עמוד הבית » אמא, סוכנת נדל"ן ועורכת דין.

אמא, סוכנת נדל"ן ועורכת דין.

צילום: באדיבות עדי עראסי
השילוב הזה מאפשר למתווכת ולעו"ד עדי עראסי להגשים חלומות

מאת: אבי רוזנפלד

תכירו את עדי עראסי, היא רק בת 35 והיא מתווכת אשר עוסקת בתיווך נדל"ן בעיר פתח תקווה מעבר לכך- לעדי יש יתרון ענקי מול קולגות נוספים בתחום, היא גם עו"ד למקרקעין ומבינה בתחום.
הרקע המשפטי הוא נתבך מקצועי שמאפשר לעדי לראות את התמונה הכוללת בעסקה מהפן המשפטי והמסחרי ומהווה ערך מוסף שיכולתה לתת ללקוחות בתחום התיווך.
עדי, אמא לארבעה ילדים ונשואה באושר לליאור והיא מדגישה "הוא איש מדהים ותומך בי בכל החלטה בחיים, הולך איתי יד ביד ועוזר לי להגשים את החלומות שלי… ויש לי הרבה"
אז תקשיבו, כשאני שומע כבר בתחילת השיחה, הצהרה כזאת, אני מתמוגג וממש לא בציניות, הרבה פנים לאהבה, אך אלה הפנים הכי יפות בעיני.
בשנים האחרונות עדי עשתה הסבה מקצועית מתחום העריכת הדין לתחום התיווך ההסבה היא אומרת מאפשרת לי מבחינת השעות להיות יותר נוכחת בחיי המשפחה והזוגיות.

אז מבחינתה היא מרוויחה מכל העולמות עוסקת במה שהיא אוהבת מול היותה בעלת משפחה ואמא לילדים קטנים.עיסוקה המלא של עדי כיום, הוא תיווך נדל"ן בעיר פתח תקווה, למשפרי דיור, דירות להשקעה, יד שנייה ועוד, הניסיון שצברה כעורכת דין למקרקעין, מסייע לה עבור הלקוחות להגיע לעסקה מוצלחת ואטרקטיבית מכל היבט, אך לא לטעות, היא עוסקת בתיווך נדל"ן ותואר במשפטים רק מסייע לה וללקוחותיה (לשם חתימה תזדקקו לעורך דין חיצוני)

מבחינת עדי , הכל אפשרי, כל מטרה ניתן להשיג וכל מכשול אפשר לעבור, הכל עניין של איזון, היא מאמינה בכוח הנשי, ורואה בכך יתרון, היא חושבת שאשה יכולה להיות, גם אשת משפחה וגם אשת עסקים טובה וכל אלה אינם הופכים את זה לצפוף יותר, להפך, עולם אחד מפרה את השני וכולם יחד מהווים עולם שלם ועשיר יותר.

צילום: באדיבות עדי_עראסי-

עדי נהנית מיתרון עצום בעולם התיווך , הידע אשר מצוי בידיה כעורכת דין, מספק המון שקט וביטחון עבור הלקוחות שלה, ולכך סיבות רבות כשהבולטת בהן, היא שקיפות ואמינות היא לא תספר לכם סיפורים ואגדות על הנכס, הנתונים שהיא תספק לך בדוקים ומבוססים, ההמלצות שלה שוות זהב ו"ארגז הכלים" מהווה ערך עצום עבור שני הצדדים, גם למוכר/ת וגם לקונה, הכל נעשה בשקיפות מלאה ובמתן אינפורמציה מיטבית,
עדי מרגישה כמגשימת חלומות, ממש כך, לשווק את הנכס ולמצוא לבעל הנכס לקוח טוב זאת מטרה ראויה וחשובה כי יש לכך השפעה עצומה על חייהם ולכן, היא אכן ניגשת ליומה בחרדת קודש.

מטרת העל מבחינתה היא להגיע לעסקה מוצלחת שכל הצדדים מרוצים מהעסקה.
תקשיבו, לדעתי יש שלושה מקצועות שאסור להתפשר עליהם, רואה החשבון, מתווך/ת הדירות ועורך הדין. אם כך עדי אוחזת בשניים מתוך שלושת המקצועות שלטעמי החשובים ביותר, שמרו לכם את רואה החשבון, עורך הדין ומתווך הדירות קרוב קרוב אליכם, כי הם ישמרו עליכם הרבה יותר.

אביה ז"ל של עראסי, תמיד הדגיש באוזניה כי "טוב שם טוב, משמן טוב ומוניטין שווה הרבה יותר מכל עסקה אחרת, המלצה של לקוח שווה הרבה יותר מקידום בפייסבוק ", זאת המורשת שהולכת עם עדי בכל יום.
עדי היא סוכנת עצמאית תחת המותג של קבוצת אינפיניטי, המשרד המוביל בגוש דן אשר מוביל מאות משפחות לעסקה מוצלחת, תורם רבות להצלחת.
השליטה המשפטית של עדי בתחום הנדל"ן מקלה באופן ניכר על תהליך המכירה לשביעות רצון שני הצדדים ובהחלט מקצרת את כל התהליך המייגע והופך אותו לתהליך שיש בו גילוי, הנאה וסיפוק. האמון שהלקוחות נותנים בעדי מרגש אותה והיא אף מוזמנת לאירועים פרטיים הרבה לאחר מכירת/קניית הכנס.

צילום: באדיבות עדי עראסי

כששאלתי את עדי, מה ההרגשה של אותו רגע מיוחל… רגע חתימת ההסכם, הייתה כאן פאוזה ארוכה, ניכרת בקולה התרגשות, "כשהצדדים מגיעים לסוף התהליך, זאת פסגה אמתית עבורי, להגיש את עט החתימה לצדדים ולראות את שפת הגוף והמימיקה שמשתנה בפניהם לאחר החתימה, כן, זה עושה לי את זה כי זה עשה להם את זה, הם נתנו בי אמון וכעת מגשימים חלום".
לאחר שיחה ארוכה עם עדי, האמון בשיחה הזאת נבנה כבר בהתחלה, לא מדובר רק בקסם אישי, מדובר כאן באדם עם עקרונות של יושר ואמינות, אדם שיעשה את כל מה שאפשר על מנת שאתם תגשימו את החלום ובהחלט יש לכם עם מי.
אז פתח תקוואיים… אל תפספסו את האישה הזאת, כי נראה לי שעוד יישאר לכם הרבה עודף בסוף התהליך וחוץ מזה הרווחתם חברה לחיים, תתחדשו.

עדיעראסי- משווקת נדל"ן ומומחית לניהול מו"מ.

"הניסיון שעושה את כל ההבדל"0524464293
אינפיניטי עוצמה – משרד התיווך המוביל בגוש דן
כתובת-השחם 18,פתח תקווה

תגובה

הוספת תגובה

  • גברת מדהימה- עדי עראסי!
    זכיתי, כבוד הוא לי להכיר אותך!;קולגה למשרד, חברה לחיים ואשת משפחה למופת! פשוט מדהימה!!!
    ממליץ לכולם להפסיק את החיפושים, קיבלתם כאן את יועצת הנדלן מספר 1 בפתח תקווה ובגוש דן, ובמדינה בכלל!
    גם יועצת שפיצית, גם מתווכת המובילה בתחומה, גם עו"ד מקרקעין תותחית-על וגם אמא למופת!
    שאפו ענק!!!