עמוד הבית » עוגיות נוטלה, ג'ל רחצה לגבר, במבה דובים, במבה אדומה במילוי

עוגיות נוטלה, ג'ל רחצה לגבר, במבה דובים, במבה אדומה במילוי

עוגיות נוטלה מארז משפחתי צילום: פררו

עוגיות נוטלה 

חברת פררו משיקה את עוגיות הנוטלה החדשות. העשויות ביסקוויט זהוב, עשיר, טעים ופריך עם מילוי קרמי של נוטלה. הן מכילות 40% ממרח נוטלה עם פטנט מיוחד אשר מבטיח את הטעם והטריות של ממרח הנוטלה. המותג ממרח הקקאו ואגוזי הלוז הבין לאומי, נהנה מנכסיות מותג חזקה בקרב הצרכנים הישראלים. המותג דורג במקום הראשון כמותג הבינלאומי המוביל בקטגוריית המזון והמשקאות ומספר 2 בקטגוריית המזון והמשקאות לשנת 2022 (על פי סקר מדד המותגים של גלובס).עוגיות נוטלה מביאות את חווית ביסקוויט הסנדוויץ' הקלאסית לרמה חדשה להפליא.

פררו תציע את עוגיות הנוטלה ב-3 אריזות שונות להזדמנויות צריכה שונות: מארז משפחתי של שקית עם 276 גרם (20 יחידות), מארז לדרך עם 168 גרם (12 יחידות) ומארז אישי עם 42 גרם (3 יחידות).

נסיינית המערכת: עוגיות נוטלה הן פריחות טעימות שלא ניתן להפסיק לנשנש אותם, האריזה משפחתית רעיון מעולה, בימים אלה חם וקריר מתכרבלים יחדיו כל המשפחה לילידים שוקו חם, תה צמחים או קפה לצד עוגיות נוטלה רגעים מנחימים. אין יותר טוב מזה. מושלם.

ג'ל רחצה פילינג עם גרגירים וולקניים

Crêma Men, מותג הטיפוח המוביל את תחום הרחצה לגברים בישראל, מרחיב את סדרת המוצרים לגבר ומשיק ג'ל רחצה פילינג עם גרגירים וולקניים:  מעשיר את העור במינרלים ולחות, מסייע בהסרת לכלוך ותאי עור יבשים, גרגירי פילינג וולקני לחווית מסאג' עוצמתית. Crêma Men Shower Volcanic peeling Gel, ג'ל רחצה פילינג עם גרגירים וולקניים.

CREMA MEN ג'ל רחצה פילינג עם גרגירים וולקניים צילום: טל אזולאי

מחיר: 16 ₪ לתכולת: 700 מ"ל (עפ"י המחיר הממוצע באתר סטורנקסט מיום 10.5.22).

ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

נסיינית המערכת: הריח משכר חושים, ריח בניחוח בושם גברי, הג'ל מנקה בעדינות ומשפשף את העור ומותיר את העור רך חלק ומעט עם ברק.

במבה דובים

אסם-נסטלה משיקה את במבה דובים. הבמבה הקלאסית במרקם ובטעם האהובים, בצורת דובים חמודים בטעם הקלאסי.
בדומה למהדורות הבמבה הקלאסית בעבר, גם במבה דובים מקנה חוויה סנסורית חדשה לכלל אוהבי הבמבה ובכל הגילאים. גם האריזות עוצבו בצורה בולטת על מדף החטיפים המעבירה מראה מקסים ובמבאי ויוצרת אווירה שמיימית וקסומה.
במבה דובים תוצע במהדורה מוגבלת.

במבה דובים צילום: סטודיו אסם

מגיע באריזת 60 גרם ו-80 גרם, כשרות – בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית קריית גת, ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

נסיינית המערכת: אין אחד שאני לא מכירה שלא אוהב במבה, מוצר טעים קלאסיקה במיטבה, צורת הדובונים משעשעת.

במבה אדומה במילוי קרם 

אסם-נסטלה, יוצאת בחידוש מרגש בסגמנט במבה במילוי ומשיקה את במבה במילוי קרם בטעם במבה מתוקה. המהדורה החדשה הושקה כמהדורה מוגבלת לחורף. במבה במילוי קרם בטעם במבה מתוקה הינה שילוב ראשון מסוגו בין הבמבה המתוקה לבין הבמבה הקלאסית. במבה מתוקה, שנולדה בשנת 1980, היא האחות הקטנה של הבמבה הקלאסית. לאורך השנים.השילוב בין הבמבה הקלאסית ובמבה מתוקה מעניק חוויה חדשה, מפתיעה ומרגשת. הוא מייצר שילוב טעמים מתבקש בין טעמי המתוק והמלוח וצבעוניות מיוחדת. גם האריזות עוצבו בצורה בולטת על מדף החטיפים בצבע הורוד כמחווה לאריזת במבה מתוקה.

במבה במילוי במבה מתוקה 60 גרם צילום: סטודיו אסם

נסיינית המערכת: אוכל לומר שבמבה האדומה נשארה בגדר לאוהבי הבמבה האדומה, בתי מאוד מתחברת לבמבה עם הקרם החדש, לדבריה טעים מתוק וטעם מרענן.