עמוד הבית » פתיחת כולבו מותגים יוקרתיים LOVE

פתיחת כולבו מותגים יוקרתיים LOVE

צילום: אפי דור
הכולבו החדש הממוקם בפתח תקווה, משתרע על שתי קומות ובגודל 1500 מ"ר ויכיל מתחם אופנה רחב, מתחם ביוטי ובישום, מתחם עיצוב ולייף סטייל, מתחם אלכוהול ואף מתחם רכב.

חיים סקאל חוזר לעולם האופנה, ופתח את בית הכולבו המיוחד בארץ. סקאל, שבעבר משפחתו שלטה בשטח המכר של הדיוטי פרי קיבל לידיו בלעדיות על מותגי אופנה חדשים שנכנסים לישראל אותם ימכור בכלבו החדש בשם LOVE – בית של נתינה.

הכולבו החדש המושק במתחם "עמי בסר סיטי" בפתח תקווה, משתרע על שתי קומות בגדול של 1500 מ"ר, ויכיל מגוון מתחמים בקונספט המזכיר את בתי הכולבו המוכרים בעולם. הוא בעל חמישה מתחמים עיקריים בהם מתחם אופנה רחב המשלב אופנת יום יום לצד מותגי אופנה יוקרתיים, מתחם קוסמטיקה ובישום עם מותגים בינלאומיים כגון אסתי לאודר, מתחם לייף סטייל ועיצוב רחב הכולל מצעים, אקססוריז לבית, מתחם אלכוהול עם חנות יין בבעלות האחים שקד, ומתחם רכב בבעלות פיאט ימכור את דגם 500 קבריולט.

צילום: אפי דור

ימכרו נציגויות בלעדיות שטרם נמכרו לצרכן הישראלי החל מהקו המחויט לגברים של המותג Michael Kors, מותג התיקים האמריקאי הגדול בארה"ב COACH, המותג האיטלקי VALENTINO בייסדו של מריו ולנטינו, המותג Perry Ellis, והמותג MISSGUIDED. לצד המותגים הבלעדיים יימכרו 18 מותגי יוקרה נוספים כגון: Dolce & Gabbana, Givenchy, Saint Laurent, Prada, Gucci, Bottega Veneta, Burberry, Balenciaga, Off white, Comme des Garcons , DSQUARED2, Alexander McQueen, Moncler, A Gold ועוד.

הכולבו החדש יפעל ברוח הנתינה, כאשר על תג המחיר של המוצרים השונים יהיה רשום גם הסכום שיעבור מתוך סך הקניה לתרומה. הלקוחות יוכלו להחליט לאיזה עמותה הם בוחרים לתרום מתוך רשימה ענפה של 20 עמותות שונות שהמקום יתמוך בהן. בנוסף ישנו קיר תרומות בכולבו דרכו ניתן לתרום לנזקקים ללא קשר לקניית המוצרים שהמקום מציע.

צילום: אפי דור

הקונספט של LOVE נבנה מתוך הצורך לתת מתנות של אהבה. כחלק מחוויית הקניה, במקום יתקיימו הופעות חיות מדי תקופה לקהל הלקוחות והם יוכלו להנות מבר קוקטיילים, ומרפסות שיהיו מיועדות לאירועים של החנות כולל אירועי תרומה. חו"ל זה קרוב ליד ההבית.

LOVE – מתחם "עמי בסר סיטי" בכתובת ג'בוטינסקי 61 פתח תקווה.