עמוד הבית » אקס גאווה, מוצרי מוזלי, מבשמי אויר,סוכריות מנטוס, מתז חיטוי

אקס גאווה, מוצרי מוזלי, מבשמי אויר,סוכריות מנטוס, מתז חיטוי

אקס גאווה 2021, צילום יחצ

AXE חוגג את האהבה בצורה הכי צבעונית  ומשיק מהדורה מוגבלת לקראת חודש הגאווה בשם: LOVE IS LOVE

במהדורה יושק ספריי הגוף בעיצוב חדש: בנוסף לעיצוב של צבעי דגל הגאווה כפי שהושק אשתקד, יתווסף דגל הקהילה הטרנסג'נדרית, צבעוני ובניחוח יוניסקס מעולה ומרענן – שמתאים לכולם.

בנוסף  AXEיוצא גם בשיתוף פעולה עם איגי, ארגון הנוער הגאה, יחד ייצרו סדרת סרטוני רשת בהשתתפות חברי וחברות קהילת הלהט"ב, בכדי  לתת במה בחודש הגאווה לאותם סיפורים אישיים ומרגשים – שחוגגים את הייחודיות של כל אדם.

AXE יתרום 10% ממכירות המהדורה לטובת פרויקטים של הארגון.

ניתן להשיג בסניפי סופר-פארם  ובאתר, החל מה 17.5

נסיינית המערכת: פתיחת הבקבוק כפתיחת מוצר ספורטיבי לא עוד פקק אלא מעין קפיץ לחיץ להוצאת הריח,עיצוב הבקבוק מעוצב כיצירה המבטא את דגל הגאווה וזאת לעשות את הדברים אחרת ולתת ביטוי למחווה מרשימה ונדיבה.

מוצרי מוזלי וגרנולה

סדרת דגני הבוקר של מורנפלייק מאופיינת במוצרים המציעים דגנים באיכות גבוהה כאשר כולם מכילים דגנים מלאים ומגוון עשיר וייחודי של פירות יבשים ואגוזים משובחים .

מוזלי עשיר וקריספי במיוחד, מכילים עד 50% פירות יבשים ואגוזים, עם ערכים תזונתיים גבוהים מהממוצע בקטגוריה. מכילים דגנים מלאים, מהווים מקור טוב לסיבים תזונתיים, ללא צבעי מאכל. המרקם הקריספי במיוחד נשמר גם בתוך החלב או היוגורט. המוצרים טבעוניים ונושאים את הסמל Vegan Friendly . מוצרים מיועדים לצרכנים הרוצים ליהנות ממוזלי עשיר וטעים אך מבקשים להימנע מסוכר מיותר. מגיעים באריזה מיוחדת בעלת סגירה חוזרת לשמירה מרבית על הטריות  וב-3 סוגים שונים:

  • קריספי מוזלי פרוטי – מכיל 50% פירות יבשים וזרעים. אריזת 750 גרם.
  • קריספי מוזלי נאטי – מכיל 22% אגוזים, 14.5% חלבון, ללא תוספת סוכר. אריזת 650 גרם .
  • קריספי מוזלי פירות ואגוזים – מכיל 50% פירות יבשים וזרעים, ללא תוספת סוכר (מכיל סוכר מהפרי). אריזת 750 גרם .

מחיר: נע בין: 21.90-24.90 ₪.

מוזלי וגרנולה צילום באדיבות מורנפלייק

נסיינית המערכת: כיף לפתוח את הבוקר עם גרנולה, אני אוכלת עם יוגורט וזו ארוחה משביעה ויוצרת ליום עבודה גדוש של משימות, לגרנולה ישנה פריכות וקראנצ'יות במידה הנכונה או סתם לנשנש כך, כי אין תוספת סוכר.

מבשמי אויר לבית 

סנו מוד משיק ניחוחות חדשים ומפתיעים: נרסיסוס ו-ליידי קוקו.הניחוחות החדשים מבשמים את הבית בניחוחות ייחודיים ומצטיינים בעוצמתיות ובאווירה היוקרתית שהם משרים. הבשמים החדשים לבית פותחו בהשראת הבשמים המפורסמים והאהובים שזכו להכרה בינלאומית.

הניחוחות במהדורה מוגבלת, ממש כמו בעולם הבישום והטיפוח. הניחוח שכל אחד בוחר לסביבתו האישית, הפך זה מכבר למעין חתימה אישית, התורמת לתחושה נינוחה וביתית.

גודל האריזה: 150 מ"ל

מחיר: 9.90 ש"ח

נסיינית המערכת: בקבוק הבושם בעל מבנה ארוך ודק במראה יוקרתי , הריח נרסיסוס וליידי קוקו במתיקות עשירה המשרה ריח נעים בבית, לאורך זמן יוצר נעימות ושיהיה בתוך הבית לחובבי בשמי הריחות.

סוכריות מנטוס בטעם דובדבן

מותג מנטוס משיק לקראת הקיץ טעם חדש ומרענן – סוכריות מנטוס בטעם דובדבן. הטעם החדש יימכר באריזת הגליל המוכרת והאהובה, בה ארוזות 14 סוכריות טעימות וכן במארז של 4 גלילים.

הסוכריות משלבות בין החמיצות והמתיקות של הדובדבן והרעננות הנפלאה והמוכרת של סוכריות מנטוס. 

סוכריות מנטוס בטעם דובדבן צילום באדיבות מנטוס, ואן מלה, הולנדניתן להשיג בכל רשתות השיווק, המרכולים, הפיצוציות והקיוסקים

מחיר אריזת גליל: 3 ₪, מחיר מארז 4 גלילים: 9.90 ₪.

נסיינית מערכת: המותג הידוע ובעל טעם יוצא דופן מתקתק וחמצמץ בו זמנית מביא את הטעם בחך לטעם עמוק הכוכב העולה של מנטוס.

מתז לחיטוי אמבטיה

סנו משיקה את מתז 99.9% לחיטוי וניקוי חדר האמבטיה, המסיר ביעילות כתמי סבון ואבנית ומשמיד 99.9% מהחיידקי אי קולי, ליסטריה, סלמונלה  ועוד.. פעולת הניקוי הופכת פשוטה יותר עם שימוש במתז 99.9%.

בחדר האמבטיה, המקום בו אנו שומרים על ניקיון והיגיינה אישית, יש תנאים אידאליים להתפתחות חיידקים ולהצטברות לכלוך ואבנית ולכן חשוב שננקה ונחטא אותו לעיתים קרובות. המקלחת עלולה להישאר עם שאריות הסבון, הכיור עם שאריות משחת השיניים, האסלה, הברזים, המקלחון ומה לא? אנו נמצאים בתדירות גבוהה בחדר האמבטיה והשירותים ולכן חשוב להקפיד על ניקיון באופן קבוע, רצוי עם חומרים ייעודיים שינקו ויבריקו בקלות מגוון רחב של משטחים וכלים הנמצאים בחדר האמבטיה.

 

מתז 99.9 חיטוי וניקוי חדר האמבטיה צלם ישראל כהן 

אריזה : 750 מ"ל

מחיר: 9.90 שקלים (לפי אתר זאפ)

להשיג ברשתות השיווק ובאתר סנו.

נסיינית המערכת: דור החדש של מוצרי חיטוי הבייתי, המתז נוח לאחיזה ולעבודה המחטא שאריות לא רצויות המצתברות באמבטיה ובכיור בצורה קלילה ומהירה והתוצאה הברקה של הכלים הסניטרים, קל להתחבר למוצר.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה