עמוד הבית » אירוע התרמה לעמותת ידידי בית חולים פוריה

אירוע התרמה לעמותת ידידי בית חולים פוריה

צילום: יפעת יוגב
אמש בוב ובטי רוקאווי אירחו בביתם בארסוף את עמותת ידידי בית חולים פוריה שכל הכנסותיה קודש להקמת מחלקת שיקום ילדים במרכז שיקום לצפון

בתחילת האירוע התקיים הדלקת נר שלישי של חנוכה יחד עם האורחים הנכבדים במעמד יו"ר העמותה זהרה ואלי דוידאי , ג'ידא רינאווי זועבי, ד"ר ארז און, ד"ר דינה קגן, ד"ר אמיתי אוברמן, ד"ר הגר מזרחי כמו כן, השתתפו אבנר אברהם, מאיה סלע, אבי וינציה, רוני התשואל, איריס בר – און, שוקי כהן, נורית נ.ח.ל, ועוד רבים.

בתחילת האירוע התקיים מפגש שיח עם כל האורחים, זוהרימון חג'ג (באבי) עיצב את המקום ,זמרת האופרה רעות סיוון פתחה את הערב בשירת אופרה וגרמה לכל הנוכחים להתרשם מקולה המדהים, לאחר מכן החל טקס הדלקת נירות בו בטי רוקאווי הדליקה ושרה את שירי חנוכה עם כל הסובבים.

בטי רוקאוי צילום: יפעת יוגב

ד"ר דינה קגן פתחה את הטקס: " תודה לבטי שפתחה את ליבה וביתה, להקים בבית חולים פוריה מרכז שיקום, תודה שבאתם להיות כאן בחג הניסים ולהגשים את הנס ולסיים את מרכז השיקום בצפון".

ימין ד"ר ארז  און, דינה קגן, מאיה  צילום: יפעת יוגב

חברת הכנסת ח"כ ג'ידא רינאווי זועבי להביא את הצפון למדינת ת"א. פוריה מהווה דוגמא למרקם האנושי הישראלי ערבים, יהודים, מושבניקים וקיבוצים. יש לצור מודל במתן שירותים בריאותיים בפריפריה. אני חברה בוועדת הכספים. אנו מגיעים לשם כדי לקדם מהלכים שישפיעו לטובה על בתי חולים בצפון. ערבים , יהודים , חילוניים, ימין ושמאל ועובדים למען אנשים זה נס חנוכה…"

רינאוי זועבי צילום: יפעת יוגב

ו"ר העמותה זהרה דוידאי הוסיפה: " תודה לבטי. זהו אירוע ראשון שלנו מחוץ לאזור הצפון . אני תושבת המרכז. כ-15 שנה מעורבות בעמותה. יש לי סיפוק מיוחד לתרום לקהילה. אני מעורבת בצפון בתרומות לצפון יש הבדל מהותי – כל צעד ושקל משנים עולם, כמו אפקט הפרפר. אנו בונים מרכז שיקום. הציוד אולי יספיק לילד אחד מבחינה כספית , אך יכולל שינוי של עולם ומלואו. יש בצפון מקומות עבודה ופריחה תרבותית ועם זאת יש פערים מהמרכז. המרכז לשיקום לצפון ישנה את עולמם של אנשי הצפון.

צילום: יפעת יוגב

בסיום הברכות, רעות  עלתה לבמה ושרה כמה שירים קלאסיים אהובים, נתרמו כספים ואנו מקווים להיות נוכחים מפתיחת המרכז בצפון למען ילדנו.