עמוד הבית » gigi studios בקולקציית קיץ 2020

gigi studios בקולקציית קיץ 2020

GIGISTUDIOS צילום יחצ
שבמדינת ישראל, מעוז השמש והחופים, הרי שתחילת החורף היא רק המלצה על פי לוח שנה. ובהתאם לתפיסה זו, התחזית לחורף 2019 – 2020: חם ואופנתי

המלצה לא פחות חמה: לא להזניח את ההשקעה בלוק האופנתי גם מבחינת משקפי שמש, בייחוד כאשר מדובר במותגים ייחודיים ואיכותיים. הרי ידוע  שמשקפי השמש הם כבר מזמן לא רק פריט פונקציונאלי, אלא אאוטפיט שנועד להשלים את המראה הטרנדי וליצור רושם שקשה להתעלם ממנו.

חברת  GIGISTUDIOS הבינלאומית השיקה ת ליין משקפי השמש שלה במשרדי חברת דיוק אופטיקס, היבואנית הרשמית לישראל, הזדמנות לבעלי חנויות בתחום אהאופטיקה להתעדכן בהלך הרוח של המותג ולעדכן את הקולקציה

צילום יחצ
צילום יחצ

.

ליין משקפי השמש של GIGISTUDIOS עוצב בהשראת הצבעוניות התוססת והאורבנית ומציג משקפי שמש עם מסגרות עדינות ועדשות בצבעים חמים: חום, אדום, סגול, אפור וכתום-שקיעה.

צילום יחצ
צילום יחצ
צילום יחצ

בנוסף ניתן למצוא מסגרות בעיצוב "משקפי טייסים" ואת ליין ה LAB, המשלב שיק היפסטרי עם נוחות ללא פשרות ומבטיח נוכחות שקשה להתעלם ממנה.

ליין משקפי הראיה כולל מסגרות "חצי מסגרת" ומסגרות העוטפות את כולה. ניתן למצוא בו דוגמאות מנומרות פראיות, לצד מסגרות במראה מאופק המשחקות עם הזרימה של קווי המסגרת ויוצרות מראה שיקי במיוחד.

ואם אתם חובבי וינטג', תוכלו למצוא  בקולקציה מסגרות חתוליות הקורצות לשנות ה-50 העליזות, בגוונים משתנים הנעים בין לבן קלאסי לאדום נועז.

צילום יחצ
צילום יחצ
צילום יחצ

השילוב של אופנתיות, נוחות ואיכות מאפיין את החברה יותר מ50 שנה ומהווה לאורך הזמן את ה"אני המאמין" שלה. החברה, בניהולה של פטריסיה ראמו בת ה26, התחילה את דרכה ב1962 במפעל למסגרות של סבה.

כיום משווקת החברה משקפי שמש ומסגרות ב45 מדינות בעולם ועומדת במבחן הזמן ושינויי האופנה במהלך השנים, תוך הקפדה על קולו ייחודי בעולם האופנה שמחדד את מיקומה בשוק הבינלאומי. ראמו, שלמדה אופנה בלונדון, הכתיבה את אופייה המחודש של החברה והשאירה בה חותם בהפיכתה לחברה בינלאומית משמעותית, אחת מהרשתות המוכרות והמצליחות בעולם שמוצריה מבוקשים על ידי מפורסמים רבים.

את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות המובחרות.

הוספת תגובה

הוספת תגובה