עמוד הבית » ביטוח דירה למשכנתא – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

ביטוח דירה למשכנתא – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

צילום FREEPIK
לא רבים יודעים אבל ביטוח דירה למשכנתא הוא ביטוח חובה שאי אפשר לקחת בלעדיו משכנתא! ביטוח דירה למשכנתא מבטח הלכה למעשה לא רק אתכם אלא בעיקר את הבנק המלווה לכם את הכסף במסגרת המשכנתא כי ביטוח דירה למשכנתא בעצם אומר שאם חלילה לא תצליחו לעמוד בתשלומי המשכנתא,

הביטוח יעשה זאת עבורכם ואם לא אז הבנק, שהנכס עבורו הלווה לכם את המשכנתא משועבד לו, יעבור אליו. משבר הדיור בארצות הברית היה דוגמה חיה וטובה מאוד כיצד עודף בהלוואות משכנתא יכול להתפוצץ ולמוטט את שוק הדיור, המשכנתאות והבנקים בבת אחת ומאז משבר הסאב פריים בארצות הברית ב-2008 הבנקים מחייבים את הלקוחות בעשיית ביטוח דירה למשכנתא והעברת הון עצמי בשיעור גבוה יותר למטרת רכישת דירה או כל נכס נדל"ן אחר.

ביטוח מבנה למשכנתא – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

ביטוח דירה למשכנתא מורכב מביטוח חיים למשכנתא פלוס ביטוח מבנה למשכנתא. ביטוח דירה למשכנתא מכסה את המבוטח מפני כל צרה שעלולה לצוץ לו ולדירה עצמה. עבור המבוטח ביטוח דירה למשכנתא, המכונה גם ביטוח חיים למשכנתא, מכסה מפני מוות ונכות כך שבמקרים אלה הביטוח ממשיך לשלם את תשלומי הביטוח לבנק ובמקרים בהם יש פגיעה בנכס עצמו, ביטוח מבנה למשכנתא הוא הרכיב שמכסה את המבוטח מפני נזקים אלו הנגרמים לדירה וביניהם: שוד, שריפה, רעידת אדמה, נזקי מים כמו הצפה או נזילה וכל נזק מבני אחר שעלול להיגרם לבית או לדירה מכל סיבה שהיא. ביטוח דירה למשכנתא משתנה מחברת ביטוח אחת לשנייה ולכן חשוב לבדוק ולהשוות מחירים בין חברות הביטוח השונות וגם בתוך חברת ביטוח אחת יש כמה מסלולים. בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו להשתמש במחשבון ביטוח דירה ולגלות כמה עולה ביטוח דירה למשכנתא אצל כל חברות הביטוח בישראל המציעות שירות זה!

האם כדאי לעשות ביטוח דירה למשכנתא – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

צריך לזכור: ביטוח דירה למשכנתא הוא ביטוח חובה כך שאין פה שאלה האם כדאי לעשות ביטוח דירה למשכנתא או לא, מה גם שכשעושים ביטוח דירה למשכנתא נהנים באמת מביטוח מקיף שנותן לכם ראש שקט לשנים רבות עבור בני המשפחה שיכולים לדעת שגם אם חלילה יקרה משהו למבוטח, בעל הדירה, עדיין הדירה תישאר בבעלותם, המשכנתא תמשיך להיות משולמת ואף אחד לא יוציא אותם מהבית, לא הבנק ולא אף אחד אחר. לכן ביטוח דירה למשכנתא מעבר להיות ביטוח חובה הוא גם ביטוח שממילא רצוי לעשות אותו.

עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל: כל המידע הרלוונטי לגביי כל שאר סוגי הביטוחים הקיימים בישראל הנוגעים לביטוח חיים על סוגיו השונים, ביטוח בריאות, ביטוחי רכב כולל ביטוח מקיף, חובה וצד ג' ועוד.

"אנחנו גרים בדירה שכורה שנים רבות, האם יש ביטוח דירה למקרים כאלה?"

יש להפריד בין ביטוח דירה למשכנתא לבין ביטוח דירה שכורה. בעיקרון מדובר בפוליסות ביטוח דומות מאוד עם הבדל קטן הנוגע לבעלות הדירה. כך או כך, בין אם אתם בעלי הדירה המשכירים אותה או השוכרים עצמם, יש לכם אפשרות להוסיף ביטוח על דירה שכורה גם על המבנה וגם על התכולה וליהנות מביטוח מקיף שיבטח אתכם על אותם נזקים שביטוח דירה למשכנתא מבטח.

ביטוח דירה שכורה מצויין הן לבעלי הדירה והן לשוכרים ומתאים בדירות ישנות למשל בהן יש יותר בלאי וסיכון לנזקים הדרושים תיקון רציני כמו החלפת צנרת ביבו וכדומה או במקרה של נזילות חבויות בעומר הקיר למשל שלא יודעים מאין מגיעה הנזילה או שהיא בכלל מגיעה מהשכנים וגורמת נזק אצלכם בדירה. במקרים כאלה בעל הדירה צריך לדאוג לכך ואם יש לו ביטוח על הבית הוא יכול לשלם על התיקון ולקבל את הכסף בחזרה מחברת הביטוח.

חשוב לדעת: ניתן להוסיף לביטוח דירה ביטוח כיסוי צד ג' המכסה גם אורחים שלא גרים בדירה על נזקי גוף ורכוש הנגרמים להם בדירה כתוצאה מתאונה וכדומה!

אין ספק שביטוח דירה, בין אם ביטוח מבנה או ביטוח תכולה, הוא ביטוח טוב שמשפחות רבות בוחרות לעשות המקנה להם שקט נפשי מעבר לביטוח עצמו. ביטוח תכולת דירה או ביטוח רכוש יכול לעלות כמה שקלים בודדים אבל לבטח עבורכם רכוש יקר ערך כמו תכשיטים וכדומה ולכן אם יש לכם אפשרות להוסיף ביטוח תכולה לביטוח הדירה זה משלם וכדאי.

ביטוח מבנה גם הוא ביטוח מעולה, במיוחד בדירות ישנות אך לא רק. ביטוח מבנה יבטח את הדירה שלכם או הבית שלכם נגד נזקי טבע או מזג אוויר שאף פעם אינם צפויים. חבל לאבד בית שבניתם בעשר אצבעות והשקעתם עליו כסף רב ולא לעשות לו ביטוח! ביטוח דירה הוא ביטוח פשוט ולא יקר עם יתרונות רבים למבוטח ולבני משפחתו במקרים של מוות חלילה או פגיעה ונזק לבית שאין לכם שליטה עליהם.

עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל: מידע על פוליסות ביטוח פנסיוני ועוד!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את כל המידע הטוב ביותר ב-3 נושאים מרכזיים:

  • ביטוח – פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את ההצעות של כל חברות הביטוח וכל פוליסות הביטוח הטובות והמשתלמות ביותר מרוכזות במקום אחד כולל טיפים, מחשבונים, מנוע השוואת מחירים ועוד מידע לגביי כל סוגי הביטוח הקיימים.
  • חיסכון – הפורטל מרכז עבורכם את כל תוכניות החיסכון הקיימות המוצעות על ידי קרנות הפנסיה, קופות הגמל, קרנות ההשתלמות וביטוחי המנהלים למיניהם.
  • השקעה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל מרכז את כל החברות המציעות אפיק השקעה חכמים לכסף שלכם באותן קופות ועוד!

למדו בפורטל כיצד ניתן לחסוך בדמי הניהול עבור כל סוגי הביטוחים, תוכניות החיסכון וקרנות ההשקעה, איך אפשר לעבור בין חברות ומסלולים בקלות, כיצד ניתן לאחד קופות חיסכון ואיך ניתן ליהנות מהטבות מס ועוד.

שירותי פורטל הביטוחים הגדול בישראל מתאימים לשכירים, עצמאים וחברות ולכל אזרח במדינה החל מחיילים משוחררים ועד גמלאים. כל אזרח עובד במדינה חייב בקרן פנסיה וכל אדם העולה על רכב חייב בביטוח רכב כך שענייני הביטוח נוגעים לכולם ואם אין לכם השכלה בסיסית בנושא יהיה לכם קשה לדעת איזה פוליסות נותנות לכם את התמורה הטובה ביותר ומה בכלל הן מציעות.

כל אחד צריך לדעת מה זה ביטוח דירה, ביטוח חיים וקרן פנסיה!

לא מלמדים אותנו בבית הספר ניהול תקציב וכלכלה בסיסית ובטח לא מה זה ביטוח ומה זו פנסיה וכדומה וחבל שכך. פורטל הביטוחים הגדול בישראל נותן לכם אפשרות להכיר את כל המכשירים הפיננסיים הללו ולו ברמה הבסיסית כך שתוכלו לכל הפחות להכיר אותם ואולי אפילו לרכוש אותם במחיר טוב יותר ממה שהייתם רוכשים אותם לולא הייתם מכירים אותם.

יש לכם שאלה בתחום הביטוח, החיסכון או ההשקעה? מוזמנים להשאיר פרטים באתר או לחייג אלינו וקבל מענה אנושי מהיר ומידיי עם כל שאלה או נושא אחר שיש לכם. להתראות ובהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il