עמוד הבית » בלעדי: סטייל, יוקרה וביטחון – כל מה שגבר צריך

בלעדי: סטייל, יוקרה וביטחון – כל מה שגבר צריך

צילום כריסטינה לאג'י
דורין סגול מלהטטת בעולם אופנת הגברים כלביאה בגוב האריות, ואולי כאן עומדת הסיבה להבנה שלה על מה שגבר צריך: "קודם כל ביטחון", או על הייחודיות שהיא מנסה לשמר דווקא בעולם החליפות שנחשב בעייני רבים, בנאלי.

חמש עשרה שנה חלפו מאז החלו ליאור ודורין סגול את דרכם יחד בעולם האופנה, ודווקא בתחום שנמצא מעט מחוץ לקווי המיינסטרים, אופנת גברים. "באופן כללי, יש השקעה מועטה בתחום אופנת  הגברים, זה משך אותי לעסוק בזה", מספרת דורין."בצירוף העובדה שאני מרגישה שזה משהו מולד, זה זורם אצלי בדם בצורה טבעית ונכונה, לפעמיים אף נוחתת עליי השראה לעשרים דגמים ביום".

צילום כריסטינה לאג'י

היא משווה עצמה לרנגטן לגוף הגבר: "כשגבר מגיע אליי, אני לא צריכה לדעת עליו דבר בשביל לדעת מה הוא צריך, החל מהמידות שלו, מה הגוף שלו עבר, ובהתאם לכך אני יודעת להתאים לו מה הוא צריך, גם אם מדובר בהגבהה או הרזייה"

התחום העיקרי של המותג 'דורין  סגול' הוא חליפות לגבר, בעיקר לחתנים. "הגברים בארץ לא הולכים עם חליפות" משתפת דורין על האתגר הישראלי: "נורא חם, כך שגם לאירועים הולכים עם טישרט", בשל כך רוב הלקוחות שמגיעים לדורין לובשים בפעם הראשונה חליפה, ולוטים בערפל.

צילום כריסטינה לארג'י
צילום כריסטינה לאג'י

עשו לנו לייק בפייסבוק

"הלקוחות צריכים להבין שחליפה היא עולם אחר, אם לבשת חולצה ירוקה לא בהכרח תתאים לך חליפה ירוקה, יש להזהר עם זה". היא מסבירה על חשיבות ההתאמה של חליפה לסגנון, "הדגש העיקרי בבחירת חליפה לגבר הוא על התאמת הגזרה והצבע, לאו דווקא מה שבאופנה אלא מה שמתאים לו, אם אני אשים לו משהו רק כי הוא טרנדי אז חטאתי לעצמי".

צילום לירון בר און

עם זאת לטענתה מעבר לסגנון והאקלים הסביבתי, האתגר האמיתי בגבר הישראלי הוא הבטחון, וכאן היא נכנסת לתמונה עם התאמה מקסימלית. "אם חתן מגיע עם ראש למטה, מהוסס, אז קודם כל צריך לגרום לו להרגיש בנוח ולצאת עם חיוך, זה שווה הכל".

נושא הביטחון מעמיק את שורשיו דווקא בתקופת הקורונה. בניגוד לימים כתיקונם כשחתנים מגיעים לסטודיו של הזוג סגול להוטים ומלאי ציפייה, בתקופה הזו בעלי השמחה מגיעים מבולבלים, תוהים לגבי תאריך וכמות המשתתפים באירוע, ודווקא עכשיו יש ערך מוסך ללבוש. כך היא מתעקשת: "הבגד נותן בטחון, דווקא במקרים כאלו. תשקיעו בעצמכם, מה נשאר בסופו של דבר? התמונות, זה הזכרון שיהיה להם מהאירוע".

הקורונה אמנם פגעה בענף החתונות כמעט במלואו, אך הטרנדים ממשיכים להתקיים. העיקרי שביניהם לקיץ הקרוב הוא הצבעים, חליפות צבעוניות. אך דורין עומדת על כך שחליפות צבעוניות מתאימות רק לחמישה אחוזים מהגברים, לכן זהו טרנד חולף. ואולם אפילו אם מדובר בטרנד חולף, לא תראו אותו בקטלוגים של המותג שלה, ששומר על הקו הקלאסי, בעיקר כשמדובר בחתן.

"חתן בעייני זה שחור ולבן, אך אני מעניקה לו טוויסט בדמות תכשיט, גזרה, עניבה. כך הוא ייכנס לחדר ויידעו שהוא החתן. חתן שמגיע אליי מבקש לבלוט, ואני כאן כדי לדאוג לזה לקרות, אני משדרת חוויה בחליפה".