עמוד הבית » בואו נדבר על טרנדים: חורף 2022 הביא איתו טרנדים על זמניים לצד טרנדים חדשים

בואו נדבר על טרנדים: חורף 2022 הביא איתו טרנדים על זמניים לצד טרנדים חדשים

צילום: pexels
באנו לסקר את הטובים שבהם. עידן האינסטגרם הביא איתו המון אסתטיקה, בכל יום כשאנחנו מגוללים בפיד של מובילי דעת, בלוגרים מהארץ ומהעולם אנחנו נתקלים בחשבונות אסתטיים, נקיים, עם גוון אחיד, לכן לא מפתיע שהאחידות הזאת והאסתטיקה תגיע גם לסטייל שלנו.

הראשון שבהם הוא לוק טון על טון, שילוב מונוכרומטי של צבע נבחר, כלומר הטון נשמר מכף רגל ועד ראש בגוונים שונים מאותו הצבע, הצבעים המונוכרומטיים הבולטים הם שחור, חום, כל גווני השמנת, לבן אבל בעצם ניתן לייצר לוק כזה מכל צבע אהוב שתבחרו. היתרונות של המראה הזה הוא ניקיון, קלאסיות ואסתטיקה לצד יתרון בולט שהוא יוצר אשליית גוף ארוך וצר.

צילום: pexels

הצבעים הבולטים בחורף הזה הם כחול רויאל וירוק דשא, הפריטים המומלצים הם חליפות ו/או סריגים, בקניה זו ניתן לשלב אותם בלוק מונוכרומטי או בשילוב של ירוק וכחול יחד או בנפרד עם דנים.

פספסו מפה!מי מאתנו לא שם לב איך הפסים עשו קאמבק רציני לצד המשבצות שמלוות אותנו כבר שני חורפים, וניתן למצוא את הפריטים בכל פריט לבוש או אקססוריז, ולמעיזות ניתן גם לשלב בצורה עדינה בין המשבצות לפסים בתנאי שהניגודיות אינה בולטת מידי.

הטרנד הבא עשה אלינו עליה משנות ה 90 , עידן הוואם באם, הסאטן, שעשה אלינו גיחה קצרה בתחילת שנות ה 2000 ולא ממש צלח, עכשיו הוא הגיע כדי להישאר ותמצאי אותו גזרת שמלות סליפ דרס, חולצות, מכנסיים וחצאיות מידי, היתרון של הסאטן הוא ביכולתו לשמש לך כבגד לערב או קז'ואל.

צילום: pexels

וכמובן איך אפשר בלי קצת אקססוריז, תיקי השרשרת שראינו עוד בקיץ האחרון ממשיכים אתנו גם לחורף, והם מגיעים בכל מיני אינטרפרטציות שונות ו מגוונות, ברשת האופנה המהירה זארה ניתן למצוא אותם בשלל צבעים וגדלים. לדוגמא:

צילום: pexels

ועכשיו אתן מוכנות עם כל הטרנדים, מה שנשאר זה רק ליישם, אז צאו לקבל קצת השראה בפידים של מובילות הדעת לקבל קצת השראה.

צילום: pexels

מאת: מירב רום דבי

סטייליסטית אישית ועיתונאית אופנה