עמוד הבית » אירוע למייסדי מרכז הספורט הארצי בית"ר

אירוע למייסדי מרכז הספורט הארצי בית"ר

מימין יואל לביא אבנר קופל ושמואל שניצר צילום אמיר ממאירי
חברי מרכז בית"ר התכנסו אתמול בערב לערב חגיגי לזכרם של מייסדי מרכז הספורט הארצי בית"ר.

הערב נערך במתחם האירועים  Avenue אשר בקריית שדה התעופה עם אורח הכבוד: נשיא המדינה – ראובן ריבלין. האירוע כלל  קבלת פנים חגיגית, ארוחת ערב והקרנת סרט על החברים הוותיקים.

את הערב פתח נשיא המדינה שאמר: "הערב התכנסו לזכור אנשים שבזכותם תנועת בית"ר הפכה לבית, משפחה, זהות ורוח. כל אחד מהמייסדים  הוא אמונה, חזון וחלום ואני גאה בנוער שגדל בארגון זה – נוער ישראלי, שורשי וגאה, ומחובתנו  להמשיך ולשמור על המפעל היקר כל כך לכולנו".

דוד לוי חתן פרס ישראל אמר: "אנו ממשיכים את פועלם של הראשונים והייתה לי הזכות לפעול איתם בימים קשים, בהם לחלום היה חוצפה. אני מודה להם על שהניחו את אבני הדרך למה שאנו היום".

שמואל שניצר ברך את האורחים בשם חברי מרכז בית"ר והתנצל בראשית דבריו בפני השרים וחברי הכנסת הרבים שהיו במקום ואמר כי אינו מזכירם בשמם, מפאת הפריימריז והבחירות הקרבות.

לדברי שמאל שניצר: "לעונג עבורי לייצג בערב זה את מרכז בית"ר באירוע הוקרה למייסדים, שכן כל ארגון השואף לעתיד מוצלח ופרודוקטיבי חייב בראש ובראשונה להכיר ולהוקיר את עברו ולהביע כבוד והערכה לדור המייסדים, סוללי הדרך ומעצבי המדיניות.

שניצר אף התייחס לאורחי הכבוד באירוע ואמר: "נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין הינו סמל לאחדות וסובלנות ומהווה דוגמא אישית וציבורית בזמנים המורכבים המאפיינים את ימינו". עוד הזכיר שניצר בדבריו את חתן פרס ישראל וסגן ראש הממשלה לשעבר דוד לוי – איש רב פעלים בחברה הישראלית, בעשייה הפוליטית ובתנועת חירות.  לאחר מכן הזכיר שניצר את חמשת המייסדים אשר לזכרם הוקדש הערב וציין את פועלם הרב ותרומתם לתנועת חירות ובית"ר.

עם סיום דבריו סיפר שניצר לנוכחים כי הוא דור שני של אוהדי כדורגל שרופים. שניצר סיפר כי אביו משה שניצר ז"ל, נשיא בורסת היהלומים הישראלית במשך שנות דור, היה מוותיקי תנועת החירות, מלוחמי האצ"ל ו…אוהד כדורגל מושבע. מאמצע שנות החמישים, סיפר

שמואל שניצר, הוא ואחותו חנה היו מצטרפים מידי שבת למסעותיו ברחבי הארץ בעקבות משחקי בית"ר. שם נהג לפגוש חברים יקרים אותם מוקירים הערב.

את הערב קינח במופע משיריו האמן שולי רנד.

אנשי העסקים שהגיעו  לזכור ולהוקיר: איש העסקים דודי אפל, היהלומן שמואל שניצר ורעייתו שרונה, איש העסקים אבנר קופל, דני נווה – יו"ר כלל, אנשי העסקים אריק אברמוביץ, מני וניר ויצמן, רוני מאנה, ראש עיריית רמלה המיתולוגי ואיש העסקים כיום יואל לביא, אביחי מנדלבליט – היועץ המשפטי לממשלה כמו כן הגיעו השרים:  ישראל כץ, גלעד ארדן,  חברת הכנסת ציפי לבני, שר החינוך לשעבר גדעון סער, ח"כ לשעבר ויו"ר בית הדין של הליכוד מיכאל קליינר, רוני מילוא, דן מרידון ועוד


מימין-אבנר-קופל-שמואל-שניצר-וישראל-כץ-צלם-אמיר-מירי