עמוד הבית » איתי לוי והדוגמנית מריה דומרק נפגשו על הסט

איתי לוי והדוגמנית מריה דומרק נפגשו על הסט

מימין מריה דומרק, איתי לוי והדר חיון צילום אמרי מאירי

הזמר איתי לוי והדוגמנית מריה דומרק שחתמו לעונה שנייה כפרזנטורים של מותג האופנה לי קופר,  נפגשו בחניון תת קרקעי שהפך ליום אחד לסט צילומים, לרגל קמפיין חורף 2019/2020 של המותג.

לסט הצילומים, העונה הצטרפה החיילת (19)  הדר חיון – בת זוגו של איתי לוי, בשנה וחצי באחרונות, שזהו הקמפיין הראשון שלה.

חיון סיפרה שלמרות כל השמועות על הפרידה שלהם, היא ואיתי חזרו לאחרונה  מחופשה זוגית במיקונוס, ובתגובה ענתה: "היה משבר קטן שעברנו אותו, אך מאז היחסים ביננו רק התחזקו. אנחנו מאוהבים ומפרגנים אחד לשנייה.

גם היום, בצילומים, איתי נותן לי גיבוי וכוח בדיוק כמו שאני נותנת לו כשהוא מופיע על הבמות הכי גדולות בארץ." לדבריה: "הסכמתי לדגמן כי איתי נמצא איתי על הסט." שנשאל איתי לוי מה עם טבעת ענה: "אמנם אני ילדותי אבל מאמין זה יקרה בקרוב…."

מריה דומרק שתככב בקמפיין בתפקיד המקעקעת,  סיפרה על הקריירה החדשה שלה כזמרת ועדכנה את הצוות שבשישי הקרוב תופיע בפורום בבאר שבע. אומנם בן זוגה של מריה, רועי קורנבאום, לא נכח בצילומים, איך היא סיפרה על חופשה זוגית המתוכננת לשניים במקסיקו לכבוד יום הולדתה ה-24,  בדצמבר הקרוב.

איתי לוי, סיפר שהצילומים למותג לי קופר זה אחד הדברים היותר מרגשים מבחינתו, מאחר ובצעירותו חלם לרכוש גינס של המותג, אך לא היה ביכולתו הכלכלית , ועוד ציין איתי שהעונה לא רק שהוא מצטלם כפרזנטור למותג ,אלא תעוצב קולקציית קפסולה בשיתוף איתי ומעצבי המותג על שמו, שתושק בחורף הקרוב ותימכר בחנויות לי קופר.

מימין איתי לוי והדר חיון
צילום אמרי מאירי
איתי לוי
צילום אמרי מאיריד עדכן לוי שהצילומים עם מריה דומרק והדר חיון יהפכו לקליפ חדש שיצא במחצית חודש ספטמבר. 

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה