עמוד הבית » פה זה לא אירופה: גבר שפר הופעתך, הגיע הזמן לדבר על זה בגלוי, גם גברים צריכים שירותי סטייליניג

פה זה לא אירופה: גבר שפר הופעתך, הגיע הזמן לדבר על זה בגלוי, גם גברים צריכים שירותי סטייליניג

צילום:pexels
בואו נודה באמת, לגברים פה בארץ אין הרבה סטייל שיכול להעיף לנו את הפוני, ולמה אני אומרת את זה? אם יצא לכם לטייל קצת בארצות הקרירות של אירופה ודאי שמתם לב לא רק למכוניות הנקיות או למזג האוויר נטול השמש המסנוורת, הסטייל המדויק של הגברים שם הוא ללא דופי, ואין באמת קשר בין מעמד סוציואקונומי כזה או אחר

אתם תיראו גברים בחליפות נוסעים ברכבת ונראים בדיוק כמו אותם גברים שנוסעים במכוניות יוקרה, גם להתלבש לדרינק בבית קפה השכונתי הם יודעים לתת הופעה מדויקת ונונשלנטית. מה שהגברים פה בארץ לא יודעים זה שגם הם צריכים להבין איזה מבנה גוף יש להם ובכך להתאים את מערכת הלבוש, לא פעם אנחנו נתקלים בגברים נמוכים למשל שמתלבשים בצורה ככ לא נכונה שהבגד במקום להיטיב עמם רק מעוות להם את מבנה הגוף ומנמיך אותם עוד יותר.

צילום: pexels

תרבות הלבוש כאן בארץ לוקה בחסר וזה בא לידי ביטוי בעיקר אצל גברים, גבר שלובש חליפה עם עניבה מתכתב לנו ישר למשרת עו"ד שנמצא בדרך לדיון חשוב בבית משפט או שהוא הולך לחתונה וזה חבל, גברים פה בארץ חושבים שלהתלבש בצורה מכובדת זה טו מאץ ומרגישים סוד של חוסר ביטחון, בעוד נשים ילבשו חצאית פייטים בדרך לקפה של בוקר בשוק הפשפשים, השינוי מתחיל בנו.

צילום: pexels

הרי בואו נודה באמת, גברים לא צריכים להשקיע הרבה מאמץ כדי להיראות טוב, גם גינס טוב וטי שירט יכולים לעשות את העבודה, אבל גם את הפריטים האלה צריך לדעת לבחור נכון לפי מבנה הגוף. ודבר אחרון, קריירה, גברים צריכים לחשוב היטב על הדרך שבה הם בוחרים להתלבש לפי סוג העבודה והסיטואציות החברתיות והקרייריסטיות שבהם הם מוצאים את עצמם בחיי היומיום שלהם, הרי לא תגיע לעבודה כפועל בניין בלבוש רשמי, לכן יש כל מיני משתנים שצריך לקחת בחשבון בבחירת המלתחה.

צילום: pexels

וטיפ חשוב – אל תפזלו לצדדים הנשיים, נשים בניגוד לגברים יכולות ללבוש בגדים הגדולים ממידתן מבלי שזה יפגע להן בטוטאל לוק, אצל גברים זה מעט שונה לכן אל תיפלו לטעויות האלה.

ההמלצה שלי – גבר, קח לך סטייליסטית אישית ושפר הופעתך!

מאת: מירב רום דבי
סטייליסטית אישית ועיתונאית אופנה
מובילת דעת קהל