עמוד הבית » אם את מתעמלת זה בשבילך

אם את מתעמלת זה בשבילך

פרוטאינה שייפ, צילום: יחצ
אלטמן בריאות משיקה את Proteina Shape, פיתוח ישראלי של אבקת חלבון בתוספת סיבים תזונתיים, המותאמת במיוחד עבור נשים מתאמנות. אבקת החלבון Proteina Shape, מסייעת בניהול המשקל, חיטוב ועיצוב הגוף.

אחת המגמות השכיחות בתקופה זו בתחום הבריאות היא צריכת אבקת החלבון לאחר אימון. יותר ויותר גברים ונשים שספורט הוא חלק מהשגרת החיים שלהם, מכניסים חלבון לתפריט היומי, שכן החלבון תפקידו לסייע בתהליך החיטוב ועיצוב הגוף. כיום מרבית מוצרי אבקות החלבון מותאמים ראשית לגברים – המגיעים במכלים גדולים, בסמיכות גבוהה במתיקות מוגברת ובטעמים חזקים, זה בדיוק הנוסחה שעובדת בצורה טובה עבור גברים, אך לא מתאים לגוף האישה המתאמנת  (כפי שעולה במבחני טעימה שערכה חברת אלטמן new sense  פברואר 2021).

אלטמן בריאות, המפתחת תוספי תזונה ומוצרי בריאות לקהל הישראלי ולנשים בפרט, הבינה את המשמעות ומשיקה את Proteina Shape, אבקת חלבון עם תוספת סיבים תזונתיים המותאמת במיוחד עבור נשים העוסקות בספורט וכן תומכת בחיטוב ועיצוב הגוף, ניהול משקל, ומתן תחושת שובע. אבקת החלבון מגיעה בשני טעמים – בננה ופירות יער, ומכילה חלבון חלב (Whey) במינון המתאים לנשים (20 גרם חלבון ו-120 קלוריות למנה) בשילוב 5 גרם של סיבים תזונתיים המוצר מאפשר הכנת שייק חלבון מזין, במרקם קליל ובמתיקות מעודנת.

המוצר החדשתמצטרף למשפחת ה- SHAPE של אלטמן בריאות.הכוללת מגוון מוצרים:

  • פרוביוטיק Shape המכיל את החיידק הפרוביוטי ™B-420 בעל מחקר יעילות.
  • אפליקציית my Bite החינמית שכבר מסייעת לעשרות אלפי ישראלים בתהליך הירידה במשקל או איזון התזונה באמצעות המלצות תזונה מותאמות אישית,  יומן תזונה דיגיטלי ידידותי ומעקב אחר הפעילות הגופנית ושריפת הקלוריות.

Fiber פרוביוטיק– סיבים תזונתיים מחוזקים עם פרוביוטיקה היוצרים אפקט סינרגטי משלים

ניתן להשיג ברשתות הפארם והטבע במחיר של 120 ₪

נסיינית המערכת: אני מתאמנת 4 פעמים בשבוע ושומרת על תזונה נכונה, אך עדיין זה לא מספיק, לפחות מגיל 40 צריך תוספת מזון מאחר והגוף צריך חלבון ומקנה תשובה של שובע לצד ויטמינים ומינרלים המיועדים לנשים. אהבתי וחובה לכל מתאמנת.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה