עמוד הבית » "בקול רם" על עלייתו ונפילתו של רוג'ר איילס

"בקול רם" על עלייתו ונפילתו של רוג'ר איילס

צילום יחצ
האיש שהפך את רשת פוקס ניוז לאימפריה לצידו מככבים בסדרה: נעמי ווטס, סיינה מילר וסת' מקפרלן תשודר ב-yes EDGE!

 זוכה האוסקר® ראסל קרואו מגיע לטלוויזיה בפרויקט יוקרתי שהוא עצמו הפיק.

המיני סדרה הפוליטית החריפה מתמקדת בברון התקשורת  רוג'ר איילס (אותו יגלם קרואו שעבר טרנספורמציה מרשימה לתפקיד), האיש מעורר המחלוקת שעיצב את רשת Fox News לערוץ הנצפה ביותר בארה"ב והפך אותה לכוח בלתי מבוטל ששינה את השיח על הדרגים הכי גבוהים בממשל האמריקני, הואשם בהטרדות מיניות והודח בבושת פנים.

בסדרה, המבוססת על רב המכר של גבריאל שרמן " The Loudest Voice in the Room", משתתפת סוללת כוכבים מרשימה הכוללת את נעמי ווטס, גרטשן קרלסון (המגישה הראשית בחדשות fox לשעבר), סיינה מילר, זוכה האמי סת' מקפרלן, ואלסקה פלאדינו (אימפריית הפשע). בין השחקנים האורחים נמצאים ג'וש צ'ארלס ("האישה הטובה") וג'וש סטמברג ("הרומן").

שבעת פרקי הסדרה יעסקו בעשור האחרון בחייו של איילס בו, כך טוענים, הפך איילס למנהיג בפועל של המפלגה הרפובליקנית. היא תתאר אירועים משמעותיים בחייו, בהם חוויות ומפגשים עם מנהיגים מהעולם, שתרמו להולדתה של הקריירה הפוליטית שלו, האשמות נגדו על הטרדות מיניות והסכמים שנחתמו והביאו את תקופת שליטתו ב- FOX News לסיומה. הסדרה מנסה לשפוך אור על המהלכים הפסיכולוגיים שהניעו את ההליך הפוליטי, מלמעלה ועד למטה.

הפרק הראשון נכתב על ידי גבריאל שרמן, שראיין כ- 600 איש בתחקירו, יחד עם זוכה האוסקר טום מק'ארתי ("ספוטלייט") ובין במאי הסדרה נמצאים סטיפן פרירס (המלכה, שערורייה אנגלית למדי, מכבסה יפיפה שלי), קארי סקוגלנד ("סיפורה של שפחה") וג'רמי פודסווה (משחקי הכס).

הסדרה תשודר החל מה-15/8 ב-yes EDGE וב-yes VOD