עמוד הבית » "בֵּית אֶל מוּנֶה", קמח כוסמין, חמאת שקד, משחק "חיזוג"

"בֵּית אֶל מוּנֶה", קמח כוסמין, חמאת שקד, משחק "חיזוג"

תבניות מעמולים עץ אשור, בית אל מונה צילום: איתן וכסמן

בית אל מונה

חנות קטנה ומטריפה של פרח ראסלן לכלי בית מעוצבים מעץ זית, תערובות תבלינים מקוריים ומוצרי מזון ביתיים מהמטבח הדרום לבנוני."המטבח הוא לב הבית, שם הכל קורה. וכפי שאני מדויקת בבחירת המוצרים שלי בבישול אני מאמינה שכלי המטבח ההגשה והתבלינים המרכיבים את המנות צריכים להיות תואמים לאישיות העובדים בו בין אם הם שפים מקצועיים או חובבי בישול. מתוך החשיבה הזו והמסורת על פיה גדלתי פתחתי את בית אל מונה – שהוא למעשה סוג של מזווה אגירת אוכל בימי החורף, מקום אחסון של כל מה שטעים בבית."

חנות בוטיק לכלי בית מעץ זית, מוצרי מזון ותבלינים בלאדי. כל כלי המטבח בחנות מעוצבים ומממותגים ועשויים בעבודת יד. מוצר הדגל הם תבניות המעמול, התבניות עשויות מעץ אשור פרי עיצובה, המתבסס על תבניות המעמול המסורתיות שעברו בירושה במשפחתה.

שאר המוצרים עשויים עץ זית, מוחלקים, משויפים ומצופים בגימור שמן. וכל מוצר בחנות נראה פשוט יצירות אמנות. הכלים אינם שבירים, עמידים בחום גבוה ולא נמסים במחבת ללא השגחה וניתן לערבב באמצעותם את החומרים הסמיכים ביותר ולגרד מזון שנדבק לתחתית התבנית. טיפ קטן מפרח : "ליטוש עדין מדי פעם יסיר מהם סימני צריבה וכתמים." בין המוצרים: קרשי חיתוך בגדלים שונים ,שלל קערות וקעריות , מסחטת לימון, כפות בישול והגשה  מצקות וליין של תבלינים מהמטבח הדרום לבנוני כמו : תבלין אורז וממולאים, מחלב, תערובת תיבול דרום לבנונית אוטנטית, סומק טהור, שבע בהרט, תערובת זעתר בלאדי וגולת הכותרת שמן זית שנמזג על ידי הקונה עצמו לבקבוק לפי בחירתו.

בֵּית אֶל מוּנֶה >>>> https://farahraslan.com/shop/

נסיינית המערכת:הגיע עם שליח מארז מהודר ובתוכו תבלינים, מה שכבש אותי תבלין הבהרט, לתבלין זה יש המון טעמים ואני משתמשת בתבלין כאשר אני מבשלת קציצות בשר,מבית מסורת אימי, בארוחת ערב ביום שישי הגשתי לשולחן את הקציצות והחלו ילדי לתשאל על טעמן של הקציצות, קרצתי וחייכתי אליהם "החלפתי את התבלין", כך אמרתי בגאוה, הטעם ארומטי עשיר, הטעם לא חזק כך שנשארים הטעמים של הבשר עם הרוטב ,לא הותיר בי ספק זוהי הגירסה הטובה שלי.

קמח כוסמין מלא 

טחנת קמח הארץ הישראלית המייצרת ומשווקת קמחי איכות. העשוי מקמח כוסמין מלא ומשובח שנטחן בטחנה מהגרעין בשלמותו. הטחנה מתמחה בקמחי איכות. חלקם נטחנים במקום באבן ריחיים ובמטחנת גלילים (בשני המקרים הגרעין נטחן בשלמותו, כולל הגרעין והנבט) וחלקם, מיובא מטחנות קמח מובילות בגרמניה, צרפת ואיטליה. מכל טחנה, מביאים את הקמחים המייחדים אותה ושמתאימים לאפייה הייחודית של אותה מדינה.

הטחנה נותנת מענה הן לאופים המקצועיים – בעלי מאפיות וקונדיטוריות, והן לאופה הפרטי והיא מספקת עבורם קמחים מוכרים או נדירים ומיוחדים – באיכות הגבוהה ביותר. בין הקמחים: קמחים מלאים ממגוון דגנים; קמח פיצה; קמחים צרפתיים; קמחים מדגנים עתיקים; קמחי פרימיום ועוד. בנוסף, ניתן למצוא את המותג הייחודי "מולינו"- תערובות אפייה ללא גלוטן, ומוצרים נוספים ללא גלוטן.

הקמח מכיל 100% קמח כוסמין מלא, שנטחן מהגרעין בשלמותו, ללא צורך בניפוי.

קמח הארץ, קמח כוסמין מלא. צילום: קמח הארץ

מחיר: 15 ש"ח למשקל 1 ק"ג. כשרות: בד"צ מהדרין של הרב רובין.

להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ (רשימה באתר הטחנה), בקנייה במקום או במשלוח הביתה מהאתר  https://www.kemah-haaretz.co.il/

נסיינית המערכת: טכנולוגית המזון מתחזקת עם השנים והיום ישנם תהליכים מתוחכמים בייצירת חומרי גלם איכותיים ריח, מרקם, אריזת המוצר ובסוף טעם, מבחינה בריאות אין דבר מדהים בעיני מקמח כוסמין שנחשב למאכל בריא ומזין שמשביע את קיבתנו סימונו ירוק. קמח זה מקנה לאפית הלחם טעם ייחודי. לא תנסו לא תדעו !

חמאת שקד ישראלי 

"בית השקד" מכפר תבור משיק לכבוד ט"ו בשבט חמאת שקד ישראלי המיוצרת בארץ, המכיל ורק שקדים שגדלו כאן. החמאה, במרקם רך ובטעם של שקד אמיתי, מתאימה למגוון שימושים – למילוי ואפייה, כבסיס מצוין לרטבים לסלט, לשייקים ועוד וגם פשוט נטורל – על פרוסה, פנקייק, במוזלי, או עם כפית, ישירות מהצנצנת (ששש, שאמא ואבא לא יגלו מי חיסל להם את הכל…).  עשירה בערכים תזונתיים נהדרים, ובהם: 26 גרם חלבון, 408 מ"ג סידן, 12.5 גרם סיבים תזונתיים, 14.3 גרם פחמימה ו-3.9 מ"ג ברזל (הערכים הם ל-100 גרם מוצר).

השקד הוא אחד מעצי הפרי שארץ ישראל התברכה בהם, ואת פריו נהוג לשלב בברכות לט"ו בשבט ובמנהג אכילת פירות ארץ ישראל. "חמאת שקד ישראלי" מכילה 100% שקד ישראלי הנטחן יחד עם קליפתו – מה שמעניק לו טעם מודגש יותר, וצבע ענברי עמום.

החמאה מכילה אך ורק 100% שקד ישראלי שמוכן בתהליך שנעשה בטמפרטורה מבוקרת של 32 מעלות – כך שסגולותיו וערכיו הבריאותיים נשמרים באופן אופטימאלי. החמאה היא גם סנונית ראשונה ב"סדרת הרכיב הבודד" של החברה, סדרה איכותית שתכלול ממרחים וחמאות שכוללים אך ורק רכיב אחד.

בית השקד,חמאת שקד ישראלי. צילום: גיא זיידל

מחיר: כ- 34.90 ש"ח (ל-300 גרם).

כשרות: פרווה, בהשגחת בדץ חוג חתם סופר והרבנות האזורית שומרון.

להשיג בניצת הדובדבן, סטופ מרקט, טיב טעם, בבתי טבע מובחרים ובאתר  https://nuthouse.co.il/

נסיינית המערכת: יצירת החמאה מעין השתקקות טבעית למזון בריא ומתבקש, חייבת לציין שהלוגו על המוצר מעניין יוצר קשר וסימפטיה להיסטורית עמנו, שורשים של העם לארצו. ישנה פופולריות בקרב הישראלים המחפשים חוויה קולינרית, בישול משפחתי, חגיגי בבית. החמאה כחול  לבן פיתוח ישראלי נמוחה בפה,קורצת במודע לגל חדש של צריכת מזון טבעי.

המשחק "חיזוג" 

חיזוג"  משחק קלפים לזוגות, קליל ושובר שגרה, משחק מאתגר, מצחיק ואינטימי לחיזוק הקשר הזוגי. המשחק מאפשר לזוג ליהנות יחד, לצחוק, לחוות, לפתח הרגלים חדשים, להכיר טוב יותר, לשנות דפוסים, ובעיקר לחבר בין בני הזוג ולצמוח יחד בהרמוניה ובאהבה.המשחק נכתב ופותח על ידי קרן שחר אליעזר, יועצת זוגית המתמחה במערכות יחסים, ומכיל:

66 קלפי שאלות – המעודדים את העמקת הקשר הזוגי, הבנת הצרכים של בן/ת הזוג, תיאום ציפיות, פיתוח התקשורת הזוגית, חברות ועוד.

66 קלפי משימות – 33 קלפי משימה מיידית ו-33 קלפי משימה שבועית. המשימות קלילות ושוברות שגרה, חוויתיות ומצחיקות שמניעות לחיזור, למגע ולאינטימיות, זמן זוגי איכותי, יצירתיות, התחדשות ויצירת תחומי עניין משותפים.

2 מחברות – מחברת אחת לכל אחד. במחברת רושם כל אחד מבני הזוג נקודות חשובות ומפתיעות שבן הזוג שיתף במהלך המשחק ומשימות שאהב לקבל או להעניק. בתום המשחק כל אחד זוכה במחברת שהיא המתכון לזוגיות המנצחת שלהם. כדאי ומומלץ להציץ מדי פעם במחברת, לשתף את הצד השני וליישם באהבה. השאלות והמשימות במשחק מבוססות על תהליכים המעודדים צמיחה והתפתחות זוגית.

מומלץ לשחק במשחק פעם בשבוע ביום קבוע, וכך להעניק לכם דייט איכותי קבוע למשך חצי שנה, לחבר בין בני הזוג וליצור הרגל של זמן זוגי איכותי. אין להכריח לבצע משימות או לענות על שאלות, אלא לעשות הכל ברוח טובה ובאווירה חיובית.

המשחק מסתיים כאשר שני המשתתפים ענו על כל השאלות וביצעו את כל המשימות. בסיום המשחק מקבל כל אחד מהצדדים מתכון לשיפור ולשדרוג הזוגיות.

המשחק חיזוק, צילום:קרן שחר אליעזר

מחיר : 149 שקל.

ניתן לרכוש את המשחק : https://katzr.net/0ab91a

נסיינית המערכת: הפעפ החלטתי לכנס את בן זוגי ולשחק מעט, פתחתי את הריזה ביום גשום מוזיקה קלאסית מתנגנת ברקע וקנקן תה בטעם קינמון ופירות יבשים והתחלנו לשחק והגדרנו זמן  למען עצמנו. המשחקים ששיחקנו גרמו לנו לצחוק, להסמיק לחייך וכך העברנו שעתיים איכותיות של רק הוא ואני. כמובן שטרם סיימנו יש כאן עוד מה לעשות ..

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה