עמוד הבית » גילוי יופי מושלם עם מוצרי קוסמטיקה אננדה החלק המרכזי בטקסטורת היופי שלך

גילוי יופי מושלם עם מוצרי קוסמטיקה אננדה החלק המרכזי בטקסטורת היופי שלך

רעות אלוש צילום: ליאור קסון
ANANDA מותג קוסמטיקה ישראלי, המתמחה בשיווק וייצור מוצרי טיפוח בעלי 100% רכיבים טבעיים, משיק בעונת הקיץ החמה סדרת מוצרי טיפוח אנטי אייג'ינג לעור הפנים ובחר ברעות אלוש, החתומה בסוכנות המובילה ADD להיות הפרזנטורית של המותג ולהוביל אותו בשנה הקרובה.

חברת אננדה מתמחה בתחום מוצרי הקוסמטיקה הטבעית. המתמחה ביצירת מוצרים טבעיים ואורגניים המבוססים על רכיבים טבעיים בלבד. הפיתוח והייצור של המוצרים מתבצע באופן מקיף, תוך הקפדה על איכות המוצר. אננדה מתמחה במגוון רחב של מוצרים קוסמטיים כמו קרמים לפנים ולגוף, שמנים וסרומים לטיפוח העור, שמפו ומרכך לשיער, ועוד. כל המוצרים של אננדה מכילים רכיבים טבעיים פעילים כמו צמחי מרפא, שמנים אתריים, תמציות צמחים. החברה משווקת את מוצריה במאות נקודות ברחבי הארץ ובמדינות נבחרות בעולם ביניהן קנדה.

פירוט אודות המוצרים:

סבון פנים
– מותאם לניקוי עדין ויסודי של עור הפנים, מסיר בעדינות שומנים עודפים, לכלוך ושאריות איפור, ומאפשר לעור הפנים להיראות נקי וזוהר. הפורמולה הייחודית מבוססת על רכיבים פעילים מתקדמים כמו GATOLINE PRO ACTIVE MATERIAL, שמסייעים לשמירה על מאזן הלחות הטבעי של העור ומספקים הגנה מושלמת על העור.
התרחיץ הטבעי מכיל תמציות ארומתרפיות מרעננות של לבנדר, אשכולית אדומה וקלנדולה. התמציות הארומתרפיות מסייעות בהרגעת התאים ובהתחדשות העור.

סבון פנים, צילום: קיט גלסמן

מחיר לצרכן – 99 ש"ח

סרום ויטמין C מכיל ריכוז גבוה של וויטמין סי, הסרום מספק לעור הפנים כמות גדולה של נוגדי חמצון והגנה מפני נזקי הסביבה. הסרום מכיל ריכוז גבוה במיוחד של ויטמינים A, C, E ונוגדי חמצון, המסייעים למניעת התקשות התאים ומשמשים כהגנה על רקמות העור העדינות. תערובת ייחודית של שמנים טבעיים כמו שמן זית, שמן נבט חיטה ושמן אגוזים, המסייעים להזנת העור ומעניקים לו לחות והזנה מרובה.
תמציות הצמחים בסרום תורמות להבהרת כתמים ולעידוד התפתחות תאי עור חדשים היוצרים מראה עור צעיר ובריא. הסרום בעל מרקם נוזלי עדין, בעל ריח מרענן, נספג בקלות ומהירות על ידי העור וכך מגיע לשכבות עמוקות יותר במהירות גבוהה.

סרום ויטמין סי, צילום: קיט גלסמן

מחיר לצרכן – 219 ₪

קרם עיניים משקם, ממצק ומסייע בהתחדשות העור העדין באזור העיניים. קרם עיניים טבעי מסייע לשמירה על רמות לחות נכונות ושיקום מרקמו העדין. הקרם מכיל רכיבים טבעיים ומזינים, כולל ויטמינים C ו ,E, אובליפיחה, אצות ים וחמאת שיאה אורגנית, המעניקים הזנה והגנה על העור מפני נזקי הסביבה כמו קרני השמש, זיהום וחומרים מזיקים. תמציות שמנים ארומתרפיים אורגניים כמו שמן נר הלילה, שמן חוחובה, שמן רוז היפ, שמן זית, אלוורה, תה ירוק וקמומיל משפרים את רכות העור ומעניקים לו מראה צעיר ורענן.הקרם מיועד לטיפול בכהויות מתחת לעיניים, לשקיות ולהורדת הנפיחות מתחת לעיניים.

קרם עיניים טבעי, צילום: קיט גלסמן

מחיר לצרכן – 229 ש"ח

קרם פנים טבעי משקם באופן בולט לעין קווי הבעה וקמטים על ידי חיזוק רקמות החיבור והגברת עמידות התאים בפני פגעי האקלים, הסביבה והזמן. קרם פנים טבעי משפר את חילוף החומרים בתאים ומוסיף לחות ותורם לעור הפנים שהוא יישאר מתוח ומוצק. הפורמולה הייחודית שלנו מסייעת להתחדשות התאים, מתיחת רקמות רפויות, המרצת מחזור הדם, ומעניקה לעור מראה רגוע, זוהר, חלק וצעיר יותר. המוצר מכיל חמאת שיאה אורגנית, שמן שקדים מתוקים, שמן בורג', שמן נר הלילה, תמצית אגוז גרנובל, ויטמינים A, C, E, נוגדי חמצון ומרכיבי אנטי-אייג'ינג GATOLINE  PRO ACTIVE MATERIAL.קרם פנים אנטי אייג'יניג מספק לעור הפנים את הלחות, הוויטמינים, המינרלים והחומרים המזינים שהעור צריך כדי להיות בריא ולתמוך בתהליכי התחדשות התאים.

מחיר לצרכן – 239 ₪

רעות אלוש (32), אמא +1, שחקנית החתומה בסוכנות המובילה ADD הינה הפרזנטורית של המותג ותוביל אותו בשנה הקרובה. גיא ששון מנכ״ל חברת הקוסמטיקה ANANDA מוסר כי:  "אנו נרגשים על הבחירה ברעות אלוש כפרזנטורית המתאימה באופייה לערכי המותג. אלוש היא דוגמא קלאסית לשילוב של קריירה משגשגת, טבעיות ושמירה על שגרת טיפוח בריאה בחיי היומיום״.

לדברי רעות אלוש פזרנטורית המותג: "אני מתרגשת לקדם מוצרים שמתיישרים עם הערכים שלי ולהשפיע מעט לטובה על העולם, מעבר לזה שהמוצרים פשוט גורמים לי להרגיש טוב ומפגישים אותי עם הטבע בכל פעם שאני משתמשת בהם. המחויבות של חברת ANANDA לשימוש במרכיבים ברי קיימא, אורגנים טבעיים ותעסוקת אנשים עם מוגבלויות במפעל החברה מעוררת בי השראה גדולה. אין כיף יותר גדול מלהיות פרזנטורית של חברה שהייתי לקוחה שלה עוד לפני שהתחלתי לעבוד איתה".

צילום: ליאור קסון

במסגרת הקמפיין תושק סדרת טיפוח אנטי אייג׳יניג לעור הפנים הכוללת שבעה מוצרים ביניהם: קרם פנים טבעי, קרם עיניים, סרום חומצה היאלורונית,  קרם לילה, קרם פנים עם מקדם הגנה, סבון פנים, סרום ויטמין סי המכילים פורמולות ייחודיות המבוססת על רכיבים פעילים מתקדמים כמו GATOLINE PRO ACTIVE MATERIAL, המסייעים לשמירה על מאזן הלחות הטבעי של העור ומספקים הגנה מרבית על העור.

המוצרים לא נוסו על בעלי חיים ומבוססים על 100% רכיבים טבעיים וניתן להשתמש במוצרים בזמן הריון ובתקופת הנקה. בעלי פורמולות אורגניות וכולם מוצעים באתר האון ליין של המותג לרכישה כבודדים וברשתות הנבחרות טיב טעם, טבע קסטל, קסם הטבע ונקודת טבע.

לינק לאתר https://www.ananda-cosmetic.co.il/

תגובה

הוספת תגובה