עמוד הבית » גלרית תכשיטי יהלומים ישירות ללקוח

גלרית תכשיטי יהלומים ישירות ללקוח

גלריה של מכון היהלומים הישראלי. צילום: שני רייך
מכון היהלומים הישראלי,משיק לראשונה בישראל, גלריה ייחודית לשיווק ומכירת תכשיטי יהלומים היישר לצרכן. הגלריה נקראת תחת השם "The Gallery by IDI" היא מבית תעשיית היהלומים הישראלית, ותהווה מתחם חדשני ויוקרתי בו יציגו חברות יהלומים ותכשיטים מבורסת היהלומים הישראלית.

הגלריה, הממוקמת בבורסה ברמת גן, תהווה כמרכז המבקרים הרשמי של ענף היהלומים הישראלי, מתפרסת על פני שטח של כ-500 מ"ר, בעלת 15 עמדות מכירה בגדלים שונים, בעיצוב יוקרתי אשר יושכרו לחברות שונות המתמחות בתכשיטי יהלומים שונים ומיוחדים ועלות הקמתה נעמדת במיליוני שקלים. בנוסף, בכניסה מוצרים כ- 10 חלונות תצוגה בהם יוצגו תכשיטים וחפצי אומנות מיוחדים כמו רפליקות, יהלומים נדירים ויקרים במיוחד, תכשיטים בעיצובים מיוחדים ועוד. כמו כן, ניתן יהיה לצפות בעבודתם של צורף ומשבץ שיהיו במקום. בנוסף, קיים חדר פרטי במתחם.

מעבר לחוויית הקנייה היוקרתית, בגלריה ניתן למצוא מעין מרכז מבקרים שיכלול סרטון על היסטוריית הענף וסקירה עכשווית שלו (מהמכרה-לתכשיט). כמו כן, ניתן יהיה למצוא עמדות למידה אינטראקטיביות אשר יאפשרו למבקרים לקבל הדרכה על רכישת יהלומים, ובנוסף, מכשיר שיאפשר לבדוק האם היהלומים אמיתיים או סינטטיים. במקום תהיה גם עמדת קיטלוג דיגיטלית של מוצרי הגלריה.

צילום: שני רייך

הסוחרים שייקחו חלק בגלריה הם כולם חברות יהלומים אשר הקימו אופרציות של מכירת תכשיטים ללקוח הסופי, ביניהם ניתן למצוא את: IDC (Israel Diamond Center), חברה שמנוהלת על  ידי משפחת טביסל, יציעו מגוון תכשיטים; Maymond, מותג שהוקם על ידי הגמולוגית ארכיטקטית ומעצבת מאי אהרון ומציע עיצוב מותאם אישית בתהליך יצירת התכשיט; Protea Collection, המתמחה בעיצוב, יצור ומכירה של תכשיטי זהב ופלטינה משובצים ביהלומים; Be Diamonds, היהלומן מאחורי המותג הזה הוא Blankitny, מייצרים יהלומים ותכשיטים, ומציעים לייצר תכשיטים לפי הזמנה; Ben & Guy חברה משפחתית, 2 דורות של יהלומנים, מתמחה במכירת יהלומים איכותיים בליטושים מיוחדים, Moti Ganz, שהקים את החברה לפני מעל 55 שנה, וצמח מיצרן יהלומים ל-One Stop Shop המציע מגוון תכשיטים בהתאמה אישית, ועוד.

יחד עם זאת וכדי להשלים את האווירה הייחודית, המבקרים יוכלו ליהנות מבית קפה שיציע משקאות ומאפים עם מספר מקומות ישיבה.