עמוד הבית » אתר הסחר האינטרנטי בתחום הריהוט

אתר הסחר האינטרנטי בתחום הריהוט

מיטה זוגית דגם דפנה צילום סטודיו שמרת הזורע
האתר ידידותי למשתמש והוא כולל 12 מתחמי ריהוט לבית ובנוסף מתחם ייחודי למבצעי פסח אטרקטיביים ביותר

על רקע ההוראות המחמירות של משרד הבריאות למיגור מגפת הקורונה, נאלצו רשתות ריהוט רבות לסגור דלתותיהן לקהל הרחב. גם רשת שמרת הזורע, המשרתת את תושבי ישראל באופן רציף  מאז שנות ה- 50 של המאה הקודמת הזורע ועד היום, סגרה את חנויותיה עד להודעה חדשה ומתאימה את עצמה לתנאי השוק העכשוויים.

בימים אלו  משיקה 'שמרת הזורע'  אתר סחר אינטרנטי בהשקעה של כ- 250,000 ש"ח. מדובר באתר הריהוט לבית הגדול ביותר כיום בישראל והוא מכיל רהיטים לכל חלקי הבית (למעט מטבח וחדרי רחצה).

באתר מוצעים למכירה כל רהיטי החברה ובהם: מערכות ישיבה, ספות נפתחות, כורסאות, חדרי שינה, מזרנים, ריהוט לחדרי ילדים, פינות אוכל, ארונות, מזנונים ושולחנות, ריהוט לחדרי תינוקות ריהוט משלים וכן התייחסות נפרדת למבצעי פסח 2020.

הרהיטים השונים מוצעים במחירים אטרקטיביים במיוחד. בשמרת הזורע מבטיחים ללקוח חוויית קניה מושלמת גם באתר האינטרנט וכל זאת מבלי לצאת מהבית: החנות המקוונת של שמרת הזורע מציגה את הרהיטים בצורה האופטימלית שלהם באמצעות תמונות איכותיות, סרטונים, הדמיות ועוד, כל אלה מופקים בסטודיו החדיש שהוקם במיוחד לצורך כך במרכז התעשייתי החדש של 'שמרת הזורע' בפארק בר-לב שבצפון. האתר מכיל מידע מקצועי של "טיפים שימושיים" המאפשרים ללקוחות להערך מראש לבחירת הרהיט המתאים ביותר עבורם.

סלון פינתי נפתח למיטה דגם 'זולה'
צילום סטודיו שמרת הזורע

לדברי אריה ויסמן, מנכ"ל שמרת הזורע: "השקתו של אתר הסחר האינטרנטי של 'שמרת הזורע' תוכננה מראש לתקופה זו שלפני חג הפסח, כך שדאגנו להציג דגמים ומגמות חדשות בעולם הריהוט, שיאפשרו לצרכן הישראלי להתחדש ברהיטים עכשוויים לקראת חג האביב.  ההתרחשויות האקטואליות האחרונות שמאלצות אותנו לסגור את חנויות הרשת, מעבירות את מרכז הפעילות לאתר זה". ויסמן מוסיף: "האתר יעניק לצרכן הישראלי את החוויה המושלמת והמקיפה ביותר בשוק הרהיטים הגדולים: ריהוט איכותי במחירים שאין להם מתחרים וחוויית קניה מושלמת הודות לצילומים הממחישים את יתרונותיו של הפריט המוצע למכירה. בנוסף הודות למרכז התעשייתי החדש שלנו בפארק בר-לב שבצפון, צי המשאיות שלנו יאפשר אספקת הריהוט בהקדם, כך שכל מי שזקוק לריהוט כבר לקראת החג, יוכל לקבל אותו בימים שלאחר ההזמנה"

החל מ- 2,490 ₪ במקום 3,990 ש"ח

הכנסו לאתר: www.shw.co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה