עמוד הבית » פאשן (fashion) מדבר אלי – סטיילינג מה הוא אומר?

פאשן (fashion) מדבר אלי – סטיילינג מה הוא אומר?

צילום: pexels
האם את צריכה שיהיה לך חוש אופנתי כדי לדעת להתלבש נכון? מתי כדאי לך לקחת סטייליסטית אישית? כל התשובות ועוד כאן בכתבה שלפניכן.

"את צריכה להיות פאשניסטה כדי שיהיה לך סטייל", "איזה אומץ יש לך ללבוש כובע/ אדום/ וכו" , את המשפטים האלה יצא לי לשמוע ככ הרבה פעמים וברוב הפעמים גם הצלחתי להפריך אותם, כמו למשל "אומץ", האם באמת אנחנו צריכים להיות אמיצים כדי ללבוש שמלה אדומה למשל? אני חושבת שאומץ זה לקפוץ בנג'י, ללבוש אדום או לחבוש כובע זה ביטחון עצמי, ביטחון להביא את האני שלך באמת דרך הבגדים.

צילום: pexels

ישנם כמה גורמים חשובים להתלבש נכון ומחמיא שכל אישה חייבת לדעת טרם יציאתה למסע שופינג, אז קחו עט ודף ותתחילו לרשום. נתחיל בהלבשה תחתונה נכונה ותומכת, גוונים מחמיאים לצבע עורך, מבנה גוף ואקססוריז. הטעות הגדולה ביותר שנשים רבות עושות הוא לא להבין מה הוא מבנה הגוף שלהן ובכך שהן מנסות להסתיר אזור מסוים אבל מה שקורה בפועל זה שאזור זה בולט יותר והאזור שנחשב  ליפה  יותר מוסתר מהעין.

למה ככ חשוב לנו להתלבש יפה ונכון? ובכן כמה פעמים משחר ילדותינו שמענו את המשפט "אין שני לרושם ראשוני", ואת הרושם הראשוני הזה מתחיל הבגד שבחרנו ללבוש, לצורך הדוגמא, לא תגיעי לראיון עבודה חשוב בבנק או במשרד עו"ד עם חולצה חשופה, מדוע? כי זה ייצור רושם ראשוני מוטעה, אבל לא רק בענייני עבודה עסקינן, סטייליניג אישי הוא הדרך שלנו לבטא את עצמינו, אם אני אדם צבעוני אז יראו את זה בבגדים שאני לובשת.

צילום: pexels

בעידן של היום, עם כל הרשתות החברתיות, קל ככ להביא לביטוי את הסטייל שלנו וקל עוד יותר ללמוד להתלבש נכון, ניתן למצוא ככ הרבה השראות לאיך לשלב בגדים, צבעים ואפילו אקססוריז.

ולגבי השאלה האם יש לך חוש אופנתי ובכן אענה כאן בצורה חד משמעית, סטייל לא חייב להיות גנטי, סטייל הוא עולם רחב שנרכש עם הזמן.

ואם הקושי שלך להתלבש יפה למשרד הוא ב"מה יגידו" אז גם את זה ניתן לפתור בקלות ע"י בניה של ביטחון או עצמי וכמובן ניתן תמיד להתייעץ עם סטייליסטית אישית  אשר תיתן לך את הטיפים הנכונים לבניית מלתחה מוצלחת ושימושית.

צילום: pexels

אז בפעם הבאה שאת קונה פריט לבוש תחשבי טוב האם מתאים לי למבנה הגוף כי זה הבסיס להכל.

מאת: מירב רום דבי,

סטייליסטית אישית ועיתונאית אופנה 

מגישה את "פינת השופינג" בתעשיית האופנה

meiravrom76@icloud.com