עמוד הבית » אתי רץ מצאה את ייעודה דרך התכשיטים שסבא היה מעצב

אתי רץ מצאה את ייעודה דרך התכשיטים שסבא היה מעצב

עגילי מגן דוד במילאנו צילום: חגית ארגמן
כל חייה עסקה אתי באמנויות שונות פיסול, ציור, עיסת נייר, וכ-40 שנה כמעצבת גרפית.

עבור אתי עיצוב תכשיטים זו סגירת מעגל, סבה היה צורף ואתי הייתה מוקסמת מיצירותיו, שנים עולם התכשיטנות נותר עבורה בגדר חלום. לפני כשנתיים נרשמה לקורס עיצוב תכשיטים וצורפות ובמשך כחצי שנה למדה את רזי המקצוע, חיפשה קו ייחודי אשר יאפיין אותה ואת עולמה ממנו הושפעה בילדותה.

בדרכה הייחודית שלה בחרה לשלב שני עולמות: עולם הרציונלי: גאומטריות, תלת ממד וקינטי. עולם הרגש: שכבות וחלונות המסמלים התחלות חדשות.

התכשיטים שבחרה להציג משקפים את שני העולמות:

העגיל והשרשרת מגן-דוד מעוצבים משני שכבות של מעוינים חופפים וחופשיים המחוברים בלולאה, בעלי תנועה קינטית היוצרים דינמיקה ביניהם כאשר ממבט ראשון הם נראים כגוף אחד – מגן דוד.

שרשרת מעוין מעוצבת ממעוין שנפתח בו חלון ויוצר שיכבה נוספת, משולשים בגדלים שונים ודו שיח ביניהם כל זה נותן לתכשיט מראה ייחודי ובעל משמעות.

צילום: חגית ארגמן
צילום: חגית ארגמן

אתי שואפת לעצב לפי בקשה אישית – כאשר מגיעים אליה עם רעיון ומאתגרים אותה, נולד עיצוב של תכשיט המשלב את הרעיון עם האלמנטים הגרפיים והשכבות. לאתי חשוב לגעת, לרגש ולהתרגש דרך התכשיט שנוצר. לתת את ההרגשה שהתכשיט הוא בעל ערך, עם רעיון ומשמעות מאחוריו והלקוח היה שותף לתהליך.

תכשיטיה של אתי השרשרת ועגילי מגן-דוד והשרשרת המעוין הדלתות נפתחות הוצגו במילנו במוזיאון פיקאסו, בכיכר הדואמו במסגרת פרויקט אופנה, תכשיט ואומנות במילאנו ולצד פינות היסטוריות ומרהיבות במילאנו.

אתי רץ, מעצבת תכשיטים וצורפת

נייד: 052-7712782  מייל: etiratz@gmail.com

לינק לחנות ״מרמלדה מרקט״ בה מוצגים למכירה תכשיטים נוספים של אתי רץ: https://bit.ly/3i1zvwf

מאת: חגית ארגמן