עמוד הבית » בוטס האייקוניות לנשים

בוטס האייקוניות לנשים

נעלי יילו בוטס עם פונפונים של רשת טימברלנד, צילום יחצ חול
הנעליים שכבשו בעולם את ליבן של סלבריטאיות, פאשניסטיות, סטייליסטיות ומובילות דעת קהל

מי מאתנו לא מכירה את נעלי ה  YELLOW BOOTS (יילו בוטס) האייקוניות של המותג טימברלנד, שהתחיל את סיפורו  אי שם בשנות ה-20 בבוסטון, כאשר מייסד המותג  נתן שוורץ התחיל לייצר נעליים במפעל מקומי והציג אותם לראשונה בשנת 1973, כנעל עבודה   עמידה במים, חזקה ואיכותית במיוחד.

מאז ועד היום היילו בוטס – מגפון הזמש הכי מפורסם בעולם, עבר גלגולים ועיצובים רבים וכבש  במהרה  את רחובות ניו יורק ולוס אנג'לס.

היילו בוטס הפך  מהר מאוד לפריט מאסט בקרב מפרסמות רבות  החל מאשת נשיא ארה"ב מלנייה טראמפ ועד כוכבות הוליווד כמו ג'נפר לופז, בלה וגיגי חדיד, האחיות קרדשיאן  ועוד.

בימים אלה משיק המותג בישראל דגם חדש  של היילו בוטוס, המיועד לצעירות ולנשים, מקולקציית חורף 2020.  הדגם החדש מתאפיין  בשילובים של חומרים ואקססוריז מפתיעים כמו:  פרווה, פונפון, ושרוך צבעוני העשוי מחוט מוזהב.

גם הצבעוניות של המגפון החדש שונה מהגוונים המקוריים אותם אנו מכירים. ניתן למצוא אות היילו בוטוס החדש  בגווני  ורוד או אפור,  לצד הגוון הצהוב הקלאסי.

נותר לנו ללמוד מהפשיסטיות, הסטייליסטיות והכוכבות בארה"ב,  שכבר הספיקו לאמץ את הטרנד החדש,   כיצד לשלב נכון באואפיטים השונים הבוטס החדש, כולל לעבודה במשרד או לאירוע ערב נוצץ.

נעלי יילו בוטס עם פונפונים של רשת טימברלד
צילום יחצ חול
טימברלנד סתיו-חורף 2019-20,
צילום יחצ חול
טימברלנד סתיו-חורף 2019-20,
צילום יחצ חול

מחיר לצרכן: 849 ₪

להשיג ברשת חנויות טימברלנד, רשת חנויות BRANDz, רשת חנויות אמפוריום ובאתרים:

www.timberland.co.il ,  www.brandz.co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה