עמוד הבית » בינה מלאכותית בדמות נערה

בינה מלאכותית בדמות נערה

צילום מחסני השוק
רשת מחסני השוק בצעדיענק לקדמת הטכנולוגית- תיעזר לראשונה בשירותיה של פרזנטורית חדשה המבוססת על בינה מלאכותית, לשיווק חגיגות מבצעי Yellow Friday אשר יתקיימו ביום שישי הקרוב בכל סניפי הרשת.

שדרנית המבוססת על בינה מלאכותית- Artificial Intelligence , תדווח ותענה באולפן חדשות מיוחד על שאלות נפוצות בנושא מבצעי הענק. זהו מהלך ראשון מסוגו בארץ שרשת שיווק בישראל מגייסת לשורותיה דמות המבוססת על טכנולוגיית AI כדי לתקשר עם לקוחותיה באופן ישיר. חגיגות Yellow Friday בסניפי הרשת (המקבילה של Black Friday) הפכו למסורת מבצעים חסרי תקדים זו השנה השלישית ברציפות.

איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, לדבריו "המגמה המתחזקת בעולם הקמעונאות הגלובאלי מצביעה על חוזקה ויתרונותיה המובהקים של הבינה המלאכותית בתחום זה. השנה, בחרנו לקחת את הנושא צעד קדימה לצורך השקת המהלך, שדרנית בשם מיכל המבוססת על טכנולוגיית AI, תשדר מאולפן חדשות שבנינו במיוחד ותחשוף בפני הקהל הרחב יום קודם את מגוון המבצעים בשידור חי בפייסבוק. בחרנו להציג דמות נגישה ונורמטיבית שכל אחד יוכל להזדהות עמה בקלות רבה".

עוד הוסיף נעמן "כרשת המאמינה בחדשנות ובטכנולוגיות, אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח ובהטמעת תשתיות מתאימות על מנת להעלות את רף חווית הקניה בסניפי הרשת ובשירות הלקוחות הכולל. הפעם, החלטנו ללכת על דמות וירטואלית המבוססת על בינה מלאכותית וזאת, על מנת להבין את צרכי לקוחותינו ולהעניק להם מענה אישי ומדויק. אנו נרגשים וסקרנים כאחד לראות לאן המהלך הזה יוביל אותנו בראייה כוללת. מה שבטוח שהוא ייצר המשכיות למדיניות הנהוגה ברשת, המקדשת את נושא הפרסונליזציה והעמקת התקשורת הישירה שלנו עם לקוחותינו, כדוגמת קבוצות הוואטס אפ והפייסבוק הסודית המונות עשרות אלפי עוקבים בכל קבוצה". המבצעים בסניפים ובאתר.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה