה קטוגנית. אינו מתחמצן בטיגון כשמני מטבח אחרים ומאפשר יותר מחזורי טיגון מבלי להחליפו, ניטראלי כמו מים, ללא טעם וריח ובכך משמר את טעמם הטבעי של חומרי הגלם, אינו קופא כשמן קוקוס, מושלם גם באפיה וכשר פרווה למהדרין.

השמן משווק בארץ על ידי חברת אומגה גליל שבחרה בשף צחי בוקששתר להוביל את השקתו, כמי שמשלב אורח חיים בריא ונכנס בשנים האחרונות לעולם הנטורופתיה.משווק על ידי חברת אומגה גליל

השף צחי בוקשתתר
אבי מזרחי EYECON הפקות

ניתן להזמין מאתר אומגה גליל עם שליח עד הבית או בטל': 04-9999524,

כמו כן ניתן להשיג בבתי טבע נבחרים ברחבי הארץ.

מחיר היכרות – ליטר KETOIL – 65 (לא כולל משלוח)