עמוד הבית » אפשר להפסיק את הכאב וזה לא בגדר חלום

אפשר להפסיק את הכאב וזה לא בגדר חלום

מכשיר בי קיור לייזר, צילום: נעמה משיח כהן
כמה פעמים קמתם מהמיטה עם כאבי גב, כתפיים תפוסות, כאבי רגליים ? הילד שיחק בכדור וקיבל מכה ? המתבגר בבית "נתפס לו הצוואר"? הנערה עם אקנה ולא רוצה ללכת לבית הספר? כאבים באצבעות מהקלדה מול המחשב? מוכר לכם? כל יום סיפור חדש בבית. אז זהו שיש פתרון שיפחית לכולם את הכאב וישרור רוגע.

מכשיר אחד שיטפל בכאב מקומי ויספק מענה לכלל בני המשפחה לטווח הארוך. בטח שמעתם על מכשיר הבי קיור לייזר. המכשיר שמטפל בכאב, הוא לא רק לספורטאים או מתאמנים או חובבי ספורט אלא מכשיר עם מנעד רחב של פתרונות לכאב בייתי המעניק אורח חיים בריא ושמירה על רצף איכות חיים וכמה שפחות לקיחת ושימוש בתרופות.

מהו כאב? 

בואו נדבר על כאב ומשמעותו: ראשית כאב הוא תחושה הגורם לנו לחוסר נוחות הוא בלתי נסבל ואינו מפסיק. הכאב לא יפסיק מאחר והפגיעה נמצאת לרוב ברקמת הגוף (שריר) היוצרת דלקת. שנית כאב מעיד על בעיה מסוימת בגוף. הכאב משפיע על אורח חיים לא בריא ויוצר תסכול וירידה משמעותית בתפקוד היומיומי ויש לטפלו במידית.

בי קיור לייזר

המכשיר המהפכני פותח ב 2009 ובעל טכנולוגית הלייזר הרך זהו פטנט ישראלי כחול לבן , הרעיון היה לחקור את הטכנולוגיה של הלייזר הקיים בבתי חולים וליצור מכשיר קומפקטי נוח וקל לתפעול ובכך ולהנגיש בכל בית. המכשיר מרפא את הרקמה ומזרז את הריפוי, הלייזר הממוקם במכשיר מפרק את הדלקת, הלייזר חודר כ 4 ס"מ לרקמת העור ( לצורך ההמחשה לא כמו לייזר להסרת שיער בהרבה יותר עמוק). בנוסף, הבי קיור לייזר מצמצם לקיחת תרופות אינו פולשני ואין לו תופעות לוואי והכי חשוב אינו יוצר נזק. מכשיר קומפקטי בעל טכנולוגיה מתקדמת, המאפשר להסתובב עימו לכל מקום בתיק או במזוודה, לטיולים ולעבודה.

צילום: פרטי

.מתי אני מבין שאני צריך את המכשיר ?

ברגע שיש כאב כרוני, יש חשד לדלקת ורצוי להתחיל לטפל עם המכשיר. עם ההטבה בכאב רצוי להמשיך לטפל לתת טיפול לטווח ארוך אפילו עד חודש ימים, לתת לשריר להבריא כליל.

צילום: פרטי

 כיצד המכשיר פועל?

תחילה יש להתחיל בפעם הראשונה דקה וחצי מסביב לכאב למצוא את הנקודה הכואבת ולטפל מסביב. לאחר מכן, יש לטפל 6 דקות בכל נקודת כאב בכל צד. יש לטפל בנקודה פעמיים ביום שימו לב אין מינון יתר לטיפול ואז השיקום יהיה יותר מהר. אין לשים את המכשיר על העצם אלא על הרקמה.

במה המכשיר מטפל בגוף?

רגליים סוכרתיות, פצעי סכרת, דורבן , הרפס, טחורים, דלקות בשרירים, פצעי ספורט, כאבי אגן, פריצות דיסק למיניהם, כאבי גב הריוני, כאבי שיניים, דלקות בחניכיים.

האם המכשיר מאובזר?

הבי קיור לייזר מגיע באריזה כאשר יש בתוכו מספר מוצרים נוספים: ספרון הדרכה וצילומים, תיק למכשיר, מברג (לסוללות הנטענות), סטנד לתמיכה המכשיר לאזורים פחות נגישים בגוף.

את הסוללות ניתן להחליפן אחת לשנתיים.

המכשיר חובה בכל בית. אז למה אתם מחכים ?  הזמינו והשליח אצלכם.

*******המכשיר אינו נועד להוות תחליף לרופא ויש ללכת להיבדק***************

נסיינית המערכת: קיבלתי את המכשיר אלי באריזה עם כל הציוד, האריזה היתה סגורה וטרם השתמשתי בה, רצה הגורל ולאחר יומיים נתפס לי הצוואר באופן משמעותי, הכאב היה נורא ובקושי יכולתי להניע את פלג גוף העליון. וזה באמת הרגע שפתחתי את האריזה והתחלתי לטפל במקום הכואב. פתחתי את ספרון ההדרכה הפעלתי את המכשיר וחילקתי את מקום הכאב לשני חלקים באזור הצוואר העליון, הנחתי את הבי קיור לייזר על העור לדקה וחצי וכך, גם לצד השני. לאחר שלוש שעות עשיתי שוב ומעט הרגשתי הקלה. לפני השינה עשיתי עוד טיפול והצלחתי להזיז את הצוואר. למחרת בבוקר שוב טיפלתי במקום והפעם 6 דקות לכל נקודה ולאט לאט הכאב הלך לדעוך.אוכל לומר שאם לא היה לי את המכשיר הייתי בטח סובלת כמה ימים ואורטופד לא היה אפשרי להגיע אליו (לרוב תורים ממושכים). המכשיר גרם לי לחזור לעצמי לתפקד בבית ובעבודה. שמשהו משתמש מבינים את העוצמה.

הוספת תגובה

הוספת תגובה