עמוד הבית » אריזת שי ייחודית לחג לחגיגה

אריזת שי ייחודית לחג לחגיגה

צילום ניר עצמון
essence מותג הבית של "בית הבד של הגולן" מציג: אריזת שי ייחודית לחג לחגיגה קולינרית של כל החושיםהמכילה דבש 100% טבעי מפרחי הגליל, זעתר ושמן זית כתית מעולה

כולנו אוהבים להעניק ולקבל מתנות בחגים. עבור אלו מאתנו שמעדיפים מתנה מקורית ומפתיעה, ,Olea essence מותג הבית של "בית הבד של הגולן" מציג אריזת שי ייחודיות היוצרת חגיגה קולינרית וחוויה לכל החושים.

אריזת השי מאפשרת לכל אחד ליהנות מרוח כפרית, חותם אישי ומתנה בטעם מיוחד.

ניתן ליהנות ממגוון האריזות המוכנות שמציעה החנות המתאימות לכל טעם ולכל כיס.

המארז מכיל שמן זית כורסי (400 מ"ל), זעתר טבעי וצנצנת דבש.

שמן זית  KURSI הינו שמן זית כתית מעולה המיוצר מזיתים שחורים בשלים שנמסקו בסוף העונה, ומאופיין בשילוב של טעם עדין ונוכחות ברורה.

לתחושת מליחות באוכל מומלץ להוסיף זעתר התורם למערכת העיכול ולהפחתת רמות הכולסטרול בדם. להמשך יום מתוק מצורף דבש 100% טבעי מפרחי הגליל, המחזיר את האנרגיה לגוף.

 

מחיר המארז: 124 ₪

ניתן להשיג בחנויות מרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן":

תל אביב, רח' בן יהודה 17 – 050-2888715

קצרין, אזור תעשיה – 04-6850023 / 050-2888709.
עין גב, נמל עין גב – 050-2888705

ובאתר האינטרנט: http://www.oleaessence.com /

Olea essence "מבית הבד של הגולן", מציע מבחר מוצרי טיפוח וטיפול, קולינריה וחומרי ניקוי המבוססים על סגולות הזית וכוללים חומרים טבעיים בלבד ללא כימיקלים!
הסוד הטמון במוצרי Olea essence, הוא הגילוי כי בתוצרים של הזית, הנזרקים לאחר הפקת השמן ומזהמים את הסביבה, קיימות סגולות טיפוליות, מחטאות ובריאות. המעבדות הצליחו להפיק משאריות הזית תכשירים בעלי ערך מוסף ולשמר את הערך האקולוגי בגולן.

מעבדת החברה בקצרין הוקמה ע״י דר פיפקו ז״ל, על פי  תפיסת עולמם של הבעלים המייסדים, אבנר וסמדר טלמון, הדוגלת בחיים הרמוניים עם הטבע  והקפדה על שמירת הסביבה.

יעילות המוצרים טמונה בשילוב בין שמן הזית ושמנים צמחיים וארומטיים בתהליך ייחודי, על טהרת חומרים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים וללא צבעים וריחות סינתטיים.

צילום ניר עצמון