עמוד הבית » בלעדי: אננדה, כשטבע וגוף נפגשים

בלעדי: אננדה, כשטבע וגוף נפגשים

מוצרי טיפוח אננדה צילום אננדה
בעולם בו המודעות למוצרים טבעיים ואורגנים צוברת תאוצה, ו"סופר פוד" הופך עבור רבים לשגרת חיים. הכירו את אננדה, שחומרי הגלם הטבעיים בהם היא משתמש מהווים "סופר פוד" לעור.

מדפי הטיפוח בחנויות הביוטי והפארם מציעים מגוון גדול של מוצרים, עבור כל אישה והעדפותיה. עור רגיל, יבש או שמנוני, קרמים בצבעים וריחות מגוונים הנושאים שם של מותג כזה או אחר. אך בשנים האחרונות גברה המודעות עבור פרמטר נוסף, נישה קטנה, שפתוחה בעיקר עבור חברות קטנות ומקצועיות בתחומן – מוצרים טבעיים ואורגנים.

על הפרמטר המדובר, עומדת במלואו "חברת אננדה ביו קוסמטיק ישראלית".

עיקר ייחודה של אננדה, לאו דווקא עומד על מה שיש בה, אלא על מה שאין בה. המוצרים שלהם מורכבים מחומרי גלם טבעיים ואורגנים בלבד, ללא פרבנים, מתכות וחומרים נוספים שרק נראים טוב, אבל לא עושים טוב. כחותמת על כל אלו מתהדרת החברה בסטנדרט הגבוה של תקן BDIH למוצרים טבעיים, תקן גרמני המאושר על ידי ארגון היצרנים האירופאים וידוע במהימנותו.

צילום keith glassman
צילום keith glassman

ולמרות שמדובר בחברה ישראלית מקצה לקצה, התגלית הגדולה שלה דווקא מגיעה מאזור האלפיים הצרפתיים. במורד האלפים, גדל לו אגוז הגרנובל הניזון ממי שלגים טהורים, ובתמציתו נמצאת התשובה להאטת הזדקנות העור. החומרים הפעילים שמופקים מהאגוז "הגטוליינים", הוכחו כחומר אקטיבי המסייע לתאים בעור לתקן את נזק ההזדקנות ואף למנוע אותו.

סדרת האנטי אייג'ינג של אננדה, מורכבת כאמור מנוסחה מדעית ומהפכנית, פרי של מחקר ופיתוח מדעי רב שנים.

הסדרה מכילה ריכוז פעיל של פרוטאינים, שמנים ומיצוי צמחים, המהווים זרז אנרגטי לתאים המסייעים למתיחת העור ולטיפול אינטנסיבי בקמטים וכתמים.

בעוד שסדרת האנטי אייג'ינג מזוהה בעיקר עם הקהל הבוגר, אננדה מציעה פתרון גם לדור הצעיר, בדמות סדרת פראנה בוטניקל. בניגוד לסדרת האנטי אייג'ינג האורגנית שמרקמה כבד, הפתרון לעור צעיר הוא יותר קליל ואוורירי. הסדרה מבוססת על רזברטרול, רכיב מונע הזדקנות פעיל מעצם היותו אנטי מיקרוביאלי, הקיים בכמות מרבית במיוחד בקליפות ענבים אדומות – ממנו נובע הצבע הורדרד של המוצרים עצמם. הקרמים בסדרה מפורקים לפעולות בודדות על מנת לשמור על המרקם, ולעודד נשים צעירות להשתמש בהן – בכדי למנוע את הזדקנות העור בעתיד.

צילום keith glassman

לצד המוצרים לעור הפנים, מציעה אננדה מגוון תכשירים נוספים: ביניהם סדרת טיפוח הגוף, טיפוח השיער ואף קרם הגנה. הכל אורגני, טבעי וללא כימקלים וזאת למרות האתגר הטומן בחובו עיסוק בחומרי גלם אלו בלבד.

 

ייצור כזה דורש ייבוא מחו"ל, מחקרים, הכל תחת חוקים מגבילים ותקנים מחמירים. לא פעם ולא פעמיים נאלצה החברה לוותר על מוצרים שכשלו בבדיקות מעבדה, או מתוך חשש שהאורגניות מוטלת בספק – מתוך הבנה והאחריות כלפי המוצר והצרכן.

צילום keith glassman

את המוצרים של אננדה תוכלו למצוא בימים אלו באתר החברה וברשתות טבע נבחרות.

לפרטים נוספים :https://www.ananda-cosmetic.co.il/