עמוד הבית » בפרימיירת הסרט איימי ויינהאוס

בפרימיירת הסרט איימי ויינהאוס

מיכל ויואב צפיר עם הבת גילי צילום: אסף לב
את הקרנת הבכורה לסרט המדובר של פסח הקרוב: Back to Black, סיפורה של איימי ויינהאוס, בחרו לקיים במתחם הקולנוע הוט סינמה, בעופר הקניון הגדול בפ"ת.

כ – 200 אורחי VIP הגיעו אתמול בערב (יום ד) לקניון הגדול, בניהם: סלבס, כוכבי רשת, אושיות אופנה ואנשי עסקים, אשר היו הראשונים לצפות בישראל בסרט הביוגרפי המבוסס על חייה של הזמרת-יוצרת הבריטית איימי ויינהאוס, אותה מגלמת השחקנית מריסה אבלה. את הסרט ביימה סם טיילור-ג'ונסון (חמישים גוונים של אפור).

בין האורחות בלטה ספיר בורגיל, שכיכבה בריאלטי "האח הגדול" שהגיעה עם ארוסה אברהם אקלום והם נצפו לראשונה מאז העדרותה מחתונת אחיה שניר לבחירת ליבו שי בורגיל.

לירן וענת מפקין אקספרס צילום: אסף לב

 

אליאב זוהר עם מיכל שפירא צילום: אסף לב

 

ספיר ואברהם בעופר הקניון הגדול צילום: אסף לב

עוד הגיעו לצפות בסרט: הזמר אליאב זוהר, זוכה כוכב נולד שהגיע בליווי בת זוגתו ספיר מסיקה. זוהר סיפר שמסיקה עברה להתגורר איתו בקרית גת ובקרוב מאוד שולף טבעת…..בנתיים מחפשים דירה משותפת.  מיכל ויואב צפיר הגיעו עם הבת גילי. שנשאל צפיר על צמצום המשלחת לאירוויזיון אמר: "המשלחת הצטמצמה כדי שתהייה אפשרות לאבטח את כל הצוות מישראל בצורה הטובה ביותר". הזמרת מיכל שפירא שהגיעה עם הבויי פרנד שילה זמר-טוב חשפה את הקעקוע שעשתה בהשראת הזמרת איימי ויינהאוס.  כוכב הרשת אורן להב שהגיע בגפו, כוכבי פקין אקספרס לירן וענת, מיכל זוארץ ועוד ועוד.

אירוע הפרמיירה של הסרט הביוגרפי על חייה של זמרת הג'אז איימי ויינהאוס, שנפטרה בגיל צעיר למרות הקול המדהים שלה. הסרט משחזר את חייה הקצרים והמצליחים לפני מותה הטראגי. סרט מתעמק  בקריירה של ויינהאוס ובסיפור האהבה הגדול מאחורי האלבום המפורסם ""Back to Black, החל מימיה הראשונים בתחילת שנות ה-2000 כמוזיקאית ג'אז בצפון לונדון ועד לשיא עלייתה לתהילה כזמרת זוכת גראמי עם להיטים כמו "Rehab" ו-""Back to Black .