עמוד הבית » גרנולה פרוטאין, חטיפי ירקות, מנה חמה

גרנולה פרוטאין, חטיפי ירקות, מנה חמה

גרנולה אגוזים תלמה צילום יחצ
מוצרי בריאות שיעבירו עבורכם את היום בשובע, לפניכם כמה מהמוצרים החדשים.

תלמה, משיקה סדרת גרנולה חדשה – עם 20 אחוז חלבון. "טרנד" החלבון הוא כבר מזמן לא טרנד – מדובר על ביקוש צרכני הולך וגובר, שנובע מעלייה משמעותית באורח חיים ספורטיבי בישראל. כעת, מציעה תלמה 2 טעמים חדשים של תערובת דגנים קלויים עם תוספות מפנקות: שקדים וחמוציות, ואגוזים. כל אחד מהמוצרים מכיל 20 אחוז חלבון, שיבולת שועל מלאה, מקור לסיבים תזונתיים ועם חצי כפית סוכר במנה* – המוצרים ללא מדבקות אדומות.

מרעננת את מוצרי הגרנולה של המותג האהוב, ומשיקה גרנולה חדשה בשני טעמים מפנקים ובאריזה נוחה לסגירה חוזרת ושמירה על הטריות. מתאימה לנשנוש ישר מהשקית (מגיעה באריזה נוחה עם סגירה חוזרת לשמירה על טריות) או בשימוש במגוון מנות קלות כמו מסלטים, מוזלי ודייסות ועד תבשילים כפשטידות, אורז וקינואה.

גנרולה חמוציות תלמה צילום יחצ

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות. כשר

נסיינית המערכת: הגרנולה מתאימה לנשנוש בבוקר, במקום לאכול עוגיות רצוי לנשנש עם יוגוט או ללא גם משביע, גם בריא יש בו סיבים תזונתיים, ניתן לשאת אותו בתיק, אפשרות לסגירה מחדש של המוצר השומר על הטריות. הטעמים קלאסים שמרביתנו אוהבים.

חטיפי ציפס ירקות עם VEGI CHIPS

ליימן שליסל ממשיכה את התרחבותו של מותג הוטפופ, הפופקורן להכנה במיקרוגל המוביל בישראל. נכנסת כעת החברה לתחום חטיפי ציפס ירקות ומשיקה מוצר חדש בקטגוריית חטיפי הירקות: הוטפופ VEGI CHIPS.

החטיף מיוצר בהונדורס ומוצע בישראל בשלושה סגנונות: מגוון בטטות (כתומות, לבנות וסגולות) עם מלח ים, ירקות שורש עם מלח ים ובטטה כתומה עם מלח ים. שלושת הסוגים של החטיף החדש הינם Vegan friendly, ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. כל חומרי הגלם של המוצר נבחרו בקפידה על מנת להבטיח טעם מושלם וחוויה מדויקת בכל ביס והם מגיעים מהשדה לשקית בתוך 24 שעות. חטיפי ירקות בטעם נהדר ובמרקם קראנצ'י, מתאימים לנשנוש ולאירוח – כתוספת לסלטים, לצד מטבלים וכמובן גם עומדים בפני עצמם כחטיף איכותי וטעים במיוחד.

פנינה לזר, מנהלת תחום הוטפופ בליימן שליסל: "מותג הוטפופ היה מחלוצי הפופקורן למיקרוגל בישראל ומאז הוא מוביל את הקטגוריה ונחשב לאהוב ולפופולארי ביותר. לאחר השקתו המוצלחת של המוצר הוטפופ נאצ'וס, החלטנו להמשיך ולהרחיב את פעילות המותג בתחום החטיפים המלוחים עם סדרת Vegi Chips".

ניתן להשיג ברשתות השיווק, במרכולים ובחנויות הפרטיות.

המכילה 120 גרם ומחירם: 13.90 ₪ לאריזה.

מוצרים כשרים פרווה בהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר פתח תקוה.

נסיינית המערכת: זוהי בשורה נהדרת חטיף ירקות, כריספי, טעים, מזין נישנוש לאורך היום במקום עוגיות או ממתקים, לאנשים ששומרים על המשקל, לאנשים שרוצים להגמל ממתוקים ובכלל לשימוש בכל מקום, האריזה איכותית השומרת על טריות המוצר לאורך זמן. אני מאוהבת במוצר.

הוטפופ VEGI CHIPSצילום מיכל שטבי

מנה חמה 

אסם משיקה מנה חמה בשקית בשלושה טעמים: נודלס בטעם בקר, נודלס בטעם עוף ונודלס ספייסי. בכך, מעניקים חוויה קלה ונוחה לבישול ביתי מהיר כמו גם כפתרון קומפקטי לטיולים. הסדרה תושק תחת המותג האהוב, "מנה חמה", בשלושה טעמים מובילים בקרב הצרכנים הישראליים:

מנה חמה נודלס בטעם בקר ומנה חמה נודלס בטעם עוף- טעמים מוכרים ומובילים בגביעים, וכעת גם בפורמט השקית האישית.

מנה חמה נודלס ספייסי- הטעם החדש מעניק לצרכנים חוויה פיקנטית טעימה, בהמשך להצלחה המסחררת של השקת מנה חמה בטעמים חריפים וכמענה לטרנד החריף שכובש את ישראל.

המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של החטיבה הקולינארית באסם- נסטלה: "מוצרי מנה חמה, אהובים מאוד בישראל עם נתח שוק שעומד על כ- 67%. השימושים במוצרי מנה חמה מגוונים ורבים ומתאימים לצרכים שונים, ובעיקרם מהווים פתרון טעים, מהיר ונגיש. הסדרה החדשה נשענת על יתרונות המוצר האהוב המעניק חוויה של ארוחה טעימה ב 3 דקות בלבד בפורמט אריזה חדש ובמחיר אטרקטיבי. בהתאם, אנו בטוחים שהמוצר יתקבל בהתלהבות רבה."

בכשרות חתם סופר

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: מארז בשקית זה נפלא, נגיש וקל לנשיאה לכל מקום , המוצר מזין וטעמו כטעם אוכל בייתי פתרון יעיל וטעים.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה