עמוד הבית » אמפייר טק – הדבר הבא בעולם הקוסמטיקה

אמפייר טק – הדבר הבא בעולם הקוסמטיקה

צילום באדיבות אמפייר טק
אחרי שכבשו את העולם, מכשירי הקוסמטיקה של חברת אמפייר טק האמריקאית הגיעו לישראל וכמצופה מחברה זוהרת כבר החלו לעשות המון רעש ובאז' היסטרי אצל מיטב הקוסמטיקאיות והיודעניות בארץ.

היבואנים של אמפייר בארץ מספרים לי כי עשו ניסוי לפני כשנה בקרב נשים שהיו במשך שנים, מגיעות פעמיים בשנה לרופא לטיפולים לעשות בוטוקס ועוד זריקות שונות. אמרנו להם, בוא תנסו את המכשירים של אמפייר ומאז הם איתנו, המכשירים עשו את כל העבודה שצריך .

 אז על מה אנחנו מדברים? מהי הטכנולוגיה שכולם מדברים עליה ?

טכנולוגיית הלד הינה טכנולוגיית פוטותרפיה שפותחה במקור ע"י נאס"א (סוכנות החלל האמריקאית) בכדי לגדל צמחים בחלל והיא כעת מוכחת לטיפול במספר גורמים שכיחים של הזדקנות העור וטיפול בבעיות העור. טכנולוגיה זו יודעת לתת מענה לטיפול בקמטים, פסוריאזיס, כתמי עור (פיגמנטציה), עור  עודף וסימנים של הזדקנות העור וטיפול בבעיות העור.

המכשיר עצמו הינו מכשיר ביתי המסוגל לחדור לרבדים הפנימיים של העור (עד 700 מילימטר), להגיע לכל הקמטוטים ולחדש את הקולגן והאלסטין. הוא מסייע כמו כן בהידוק, מיצוק והרמת הלסת .

צילום אמפייר טק

 אלו הם הפונקציות שיש במכשיר:

האור אדום ממריץ את הדם והחמצן לעור הפנים להמרצה ועידוד וחידוש החלבונים ,הקולגן והאלסטין.

האור ירוק מרגיע את ה עור ברקמות ושומר על פיגמט עור טבעי ומפחית פיגמנטציה. פילינג או פציעה מבוקרת, כמו  מזותרפיה על ידי האטה של פעולת המלנוציצים וגורם להבהרת העור.

האור הכחול הידוע כאנטי דלקתי מעולה לדקלות עור כגון רוזיצאה, אקנה, סבוריאה, פסוריאזיס,אטופיק דרמטיטיס והורג את החיידק.

האור הצהוב ממריץ את כדוריות הדם מסייע בהבהרת כהויות סביב העיניים ומפחית קמטים מאז רופאי העור שיכללו טכנולוגיה זו לטיפול בתחום האסתטיקה הרפואית, החל כתמי שמש, צלקות, אקנה וקמטים עדינים ומגוון מחלות עור. כיום ניתם לשלב פוטותרפיה עם כל טיפול סיסטמטי אחר.

צילום אמפייר טק

 מספר עובדות נוספות על המכשירים:

אפקט הקירור מרגיע את העור ואת כלי הדם ומקל על דלקות

אפקט חימום הפנים– אפקט החום שנוצר עקב הטיפול יעיל ומשפר את זרימת הדם ברקמה יעילות הטיפול הפוטותרפי מוגברת על ידי שילוב מספר אורכי גל- כל עור בעל אורך גל שינה.

מחקרים קליניים הראו שיפור אצל כ-70 אחוז מהמטופלים באקנה דלקתית 15 דקות פעמים בשבוע ניתן להגיע לשיפור עד 80 אחוז באקנה וללא תופעות לוואי.

המכשיר הוכיח את עצמו בזמן הקורונה ונתן מענה לכל המשפחה,חל מילדים עם אקנה לנשים שרצו מענה לעור הפנים מיצוק העור, קמטים,(קמטוטים) וגברים שפשוט חשוב להם טיפוח העור וכל זה מגיע כמובן עם הדרכה לכל מי שרכש את המכשיר בזום ובשאי פה בקרוב אחרי החיסונים גם בכנסים פיזיים בגלל יעילותו ואופיו הלא פולשני, טיפול זה מומלץ על יד רופאי העור.

כלל המכשירים והטיפולים בטוחים לשימוש יום יומי ומאושרים על ידי מכון התקנים הישראלי והאמריקאי.

צילום אמפייר טק

תגובות 6

הוספת תגובה