עמוד הבית » בלעדי: מגפת הקורונה בעיצומה וביפן פותחים מלונות חדשים

בלעדי: מגפת הקורונה בעיצומה וביפן פותחים מלונות חדשים

צילום osaka-w-wetbar
איך הם עושים את זה?

כולנו זוכרים את ספינת התענוגות הדיאמונד פרינסס שעגנה לחופי יפן ועל סיפונה חולי קורונה רבים וביניהם גם כ 15 ישראלים. מתחילת מגפת הקורונה, הייתה יפן  מהמדינות הראשונות שנאלצו להתמודד עם התפרצות פתאומית ומהירה, למרות ההתחלה ברגל שמאל והקרבה אל מוקד ההתפרצות בסין, יפן הצליחה להשתלט על המגפה בהצלחה מרובה יחסית.

סה"כ השיגה יפן תוצאות טובות יותר מישראל במספרים מוחלטים וטובות בעיקר ביחס לגודל האוכלוסיה העומד על כ 129 מיליון תושבים עם אחוז גבוהה של אזרחים מבוגרים.

נכון ל-1.12.20, 149,473 אנשים שנדבקו בקורונה ביפן ,2191 נפטרו

איך הם עשו זאת?

מספר הסברים הוצעו לתופעה זו:

אורח החיים היפני אשר  כולל קוד של ריחוק פיזי בין האנשים ללא קשר למגפה האחרונה.

הקפדה מרובה על היגיינה אישית.

אוכלוסייה ממושמעת הרוחשת לרוב כבוד ואמון למוסדות המדינה.

תחושת אחריות קולקטיבית לאומית מפותחת.

גם יפן כמו מדינות רבות אחרות סגרו את שעריהן לתיירות בינלאומית עם זאת המלונות מלאים בתיירי פנים. הממשלה שמסבסדת את תעשיית המלונאות בנדיבות אפשרה למלונות להציע עסקאות משתלמות במיוחד לתיירי פנים ולהציל את תעשיית האירוח במדינה. והתוצאה, לא רק שאין התמוטטות אלא להיפך  לאחרונה ממש נפתחו מספר מלונות חדשים ביפן.

צילום osaka w-livingroom

הסכם השלום עם איחוד האמירויות ואישור המעבר לטיסות אל ומישראל מקצר באופן משמעותי (כ 3 שעות  לפחות) את זמן הטיסה ליפן. בשנת 2019 ביקרו ביפן 44,000 תיירים מישראל והיעד רשם עלייה של 13% ביחס לנתון זה בשנת 2018.

צילום Fufu_luxury_premium

לפיכך הפתיחה שכנראה צפויה של יפן לתיירות בינלאומית  במהלך השנה הבאה, צפויה להיות מלווה בעליה משמעותית בתיירות הישראלית ליעד זה. כהכנה לתיירות שתגיע ליפן לאחר פתיחתה, הושק לאחרונה על ידי ארגון התיירות היפני JNTO, האתר www.japan.travel/adventure/en

צילום Fufu_faci

האתר מציע מגוון גדול של פעילויות הרפתקניות וחווייתיות ברחבי יפן. מטרת האתר היא להציג פעילויות יוצאות דופן ושונות, ולספק מידע על אפשרויות שהן מעבר לביקור באתרים הרגילים והידועים. ניתן למצוא בו מידע מעשי, סרטים ומסלולים לכל עונות השנה. הוא גם מנגיש התנסויות תרבותיות ייחודיות ליפן.

www.japan.travel/adventure/en

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה