עמוד הבית » בוקר אופנתי של תל אביב

בוקר אופנתי של תל אביב

שרון סטאר סטייליסטית צילום: באדיבות שרון סטאר
בטן מתערבבת לקראת הכתבה הראשונה שלי כאן מהתרגשות. יש לי כל כך הרבה רעיונות, ואני .. פשוט לוקחת פיסה פיסה בכדי לדייק את מה שאני רוצה להעביר. 
תכננתי את הבוקר בקפידה,  זרקתי עליי טרנינג אדידס כחול ופסים כתומים זוהרים בצד, סניקרס ניוד, בגד גוף מנומר, ג'קט ירוק מנטה ותיק מנומר לשילוב מנצחת. כובע מצחיה שרכשתי לפני שנה ביריד וינטג' מהמם. הכיוון הוא קפה בשינקין בעיר הגדולה, השראה אופנת רחוב שמשם אני ניזונה ביום יום. עולה על מונית שירות מגבעתיים לכיון ת"א, יורדת " בטעות " תחנה אחרי ומתחילה את דרכי לשינקין. פוסעת לתוך מחשבות ומדמיינת שאני נמצאת בכל מיני מקומות בעולם, את מי אני אפגוש ? מה העיניים שלי יצודו הפעם, איזה צבעים … בגדים.
אופנת רחוב אמרתי
השעה 9:00 בבוקר ומתחילה פה תנועה ,קצב אחר ממה שאני מכירה. קצב שלגמרי מתאים לי למוזה. החנות הראשונה שאני רואה היא  אופנת " עמנואל ".  ג'קט ירוק גונב לי את העיניים, אני עוצרת וחוזרת אחורה. מציגה את עצמי שלום נעים מאוד, שמי שרון סטאר סטייליסטית וכתבת מטעם מגזין מוקסיני , הג'קט תפס לי את הלב ומתאים לי לגמרי לצלם איתו לוק שאבנה כאן אצלכם בחנות וכמובן אפרסם. לקח כמה רגעים וקיבלתי אישור.
קצת חוצפה לא מזיקה ג'קט משובץ בגוונים של ירוק , חרדל , לבן ופסים שחורים עדינים. מכנסיים כתומים קצרים שקפצו מבין הפריטים המושקעים בחנות נראו לי מתאימים ללוק שבא לי ליצור עבורכן ומשם, חולצה כפתורים תכלת ופסים עדינים שחורים. תיק לבן התבקש כאן, היה מולי תיק "סגנון קצת פוך", לא הייתי בטוחה לבחור בין הנעל השחורה לבין הלבנה אז פשוט אפשר לקחת את שתיהן ליצור טוויסט מעניין וחשוב את הלבן לבד / או את השחור בלוק אחר ופה אחת שחורה ואחת לבנה וגרב לבנה קצרה מביאה פה שואו מטריף, מצלמת על קול (לא היה מתנדב לניסוי להמחיש את הלוק כטוטאל לוק מושקע  ומעניין), ממשיכה את דרכי לקפה ומשם ראיתי חלון ראווה מושקע ומלא בצבעים כלבבי של SHAHAR AVNET .
צילום: שרון סטאר
צילום: שרון סטאר
צילום: שרון סטאר
SHAHAR AVNET
עמדה מולי שמלת טול סגלגלה שלא מביישת שמלה על שטיח אדום. וישר רץ לי בראש איך אני מובילה אותה לסטייל רחוב – סגנון סקס והעיר הגדולה. ג'קט ריצרצים שחור דמוי עור, סניקרס לבנות גרב רשת קצרה לבנה / או צבע אחר בהיר- מבצבצת לה שם להוסיף שואו לגלאם.
תיק צד שחור לבן מדליק.
צילום: שרון סטאר
מעניין מי זאת שתרים את הראש ותלך ממש כמו על השטיח האדום, רק בשינקין תזמין הפוך חזק, תפתח את הלפטופ ופשוט תחייך לעצמה על התעוזה ועל כמה שהיא מרוצה מהסטייל שבחרה. נכנסתי לחנות לא הפסקתי להחמיא ולהודות על כמה צבעים וסטייל המקום מוסיף לרחוב.
עוצרת לקפה בבית קפה " שהאישה בעלת הגלאם " אמורה לשבת על ידי, כותבת לכם בדיוק מהמקום הזה, סוגרת את הלפטופ. וממשיכה לחנות שלי בשינקין אומנם לא תא, אך גבעתיים. בהשראת הגלאם, המחויט, סטייל רחוב מלא בשיק. לקחתי פריט שמסכם את כל מה שראיתי בהשראה שלי להיום: ג'קט וינטג' ורוד ועליו מתחת חולצה וינטג' לבנה סגנון טניס, "זרקתי " כמה סיכות וינטג' שיתן סטייל אחר .. עניבה תוכים ומכנסיים דמוי עור שחורים.
צילום: שרון סטאר
כל כך נהנתי לפתוח את הראש לבוקר, תא, אופנה.
ולחשוב על המסע  לכתבה הבאה שלי.
מאת: שרון סטאר סטייליסטית

תגובות 3

הוספת תגובה