עמוד הבית » ג'ניפר קים בקולקציה מחוכים

ג'ניפר קים בקולקציה מחוכים

צילום: דימה טליאנסקי
הקולקציה תושק במסגרת המותג TERMINAL X JENNIFER KIM, תחת טרמינל איקס קולאבס ותכלול מספר מחוכים שעוצבו על ידי TERMINAL X יחד עם ג'ניפר המבוססים על הסטייל הייחודי שלה.

הקולקציה המשותפת תכלול שלושה סוגי מחוכים בגזרות שונות כך שיתאימו למבני גוף שונים ומגוון סגנונות, ובנוסף תציע שתי גזרות על זמניות של מכנסיים כפריטים להשלמת הלוק. הקולקציה מתאפיינת בקווים נקיים, שילובים אלגנטיים ובצבעוניות ניטרלית של שחור, אפור, זית ואבן. הרעיון לקולקציה המשותפת נוצר באופן טבעי, שכן אחד מסימני ההיכר שהכי מזוהים עם ג'ניפר הם המחוכים, הבאים לידי ביטוי גם בעיצובי השמלות ובסגנון הלבוש שלה.

הקולקציה עוצבה כחלק מקונספט חדשני שאתר TERMINAL X מוביל בישראל, בו הוא מייצר פריטי קפסולה וקולקציות אופנה במהדורה מוגבלת, בשיתוף פעולה עם סלבס ומובילות דעה שיש להן סטייל ייחודי. שיתוף פעולה זה נוצר מתוך אמונה בערכי החדשנות והאופנה הייחודית שהאתר מקדם בשנים האחרונות. ג'ניפר היא מעצבת אופנה מוערכת, זכתה לחשיפה גדולה בעקבות עיצוביה שנלבשים על ידי זמרות מפורסמות כמו נועה קירל, נטע ברזילי, אדל פספלוב ועוד. קים הייתה מחלוצות הקהילה, שבתחילת שנות האלפיים החלה בתהליך התאמה מגדרית בגיל 15 וכך הובילה לשינוי ביחס לבני נוער טרנסג'נדרים.

צילום: דימה טליאנסקי

 

טווח המידות של מותג הינו L-S ומחירי הפריטים נעים בין ₪159.9-179.9. הקולקציה זמינה לרכישה באתר האופנה TERMINAL X, ניתן להזמין במשלוח מהיר ואפשרות של החזרה והחלפה עם שליח עד הבית.