עמוד הבית » אלבום חדש לדניאל רובין

אלבום חדש לדניאל רובין

צילום-אורי ברקת

היא אולי צעירה, אבל רוב הסיכויים שאם אתם חיים בישראל כבר שמעתם אותה או עליה. אולי באלבום הבכורה שלה שזכה למילים שגורמות להסמיק, עם יעל דקלבאום בסיבוב ההופעות האינסופי והבינלאומי של ״תפילת האימהות״, בדואט היפיפה ששרה עם אלון עדר באלבומו האחרון ״מחשבות על הדרך״, כזמרת וקלידנית בלהקתו של נדב הולנדר או כמי ששרה קולות ב Toy של נטע ברזילי.

ואולי שמעתם את הקאבר המפתיע שעשתה ל״הלילה״ לקראת האירוויזיון ושודר ללא הפסקה בשלל תחנות.

זו ללא ספק השנה של דניאל רובין והיא מגיעה לשיאה עם יציאת אלבומה החדש ״הסיפור בגדול״ שיושק ב 25/9 בבסקולה .דניאל גם תהיה אורחת כבוד השנה באינדינגב, אפשר לאמר שהיא האיט גירל בשמי האינדי.

דניאל רובין היא לא עוד זמרת יוצרת מיני רבות, יש שיגידו שהיא הרג׳ינה ספקטור הישראלית, עם טביעת אצבע ייחודית שכוללת כתיבה ישירה, לחנים מתוחכמים ושובים וקול שאי אפשר להתעלם ממנו.

מסלול חייה המוזיקלי התחיל בגיל 8 אז הצטרפה למקהלות שונות והחלה ללמוד לנגן בפסנתר. תיכון היא למדה בתלמה ילין במגמת ג׳אז ובזמן התיכון כבר התחילה להופיע עם חומרים מקוריים.

תוך כדי שירותה הצבאי כמוזיקאית מצטיינת בלהקה צבאית היא הוציאה את EP הביכורים שלה. ב 2017 יצא אלבום הבכורה ״כלום לא עובר על ידי״ בהפקתו המוזיקלית של עמרי אמדו שצד לא מעט אוזניים של התקשורת והקהל.

הסינגלים ״הסיפור בגדול״, ״בשנה האחרונה טוב או רע״ ו״נורות האזהרה״ מהאלבום החדש התקבלו בחיבוק חם ומוצדק והושמעו במנעד רחב של תחנות. דניאל רובין מופיעה ברחבי הארץ עם להקתה המצוינת שכוללת ארבע מוזיקאיות/ זמרות – אלכס משה (Folly Tree), רוני בר הדס ומיכל אליסף (תופים).

האלבום ייצא בלייבל האיכות החדש ׳תקליטי יהלום׳ בו חתומים בין היתר ג'יין בורדו, אלון עדר, רונה קינן ואיה זהבי פייגלין.

 הסיפור בגדול – הופעת השקה, רביעי, 25/9, 20:30, בסקולה, רחוב הרכבת 72, תל אביב

אורח מיוחד: אלון עדר

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה